Vanmiddag onderstaand bericht van Kia gekregen n.a.v. het niet verwarmen van spiegels en achterruit
Beste meneer Mulder,
Hartelijk dank voor je bericht aan Kia Nederland.
Vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met de nieuwe Kia App.
Om het probleem op te lossen, raden we je aan het contactformulier van de Kia Connect Helpdesk in te vullen. Onze collega's kunnen dan samen met jou meekijken in het systeem en zoeken naar een passende oplossing. Het contactformulier vind je via de volgende link:
https://connect.kia.com/nl/customer-support/contact-form/.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen je nog veel veilige en plezierige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
Maaike
Customer Contact Center
Ik heb bij de onderstaande link het formulier ingevuld.
Laat anderen die hier tegenaan lopen dit ook doen.
link naar het contactformulier
Selecteer bij een meer gedetailleerde beschrijving van het probleem*
Probleem met remote functies (vergrendelen/ontgrendelen, verwarming, opladen)
Ik heb deze tekst ingevoerd.
Ik heb de nieuwe Kia app enige tijd gelden geinstalleerd. Echter zie ik nu, dat wanneer het kouder wordt en ik bij het voorverwarmen de achterruitverwarming en spiegelverwarming het bij mij niet meer met deze app doen. Wel met de oude app. De settings staan wel aan en dit wordt ook bevestigd, echter als ik het voorverwarmen start dan blijven beide doodleuk uit,
Dit is uiterst vervelend temeer wanneer het straks gaat vriezen en de achterruit en spiegels niet ontdooid zijn.
Op het forum zag ik dat al veel meer mensen dit geconstateerd hebben. W.s. een bug.
Mijn verzoek aan u is om de app aan te passen dat bij het voorverwarmen ook de achterruit en spiegels verwarmt worden en het liefst ook het stuur zoals in de oude app. U zult er veel Kia rijders een plezier mee doen.