7 tienden verschil naar Vettel zelfs, pfoe..
Ja das wel waar...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:12:
[...]
Omdat de RBR het van S2 en S3 moet hebben en dan wil je geen voorligger.
Wat een gat trekt Leclerc zeg... Tering...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Al lijken ze zo snel, Ferrari verknalt het op zondag wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een front row lockout is nog geen racewinst. Wordt vast smullen morgen met die lagere temps!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Flink verschil tussen LEC en VET. Kijken of de racepace nog verschil maakt morgen.
VET niet blij.
VET niet blij.
Yep, maar ja Spa. Morgen in de race wordt het een heel ander verhaal. Ik denk dat hij sowieso BOT wel moet kunnen hebben en VET zal misschien ook nog wel lukken. P4 moet haalbaar zijn en met een beetje mazzel misschien ook wel P3.PatrickC schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:14:
Max weer naar P5, we zijn weer terug bij de start van het seizoen dus.
Ik ga ervan uit dat er morgen nog wel een motor ploft.
"When you grow up your heart dies"
Zo is het maar althans dit seizoenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:15:
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Die hebben waarschijnlijk door de hitte en de snelheid zoveel degradatie van de banden dat het nog wel eens lastig kan worden. Helemaal gezien de tactiek van Ferrari de laatste 2 jaar.NotSoSteady schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:14:
Met dit verschil geloof ik echt niet dat ze de race niet zullen winnen.
Statistisch gezien betekent dit dat Lec 2e of 3e wordtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:15:
Morgen is het zo'n 10 graden koeler...Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:16:
[...]
Die hebben waarschijnlijk door de hitte en de snelheid zoveel degradatie van de banden dat het nog wel eens lastig kan worden. Helemaal gezien de tactiek van Ferrari de laatste 2 jaar.
Hm. Het ligt aan mij hoor, lekke subjectief, maar ik mag Leclerc gewoon niet.* Dan gun ik het Vettel meer 
* disclaimer: niet omdat hij Max' z'n rivaal is, maar ik vind hem ergens een beetje arrogant
* disclaimer: niet omdat hij Max' z'n rivaal is, maar ik vind hem ergens een beetje arrogant
[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 31-08-2019 16:20 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ferrari heeft het gat gedicht.
spoiler:
pastasaus
Anders rolt hij achteruitPaulus07 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:17:
Waarom dat touwtje met stukje hout bij LEC op zijn voorband?
Spa zal wel wat aflopen en zo rolt de wagen niet weg? Tenminste dat zou voor mij een verklaring zijn.Paulus07 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:17:
Dat is om aan te geven dat LEC morgen met een houtje-touwtje-strategie rijdt.Paulus07 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:17:
Morgen veel koeler en Ferrari heeft slechte race pace riep vettel op rtlD
"Beautiful Clean Coal"
Blergh, zombiekop op pole. Dan had ik liever Vettel gezien.
31 graden vandaag, morgen staat er 19...Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:16:
[...]
Die hebben waarschijnlijk door de hitte en de snelheid zoveel degradatie van de banden dat het nog wel eens lastig kan worden. Helemaal gezien de tactiek van Ferrari de laatste 2 jaar.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik gun het Ferrari wel, van mij mogen ze morgen ook P1 en P2 pakken
Ik hoop op dikke regen morgen.....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, morgen zal Mercedes wel weer vliegen. Het hele jaar kan Ferrari al die extreme Q mode gebruiken, maar in de race is het weg. Daar slopen ze altijd hun banden omdat ze door een gebrek aan neerwaartse druk, er minder voor kunnen zorgen. Gooi er nog een beetje Ferrari strategie bij en ik zeg dat Hamilton gewoon gaat winnen, alweer.Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:16:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat matrode van Ferrari ziet eruit alsof de wagens veel te lang in de zon hebben gestaan en een flinke polijstbeurt nodig hebben.
Dan mag jij je wel helemaal de moeder dansenGri77ie schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:19:
Ik hoop op dikke regen morgen.....

