Ik heb je posts een beetje gevolgd en je hebt behoorlijk wat pech. Maar om dat nu aan het merk te hangen...matthewk schreef op zondag 25 juni 2023 @ 17:53:
Weer airco stuk hiero maar niet getreurd want ik heb de lease laten stopzetten. Per 01.08 ben ik, een half jaar eerder, van dit hok af. 4 jaar lang elke 2 maanden wel iets stuk, nooit meer Kia neen. Ja ik weet het, qua aandrijving zijn ze volgend alle testen een van de betrouwbaarsten maar daar heb je niets aan als al de rest zo vaak stuk gaat.
De volvo is al besteld en volvo was zo lief om al eerder tijdelijk een xc40 uit te lenen.
Aan zij die mij messages stuurden (3 in totaal) over de afbladerende blanke lak; blijkbaar weet ter berg dat dit een euvel is bij de auto. Ik moet geen actie ondernemen en bij inlevering wordt dit niet aangerekend.
Genoeg mensen zonder problemen (ik, bijvoorbeeld) en Kia komt er, samen met vrijwel alle ander aziatische merken in alle overzichten altijd goed uit. Ik denk dus dat je gewoon buitengewoon veel pech hebt gehad maar dat dat niets met Kia te maken heeft.