Mijn e-Niro Gravity Blue ook in bezit. Wauw! Mooie wagen, de kleur vind ik echt mooi bij daglicht (had tot nu toe enkel binnen of in donker gezien).
Best uitgebreide uitleg gekregen, geleerd dat je met de rechterflipper ingedrukt een "auto re-gen" stand kan activeren die alleen werkt als je navigatie een bestemming heeft, dan gaat ie op basis van je route bepalen welke re-gen stand geschikt is (neem je wel of niet de afslag bijvoorbeeld). Ik denk niet dat ik dat ooit ga gebruiken, maar ik wist niet dat ie dat had
Verder idd bevestigd gekregen dat men probeert om de MijnKia app geschikt te krijgen om de pre-heating op afstand in te stellen. Maar wel alleen als ie aan de laadpaal hangt.
Op het inwilligen van verzoekjes bij Kia om bepaalde verbeteringen aan de autosoftware door te voeren hoeven we niet echt te rekenen, vanuit NL hebben ze 0 invloed op wat men in Korea ontwikkelt. Maar toch, massaal blijven vragen, misschien dat het dan overkomt (bijvoorbeeld op afstand kunnen defrosten zonder de laadpaal aangesloten, 64kWh is immers behoorlijk wat capaciteit, kan best de kachel even 3 minuten van draaien, die batterij hoeft dan niet voorverwarmd). Ze zullen toch de concurrentie met Tesla en andere merken aan moeten gaan, maar vooralsnog is het een autobouwer en geen high tech software leverancier.
Kreeg ook een Plugsharing laadsleutel mee (zonder abonnement), die gaat me goed van pas komen want de laadpas vanuit de LM is er nog niet (oeps..). Komende dagen toevallig meteen een paar fikse ritten voor de boeg, dus ben benieuwd! Straks even lekker door alle menuutjes heen scrollen
Aan de ACC moet ik nog wennen, na halfuur rijden werd ik al wagenziek.. Na een uur nog steeds een beetje last van, hoop dat het went..
[
Voor 4% gewijzigd door
CyBeRSPiN op 06-02-2019 16:36
]