Samsung Flip 7
Verwijderd
Hamilton we kennen je standaard tekstjes nu wel... Wat er ook gebeurd het blijft hetzelfde liedje
My guys are always faultless.
Nauw Lewis, Duitsland was toch een ander verhaal
Nauw Lewis, Duitsland was toch een ander verhaal
Morgen tussen 13:00 en 16:00 uur wordt 0.22mm regen voorspelt.
Ik ga mn best doen...dave1972 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:20:
[...]
Dan mag jij je wel helemaal de moeder dansen
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Hamilton is weer "grateful"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:19:
[...]
Tja, morgen zal Mercedes wel weer vliegen. Het hele jaar kan Ferrari al die extreme Q mode gebruiken, maar in de race is het weg. Daar slopen ze altijd hun banden omdat ze door een gebrek aan neerwaartse druk, er minder voor kunnen zorgen. Gooi er nog een beetje Ferrari strategie bij en ik zeg dat Hamilton gewoon gaat winnen, alweer.

Als ik Red Bull was zou ik na dit te hebben gezien alsnog de PU veranderen (kan, maar moet je pits starten vanwege parc ferme) en dan in Monza nog een keer. Dan heeft hij voor de rest van het jaar zeker genoeg verse motoren (en kunnen ze 1 van de 2 alleen even in Monza Vrije Training plaatsen en dan pas weer in Japan erin voor het superweekend). Dan wordt hij alsnog 5e, wat hij ook wordt als hij morgen van P5 start en blijft hij door de pit start zeker uit de gebruikelijke bocht 1 meleVos schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:15:
Poeh wat een gat na LEC. Max kansloos om zich te mengen in de strijd.
Lijkt mij niet handig. Laat Albon morgen maar data verzamelen dan kan Honda de nieuwe spec nog verder doorontwikkelen voor als VER hem er achterin krijgt. Plus Red Bull heeft de punten nodig willen ze 2e worden in het constructeurskampioenschap.Pyrone89 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:25:
[...]
Als ik Red Bull was zou ik na dit te hebben gezien alsnog de PU veranderen (kan, maar moet je pits starten vanwege parc ferme) en dan in Monza nog een keer. Dan heeft hij voor de rest van het jaar zeker genoeg verse motoren (en kunnen ze 1 van de 2 alleen even in Monza Vrije Training plaatsen en dan pas weer in Japan erin voor het superweekend). Dan wordt hij alsnog 5e, wat hij ook wordt als hij morgen van P5 start en blijft hij door de pit start zeker uit de gebruikelijke bocht 1 mele
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 31-08-2019 16:27 ]
Red Bull kijkt naar wat meer factoren. O.a. de race-simulaties van Ferrari waren behoorlijk bagger, en dat is wat telt in de race.
Nee, dat kan niet! Je mag in parc fermé enkels iets vervangen als je kunt aantonen dat het nodig is (stuk en/of veiligheid). De motor is niet stuk, dus het mag niet.Pyrone89 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:25:
[...]
Als ik Red Bull was zou ik na dit te hebben gezien alsnog de PU veranderen (kan, maar moet je pits starten vanwege parc ferme) en dan in Monza nog een keer.
Mag niet, maar je kunt het wel doen met als prijs pit starten.ThomasG schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:27:
[...]
Nee, dat kan niet! Je mag in parc fermé enkels iets vervangen als je kunt aantonen dat het nodig is (stuk en/of veiligheid). De motor is niet stuk, dus het mag niet.
Heb het gevoel dat dit morgen helemaal geen leuke race gaat worden

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
True.naitsoezn schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:28:
Tenzij we een Spanje 2016 achtige start krijgen
als in? weinig inhaalpogingen?naitsoezn schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:28:
treintjes?
Kapotte honda in de auto nr 33?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alle 3?basvn schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
als in? weinig inhaalpogingen?
treintjes?
als in: Weinig spanning.basvn schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
als in? weinig inhaalpogingen?
treintjes?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Uhm, nee. De auto staat in parc fermé, dus kun je er niet aankomen. En de FIA laat een motor wissel (of überhaupt aanpassingen) in parc fermé niet toe, tenzij je dus kunt aantonen dat het strict noodzakelijk is. Dus, nee: het mag en kan gewoon niet.Pyrone89 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:28:
[...]
