Deze ochtend stonden we klaar om te vertrekken richting testrit toen de dealer belde en me voorstelde om een offerte te mailen. Toen ik zei dat we binnen 30' een testrit gepland hadden bleek dat de auto voor heel de dag uitgeleend was... Slechte punten!
Dan richting Tesla gereden om een Model 3 test te rijden, maar dat kon helaas niet. Dichtbij was ook een Kia dealer en daar konden we de e-Niro gelukkig alsnog testrijden!
Eerste indrukken van het interieur waren gemengd, het voelt wat druk aan en bepaalde accenten (zoals het plastic tussen de rechter- en middenventilatieroosters, en naast het navigatiescherm) vond ik zelfs niet mooi. Beetje jammer.
De rijervaring daarentegen was vanaf het eerste moment super, wat rijdt de Niro fantastisch! Prettig afgeveerd, directe sturing en algemeen een heel leuke ervaring.
De wagen was uitgerust zoals wij hem zouden bestellen, full option. Ik mis de geventileerde zetels nu al
De e-Niro zou onze 2014 Volvo S60 vervangen, maar qua interieurafwerking is dit duidelijk een stap terug. Dus dat wordt afwegen of het voor ons dat waard is.
Volgende week mogen we hem een hele dag testen bij onze dealer, en ben benieuwd wat de tweede indruk zal geven
[
Voor 5% gewijzigd door
ZorbaR op 18-05-2019 20:25
]