Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rokil
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat laatste heb ik, dankzij de dealerketen, in ieder geval.
Ze gingen al zeuren over de camwipe die ik erop had geklikt en het verwijderen van de bandenreparatie spullen met bakken, omdat ik de verlaagde bodem heb gemaakt.
De frunk verwijder ik soiweso bij ieder bezoek....

[ Voor 64% gewijzigd door rokil op 16-11-2025 21:04 ]

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:00

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

rokil schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:02:
Dat laatste heb ik, dankzij de dealerketen, in ieder geval.
Ze gingen al zeuren over de camwipe die ik erop had geklikt en het verwijderen van de bandenreparatie spullen met bakken, omdat ik de verlaagde bodem heb gemaakt.
De frunk verwijder ik soiweso bij ieder bezoek....
Bedoel je werkelijk dat je dealer over garantie gaat zeuren als je een camwipe op je achterruitenwisser klikt? En omdat je je dubbele bodem eruit haalt omdat je achterin meer ruimte hebt?

Zullen we hier dan ff een crowdfunding starten voor een psychiater voor die arme man daar? Dat is werkelijk te gek voor woorden en zo iemand kun je niet echt serieus nemen. Die is z'n vak niet waard.

Ik zou zeggen: negeer dat soort onzin en hoop dat de mannen (m/v/x) in de werkplaats gewoon netjes en goed hun werk doen en dat ze (wel) deskundig zijn.

Pfffft |:(

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:00

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

13art schreef op zondag 16 november 2025 @ 15:40:
[...]
- Oude accu er uit en dan de nieuwe er in. En dan weer hetzelfde doen maar omgekeerd. Dus beginnen met de klem vast te maken en dan de min pool er op zetten en vervolgens de pool.
@13art
Wil je de regel met weer aansluiten van de accu ff aanpassen in je post hierboven, zeker omdat hier een bookmark op staat. Je zegt eerst de MIN aan te willen sluiten en dan de pool.
Dat moet zijn:

- Oude accu er uit en dan de nieuwe er in. En dan weer hetzelfde doen maar omgekeerd. Dus beginnen met de klem vast te maken en dan de PLUS pool er op zetten en vervolgens de MIN pool.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:21

13art

Moderator Mobile
Hippe Lip schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:48:
[...]

@13art
Wil je de regel met weer aansluiten van de accu ff aanpassen in je post hierboven, zeker omdat hier een bookmark op staat. Je zegt eerst de MIN aan te willen sluiten en dan de pool.
Dat moet zijn:

- Oude accu er uit en dan de nieuwe er in. En dan weer hetzelfde doen maar omgekeerd. Dus beginnen met de klem vast te maken en dan de PLUS pool er op zetten en vervolgens de MIN pool.
Je hebt helemaal gelijk. Heb het aangepast.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1 ... 355 356 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.