Mag niet, maar je kunt het wel doen met als prijs pit starten.
Morgen een startcrash... BOT die achterop HAM knalt.
Verder een inhaalrace van Albon. Daar kijk ik eigenlijk nog wel het meeste naar uit.
Verder een inhaalrace van Albon. Daar kijk ik eigenlijk nog wel het meeste naar uit.
110 v in belgie???
"Beautiful Clean Coal"
Max is klaar met Jack. Balen van vermogen

Mijn boefje is liev!
Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn. Max baalt er alleen van dat de kwalificatiestand van de motor nog niet goed werkt.
Ja dat zeg ik. Dat jij er van maakt dat de liefde in zijn geheel over is, is wat anderssjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:32:
[...]
Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn. Max baalt er alleen van dat de kwalificatiestand van de motor nog niet goed werkt.
Mijn boefje is liev!
Dat zag ik ook ja. Eerder ook al in het interview met Olav.
Het plezier lijkt weg dit weekend.
Eens, maar wat me wel opvalt is dat Jack snel de microfoon terugpakt terwijl Max nog wat wil zeggen.sjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:32:
[...]
(voorlopige startgrid)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op naar de F2! Kijken of er al wat Nederlands succes kan komen.
Daar mocht je opzich wel even mee wachten. Wel hard gelachen dat ze kennelijk denken dat Kubica dit zonder penalties gefixt gaat krijgen

Morgen Tim en Tom Coronel in de studio. Doornbos: "twee Coronel's dat is wel heftig hoor".
Heb je een quote van de regels hiervoor?ThomasG schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:31:
[...]
Uhm, nee. De auto staat in parc fermé, dus kun je er niet aankomen. En de FIA laat een motor wissel (of überhaupt aanpassingen) in parc fermé niet toe, tenzij je dus kunt aantonen dat het strict noodzakelijk is. Dus, nee: het mag en kan gewoon niet.
De regel is zover ik weet al sinds de invoering dat je alles nog mag aanpassen MITS je vanuit de pit start. Zelfs complete setup en vleugels. Was in Duitsland toen het gesprek of Vettel dat misschien zou doen om naar wet setup te gaan, Russel vleugel in Oostenrijk.
Ok, het gat met Leclerc is groot, maar tussen Vettel en Leclerc zit ook al 7 tienden. Als de racepace van de Ferrari's zoveel minder is, dan is het podium toch nog haalbaar? Verder vaak slipstream overtakes bij de start op Spa, dus misschien Bottas pakken voor P4.
Verder is Spa wel vaker een saaie race, behalve als het regent. Het is een mooi circuit, maar het veld ligt vaak erg uit elkaar.
Verder is Spa wel vaker een saaie race, behalve als het regent. Het is een mooi circuit, maar het veld ligt vaak erg uit elkaar.
Max is een racer in hart en nieren en die komt daar niet voor een P5. Die had minimaal op een 2e startrij gerekend. Hopen dat hij zijn teleurstelling morgen kan omzetten in een geweldige race. Zoals hij zelf ook al zegt komen ze dan niet in de kwalificatiestand en dan valt het wel mee. Maar goed een getergde Max is een snelle Max...LA-384 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:33:
[...]
Dat zag ik ook ja. Eerder ook al in het interview met Olav.
Het plezier lijkt weg dit weekend.
Vettel had wel echt wat foutjes in z'n ronde zitten, dat heeft z'n tijd natuurlijk niet geholpenErapaz schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:41:
Ok, het gat met Leclerc is groot, maar tussen Vettel en Leclerc zit ook al 7 tienden. Als de racepace van de Ferrari's zoveel minder is, dan is het podium toch nog haalbaar? Verder vaak slipstream overtakes bij de start op Spa, dus misschien Bottas pakken voor P4.
