Randeazy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:52:
Wie heeft er nog meer de LED interieur verlichting accessoires in zijn e-Niro?
Zoals ik eerder al had gelezen is er gisteren bij aflevering van mijn auto ook geen interieur verlichting achter gemonteerd. De verkoper wist niet echt waarom niet maar dus wel gewoon op de order.
Daarnaast vroeg ik me af hoe de interieurverlichting zou moeten werken?
Alleen bij in/uitstappen actief of juist tijdens de ritten zodra de verlichting aan staat?
Ik ben gewend van andere auto's dat het laatste het geval is wat bij mij dus niet is.
Nu is het eigenlijk een in en uitstap binnen verlichting set geworden.
Klein ding maar ben benieuwd
Ik heb ook de LED set genomen, maar ze zijn bij mij vergeten de lampjes bij de make-up spiegels (zonne-kappen) te vervangen. Daarvoor moet ik dus nog voor terug.
Ik heb de 10" DVD speler aan het plafond genomen en heb daar wel wat vreemds met de verlichting.
Als ik de auto open doe, gaat de verlichting aan het plafond voor aan. Zoals als ik dat gewend ben bij mijn vorige auto's. De verlichting in de DVD set gaat echter uit.
Doe ik de deur dicht, gaat de verlichting voor uit, maar op de DVD speler gaat deze aan en gaat ook niet meer uit.
Dealer gaf aan dat de DVD speler juist is aangesloten, maar voor mij kids is dit erg vervelend op de achterbank. Overdag valt het mee, maar in de avond/nacht zitten ze in het volle licht.
Ook tijdens het rijden is het niet prettig omdat de achterbank vol verlicht is. Ik heb de dealer gevraagd ook hier naar te kijken.
Zijn er meer mensen die deze DVD als optie genomen hebben en ook problemen hebben met die verlichting?