Slim, Frankrijk is er gewoon nog niet klaar voor. 1 laadpaal bij een tankstation wordt echt een ramp in de zomer als je met de EV gaat.CyBeRSPiN schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:10:
[...]
Volgens ABRP hangt dat er een beetje vanaf, vaak zie je 110km/u toch wel als optimum, maar is minutenwerk op de totaaltijd. Bij elke laadbeurt verlies je namelijk ook nog tijd door het aankoppelen en evt beetje omrijden. Maar denk idd ook: dan maar 20 minuten later aankomen en toch relaxt met verkeer mee 130 rijden.
Je moet idd tussen 10 en 70% blijven met de snellader om maximaal te kunnen laden, boven de 70% stort het in en is het sneller om door te rijden naar de volgende lader.
In Frankrijk heb je sowieso nog niet zoveel opties om te spelen met wanneer je laadt, je moet volgens mij daar elke paal aangrijpen die je tegenkomtIk mijd dat land voorlopig, ga eerst maar eens naar het noorden via Duitsland.
In elke app staat dat de paal werkt en vervolgens kom je aan en dan doet ie het lekker toch niet

Die waren iets optimistischer dan ik... Maar de ruimte achterin vonden ze zeer goed en ik moet eerlijk zeggen dat als ik niet reed en achterin zat je heerlijk kan slapen in de auto.Z___Z schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:45:
[...]
Wat vonden je reisgenoten ervan? Mijn ervaring in Frankrijk is, dat alle palen die in de NewMotion app staan als werken ook daadwerkelijk werken. Voor de snelste reistijd moet je zo snel mogelijk rijden, zolang je de volgende laadpaal maar kan halen.
[ Voor 50% gewijzigd door Rogar op 03-04-2019 12:40 ]