Flickr PSN ID= cheironnl
ThomasG schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:31:
[...]
Uhm, nee. De auto staat in parc fermé, dus kun je er niet aankomen. En de FIA laat een motor wissel (of überhaupt aanpassingen) in parc fermé niet toe, tenzij je dus kunt aantonen dat het strict noodzakelijk is. Dus, nee: het mag en kan gewoon niet.
Ja en nee:Pyrone89 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:41:
Heb je een quote van de regels hiervoor?
Het mag dus wel en het kan ook gewoon, zoals @Pyrone89 al dacht.quote: F1 sporting regulations 201934.6 A competitor may not modify any part on the car or make changes to the set‐up of the suspension whilst the car is being held under parc fermé conditions. In the case of a breach of this Article the relevant driver must start the race from the pit lane and follow the procedures laid out in Article 36.2.
Waren die simulaties met of zonder strategie-fuckups?DataGhost schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:27:
Red Bull kijkt naar wat meer factoren. O.a. de race-simulaties van Ferrari waren behoorlijk bagger, en dat is wat telt in de race.
Vermoedelijk Albon laten testen en een leuke inhaalrace bieden om erin te komen.tweakduke schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:28:
Als de tijden van Max tegen vallen morgen, vraag ik me af waarom ze hem ook geen nieuwe spec geven. Of willen ze hem Albon laten testen nu, zodat Max meteen een geteste versie krijgt?
Als Max niet in de top 3 rijdt, dan maakt het verder ook niet veel uit.
Daarnaast is dit niet een echt goed circuit om intehalen. Voor max efficiënter om in Italië de penalty te pakken of als men het echt rekt in Rusland. Dan een verse powerunit voor Japan.
Kijken of je ziet dat er eentje 4 weken in de Filipijnen zat voor Expeditie Robinson. Zo niet, was ie snel thuis.sjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:40:
Morgen Tim en Tom Coronel in de studio. Doornbos: "twee Coronel's dat is wel heftig hoor".
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-08-2019 21:04 ]
Goedemorgen op deze zwarte race dag. Vanmiddag zal ik toch wel met een heel ander gevoel kijken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zit je dan om 0600 op het circuit, gister was geen tof einde...

I am the great Cornholio!
Race day! Benieuwd hoe Mercedes Ferrari wil gaan verslaan vandaag want zowel LEC als VET vond ik bijzonder sterk ogen gister.
Moet ook zeggen dat ik LEC wel een overwinning gun eigenlijk, die jongen heeft best veel tegenslagen gehad de laatste maanden. Zou knap zijn alstie hem over de streep trekt.
Moet ook zeggen dat ik LEC wel een overwinning gun eigenlijk, die jongen heeft best veel tegenslagen gehad de laatste maanden. Zou knap zijn alstie hem over de streep trekt.
Tesla M3LR '21
Ben erg benieuwd naar de verhoudingen op race Day. Ferrari was snel over 1 ronde, maar de long runs waren echt niet goed. Tel daarbij op dat het 10 graden kouder is, wat Mercedes goed uitkomt. Sluit niet uit dat het weer een Mercedes 1-2 wordt.London schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:22:
Race day! Benieuwd hoe Mercedes Ferrari wil gaan verslaan vandaag want zowel LEC als VET vond ik bijzonder sterk ogen gister.
Wat een buitengewoon geknoei was dat weer in de laatste kwali zeg iedereen die gelijk de pits uitrijdt en dan ipv een kwali ronde te rijden elkaar grondig in de weg rijdt .
Je zou toch van dergelijke ervaren coureurs beter verwachten en dat de FIA geen straffen uitdeelt is me een raadsel of sterk afremmen in een outlap en langzaam rijden is in de F1 als enige klasse toegestaan ?
Je zou toch van dergelijke ervaren coureurs beter verwachten en dat de FIA geen straffen uitdeelt is me een raadsel of sterk afremmen in een outlap en langzaam rijden is in de F1 als enige klasse toegestaan ?
