Nog verder gezocht niks kunnen vinden, en dus de dealer gebeld.EVfan schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:30:
[...]
@Hippe Lip
Klopt die drie standen zijn inderdaad mogelijk, “uit, normaal en large”. Heen en weer spelen met die standen, inclusief auto afsluiten en weer openen helpt niet. De stoel blijft in een vaste stand bij afsluiten en openen van de deuren.
De elektrische verstelling werkt nog wel handmatig.
Vrees dat ik naar de dealer moet.
Die hadden ook geen adviezen. Geen oplossing gevonden, dus naar de dealer, afspraak midden november.
Dit is in 6 jaar mijn derde mankement (tweemaal lekke verdamper van de airco, en nu dus defecte bediening van de bestuurdersstoel.
Hopelijk een stekkertje ergens los.
Wordt vervolgd.
Mitsubishi Electric PUZ-WM 112YAA; ERPT20X-VM2E; PV 3900 Wp ZW, 3900 Wp NW
 En iemand anders waar ze voor vervanging eerst de koelvloestof getest hebben of de deze nog aan de geleidsbaarheidseisen voldoet. Als dit het geval is dan niet vervangen. Zo hoort het lijkt me. Niet elke dealer doet dat blijkbaar.
  En iemand anders waar ze voor vervanging eerst de koelvloestof getest hebben of de deze nog aan de geleidsbaarheidseisen voldoet. Als dit het geval is dan niet vervangen. Zo hoort het lijkt me. Niet elke dealer doet dat blijkbaar.