@
GeeMoney
Er zit standaard al openslaande deuren in de achtergevel
Elektra punten zijn al mee genomen
Alle ruimtes hebben vanuit het project al minimaal 1 loze leiding. Er zijn er al een aantal extra ingetekend, o.a in het plafond.
De overloop en gang hebben al een stopcontact(stofcontact) bij de licht schakelaar zitten.
Buitenkraan is besproken, er zit al een schrop put, maar twijfel nog waar ik het kraantje wil hebben, op de garage of op de achtergevel.
Stopcontacten buiten leg ik zelf aan, heb een kruip ruimte, dus kan alle kanten op (heb ook elektrotechnische achtergrond) Naar een toekomstige overkapping komt gewoon een 582.5mmq2 te liggen die ik zelf ga leggen.
Krijg al een 3 fase aanslutiing binnen, 3*25A, dus dat is ook geregeld
Zonnepanelen vragen ze +/- 560 per paneel, dat is vrij gortig.
Kavel oppervlakte is ongeveer 370m2. Garage is geschakeld met de buren, dus aan 1 kant een voledig tuin rond om. Ik ben nog al een buiten mens en bbq heel regelmatig, dus de tuin is me ook veel waard
Voor de huidige omvormer heb ik al vragen weg gelegd ofdat het een 3fase omvormer is. Zo ja, dan hoef ik daar elektrisch (leiding werk) niks meer aan te passen om uiteindelijk zwaarder te gaan met eventueel een andere omvormer.
Camera punten in de garage boor ik zelf naar buiten toe, er word een mantelbuis naar de garage toegelegd, daar kunnen wel 3 netwerk kabeltjes doorheen en een 3fase groep.