"Beautiful Clean Coal"
Ze doen het zelf toch? Waarom straffen?leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:33:
Wat een buitengewoon geknoei was dat weer in de laatste kwali zeg iedereen die gelijk de pits uitrijdt en dan ipv een kwali ronde te rijden elkaar grondig in de weg rijdt .
Dit circuit is nota bene 7 km lang. Dan kun je echt wel een gaatje vinden met 10 auto's.
Precies de reden dat Leclerc op een gegeven moment de slipstream liet lopen voor een vrije ronde.
Bijvoorbeeld de situatie dat Hamilton met blokkerende remmen moest afremmen voor Bottas in elke ander klasse krijg je gewoon een straf daarvoor in een outlap .
Het met 20 km pu rijden in een outlap bevorderd nou niet bepaald de veiligheid op de baan en het wordt tijd dat er eens naar gekeken wordt omdat de heren coureurs blijkbaar zelf dat niet kunnen .
"Beautiful Clean Coal"
Precies dit dacht ik! daar zijn andere coureurs gewoon niet op berekend!leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:47:
[...]
Bijvoorbeeld de situatie dat Hamilton met blokkerende remmen moest afremmen voor Bottas in elke ander klasse krijg je gewoon een straf daarvoor in een outlap .
Het met 20 km pu rijden in een outlap bevorderd nou niet bepaald de veiligheid op de baan en het wordt tijd dat er eens naar gekeken wordt omdat de heren coureurs blijkbaar zelf dat niet kunnen .
De zin om te kijken is totaal weg. Zal wel weer een beetje komen vanmiddag, maar toch.Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 06:14:
Goedemorgen op deze zwarte race dag. Vanmiddag zal ik toch wel met een heel ander gevoel kijken.
Sowieso schrijf je zo!
Ook dat deed Hamilton zelf. Hij hoefde niet achter bottas te blijven. Had er makkelijk omheen gekund, maar wilde perse de slipstream.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:47:
[...]
Als hij er omheen gereden was had hij direkt voor Kimi gezeten het punt is dat het sterk afremmen en langzaam rijden gewoon gevaarlijk is en gestraft zou moeten worden .MikeyMan schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:03:
[...]
Ook dat deed Hamilton zelf. Hij hoefde niet achter bottas te blijven. Had er makkelijk omheen gekund, maar wilde perse de slipstream.
"Beautiful Clean Coal"
Mwah, dat is nogal situationeel afhankelijk. In deze situatie rijdt iedereen langzaam die van achteren komt. Alleen er voor wordt voor één enkele ronde op de max gereden op een baan van 7 kilometer lang, waarna het tempo weer wegvalt. In dit geval is er weinig gevaarlijks aan.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:05:
[...]
Als hij er omheen gereden was had hij direkt voor Kimi gezeten het punt is dat het sterk afremmen en langzaam rijden gewoon gevaarlijk is en gestraft zou moeten worden .
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Heb de kwalificatie helaas niet kunnen kijken, dus ken het specifieke geval niet. Maar wat ik wel weet is dat er elk weekend een delta wordt bepaald door de wedstrijdleiding waar je in je out en in lap in ieder geval onder moet blijven.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:47:
[...]
Voor deze GP was dat dacht ik 2.05 minuut. Verder wordt er niets gezegd over een minimum snelheid of iets dergelijks. Dus daar zit wellicht nog wel wat speling in de regelementen...
Zoals je zelf zegt, Kimi kwam eraan. Voor zowel Bottas als Hamilton was dit de enige manier om Kimi niet te hinderen. Rijden ze door zitten ze midden in de bocht naast Kimi. Trappen ze het gas in gaat dat vrijwel gegarandeerd ook problemen opleveren.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:05:
[...]
Als hij er omheen gereden was had hij direkt voor Kimi gezeten het punt is dat het sterk afremmen en langzaam rijden gewoon gevaarlijk is en gestraft zou moeten worden .
