Ik ben ook wel benieuwd wat er nieuw is. Ik heb vandaag mijn MY19 opgehaald en ik zit (nog?) op Software SOP.007.*** en Firmware 0.5.354.***. Klinkt niet erg oud op zich, maar het zijn zulke lange versienummers dat de SOP.007 naar 008 wel als een major update klinkt.Vaevictis_ schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:25:
Ook winterbanden en pitstop gehad. Update laten uitvoeren MY2019.[Afbeelding]
Heb nog niet gekeken wat er nieuw is.
Zijn er eigenlijk geen release notes die ergens bijgehouden worden?
Overigens had ik eerder gepost over de achterbanden die overtollig geluid lijken te produceren. Ik ben erachter dat de voorbanden net rijdend op 2.5 bar en achter op 2.2 bar zitten, Michelin Primacy 4, veel te laag dus. Zowel Kia als Michelin geven 2.5 bar aan. Zou me niks verbazen als dat een (groot) deel van het afrolgeluid verklaart. Warm komt voor op 2.7 bar en achter 2.3/2.4, dat wisselt zelfs een beetje.
Omdat ik het tankstation vanaf vandaag voorgoed in het verleden wil laten, wil ik een eigen compressor kopen voor het oppompen van de banden. Ik ga maar eens bij Conrad en de bouwmarkt digitaal rondkijken daarvoor.
Edit: verder blijf ik nog wel benieuwd of de schildpad modus bij anderen weleens zomaar is voorgekomen. Ik heb dit topic doorgezocht en ook elders gezocht en de enige keren waarop ik het voorbij zie komen is bij extreem lege batterij. Die van mij zit nu op 88% en zat daar ten tijde van mijn eerste echte rit naar huis vanmiddag daarboven.
[ Voor 46% gewijzigd door MooDyBLueS op 30-10-2020 20:12 ]