Wij hadden ook Plieger als leverancier voor ons project. We wilde de graag een grijs/antraciet gekleurde radiator in de badkamer in plaats van de standaard witte. Hetzelfde model en type, enkel de kleur zou veranderen. Bij de berekening daarvan gaf de medewerker wel even netjes aan dat we 75 euro terug zouden krijgen voor de standaard radiator en 600 euro moesten bijtellen voor de andere kleur radiator.monaldo schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:39:
Wij zijn momenteel bezig met de badkamer en hebben zojuist de offerte gekregen van de leverancier vanuit het project, Plieger. Nu wijken wij wat betreft materialen af van de standaard en krijgen daar meerkosten voor berekend, logisch en prima voor ons.
Echter zie ik ook kosten staan die in mijn ogen belachelijk zijn, bijvoorbeeld het monteren van een andere douchewand kost even €300 extra. In de standaard badkamer krijgen wij al een douchewand, de positie blijft ongewijzigd, enige wat verandert is dat het geen volledig glazen douchewand is maar eentje met een zwarte look (verticale lijnen). Oftewel, een douchewand is een douchewand en ik vind het ongelooflijk dat ze hiervoor voor montagekosten €300 meer vragen.
Hebben jullie ervaring hiermee? Is het iemand gelukt om dit bespreekbaar te maken of is het een onbegonnen zaak?
Even goed gelachen en daarna maar aangegeven dat we er zelf wel een andere hangen.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com