Nou proefrit gemaakt in de e-Niro waar we eigenlijk voor gingen en de EV6 als extraatje. We neigen nu vooral naar de EV6 omdat ik in de E-Niro geen fatsoenlijke zithouding kon vinden. Ik zat met stoel in laagste stand en stuur in hoogste stand bijna met mijn knieën tegen het stuur. Ik vroeg nog of de stoel niet lager kon dus was echt de laagste stand.
Verder is de zitting erg kort, waardoor ik weinig ondersteuning had voor mijn bovenbenen. Echt een gevalletje gemaakt voor Koreanen denk ik.
De EV6 is wel alleen haalbaar in de standaard uitvoering met 58 kWh accu en de standaard kleur rood want alles extra gaat boven de 45k. En laat rood nou net de kleur zijn die we echt allebei niet willen. Maar ja, 4100 euro extra voor alleen een andere kleur?
( Door mislopen subsidie en kosten van de lak).
Verder vond ik de Niro ook erg lawaaierig boven de 80km/u
Verder is de zitting erg kort, waardoor ik weinig ondersteuning had voor mijn bovenbenen. Echt een gevalletje gemaakt voor Koreanen denk ik.
De EV6 is wel alleen haalbaar in de standaard uitvoering met 58 kWh accu en de standaard kleur rood want alles extra gaat boven de 45k. En laat rood nou net de kleur zijn die we echt allebei niet willen. Maar ja, 4100 euro extra voor alleen een andere kleur?
Verder vond ik de Niro ook erg lawaaierig boven de 80km/u
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-10-2021 16:03 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing