evertmulder schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:22:
[...]
Woensdag staat in mijn outlook dat ik, n.a.v. het eerdere contact 14 dagen geleden" weer contact op moet nemen met Kia. Ik bevraag ze steeds strakker in de HOOP dat ze contact opnemen met dat betreffende team of het escaleren naar een hoger echelon. Het is te gek voor woorden. Laten anderen ook de vraag bij Kia neerleggen. Hoe meer mensen dit aankaarten hoe sneller ze mogelijk een oplossing bieden.
19-02-2026
Vandaag onderstaande email naar Kia verstuurd.
Hallo Christy,
Dit is mijn 12e email over dit onderwerp en de 1e dateert van begin november 2025.
Ik heb niet het gevoel dat er begrip is voor mijn situatie. Overigens betreft het niet alleen mijn frustratie maar ook die van vele andere Kia rijders die dit probleem hebben en zich uitten op diverse fora.
Als jullie hierover benaderd worden krijgt vrijwel iedereen dezelfde reactie.
Naar mijn mening moeten jullie een kwaliteitsslag maken.
Gezien de tijd (nu 4 maanden) had er m.i. al een oplossing moeten zijn mede gezien het gegeven dat de “oude” app de functionaliteit wel had.
Het lijkt mij zinvol, klantgericht en ook de klant serieus nemen dat ik (wij) nu helder en duidelijk geinformeerd worden waar het probleem ligt, wat er aan wordt gedaan, wanneer wij een oplossing tegemoet kunnen zien oftewel zet je proces in de PDCA en houdt ons op de hoogte van de voortgang.
Overigens heb je in je onderstaande email aangegeven dat je regelmatig om updates heb gevraagd maar ik ben over de uitkomst niet geinformeerd dus ook hier valt nog winst te boeken.
Mijn voorstel zij zijn om op jullie facebookpagina ons wekelijks te informeren over de voortgang. Zo wordt een ieder geinformeerd en neem je de klant serieus.
Ik zie met belangstelling je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet
Evert Mulder
19-02-2026 Bericht van Kia
Van: noreply@salesforce.com <noreply@salesforce.com> Namens Support Kia Connect
Verzonden: donderdag 19 februari 2026 14:30
Onderwerp: Kia Connect Support: 00149503
Beste Evert,
Hartelijk dank voor je reactie aan Kia Connect.
We begrijpen je frustratie zeer, en nemen dit ook uiterst serieus. Wij zijn echter afhankelijk van ons technisch support team.
Zodra er een update is, zullen wij dit persoonlijk met je delen. Hiervoor hoef je Facebook niet in de gaten te houden.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Natasja
19-02-2026
Reactie van mij naar Kia
Hallo Natasja,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik hoor nu al maanden dat, wanneer er een update is, ik geinformeerd wordt.
Dat is van jullie kant een te afwachtende houding.
Ik verwacht na al die maanden een proactieve houding in die zin dat jullie contact opnemen met het technisch support team en hen verzoekt jullie iedere 14 dagen een update te sturen wat de stand van zaken is.
Of escaleer het naar een hogere echelon (jullie direct leidinggevende) zodat die actie kan ondernemen.
Dus niet (meer) afwachten maar een pro-actieve houding, in het belang van jullie klanten,
Graag je reactie.
Evert Mulder
19-02-2026
Bericht van Kia (weinig hoopvol en weinig bemoedigend)
Beste Evert,
Dank voor je reactie.
Ik begrijp zeker dat dit vervelend is. Wij vragen ook regelmatig updates aan ons technisch support team. Ze zijn er erg druk mee bezig alleen hebben zij het probleem nog niet verholpen. Ik zal nogmaals een update vragen. Zodra wij meer weten zullen wij dit direct terugkoppelen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kaylee
19-02-2026
Reactie van mij
Hallo Kaylee,
Vraag niet alleen een update maar ook wat het probleem is zodat wij ook wat achtergrond weten en daarnaast wanneer men verwacht het probleem wel opgelost te hebben.
Ik neem over 1 week weer contact op als ik van jullie nog geen afdoende reactie heb ontvangen.
[
Voor 36% gewijzigd door
evertmulder op 19-02-2026 19:43
]