En nu is het 'langzaam rijden mag niet'. Maar ik persoonlijk vond het toch erg prettig dat in Q1 iedereen stilstond voor de (busstop) chicane zodat Verstappen langs kon. Was er een regel dat je niet te langzaam mag rijden dan was Verstappen in de chicane nog een aantal auto's tegen gekomen en had die Q2 waarschijnlijk niet gehaald.
Ik weet zo niet hoe vaak het al tot brokken heeft geleid, maar mijn gevoel zegt niet vaak tot vrijwel nooit. Om dan meteen weer regels in te voeren vind ik dan vrij onnodig.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:05:
[...]
Zowel RAI als RIC kwamen eraan in hun hot lap, deze wou BOT niet in de weg zitten, HAM had dit waarschijnlijk niet of te laat door. Nadat RIC voorbij kwam ging BOT vrijwel direct weer op het gas.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:47:
[...]
De situatie later met HUL was anders volgens mij waarbij HUL gewoon langzaam reed voor een gat (?) en BOT er niet voorbij wilde en dus iets teveel in de ankers moest.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Beschikbare banden voor de race
Ik ben nu toch wel enigszins confuus waar verstappen staat, waren zijn longruns sterk?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Kon wel weer eens een interessante race worden als ik naar de buienradar kijk....
Wat ik zo zie, wordt nat starten en droog rijden. ik vind andersom toch veel leuker.TakeAway schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:19:
Kon wel weer eens een interessante race worden als ik naar de buienradar kijk....
startgrid zoals het er nu voor staat (voorlopig dus)
Het is inderdaad wel gek. En als je (echt perongeluk) in een hotlap op een rottig punt zit kan je maar zo wel een straf krijgen.leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:47:
[...]
Dit soort opstroop gedrag is ook al meermaals de exit van een concurrent geworden, had gisteren ook maar zo gekund voor Max in Q1 toen hij op de busstop chicane aanstormde met het halve veld voor zijn wielen.
een treffende spreuk
Nouja, nat. Als ik het zo zie hebben we het over lage cijfers achter de komma's in millimeters. Dat is zo ongeveer een marshal die moet niezenCatmandos schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:22:
[...]
Wat ik zo zie, wordt nat starten en droog rijden. ik vind andersom toch veel leuker.
Verwijderd
Idd, nu bij de F3 al 60% kans op regen. Wat regen zal wel weer prettig zijn tijdens de F1 race..TakeAway schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:19:
Tijdens de Porsche Supercup om half 1, word er ook regen verwachtVerwijderd schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:02:
[...]
Idd, nu bij de F3 al 60% kans op regen. Wat regen zal wel weer prettig zijn tijdens de F1 race..
hoor net : er zijn hier en daar beetje druppels rond het circuit
Zit op het circuit nu tegenover de pits. Albon is nog paar keer auto in en uitgeweest. Zal toch nog wel wat kleine dingetjes moeten testen gok ik.
Bij Ricciardo lijken er problemen met de motor te zijn. Die is al meerdere keren gestart en is nu ook flink wat volk te vinden daar.
Bij Ricciardo lijken er problemen met de motor te zijn. Die is al meerdere keren gestart en is nu ook flink wat volk te vinden daar.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Goed, eens kijken hoe dit gaat lopen..
Leclerc die met .748 Vettel wegzet, maar waar altijd wel iets misgaat.
Hamilton die niet een al te lekker weekend draait met crash. Is ook al 4x uitgevallen hier.
Verstappen die redelijk dicht op de Mercs zit, maar ook niet bepaald top motor performance heeft.
Kans op nattigheid.
En ploffende MERC en FER motoren dit weekend.
Dat kon nog wel eens een aardige race worden...
1. VET
2. VER
3. BOT
Leclerc die met .748 Vettel wegzet, maar waar altijd wel iets misgaat.
Hamilton die niet een al te lekker weekend draait met crash. Is ook al 4x uitgevallen hier.
Verstappen die redelijk dicht op de Mercs zit, maar ook niet bepaald top motor performance heeft.
Kans op nattigheid.
En ploffende MERC en FER motoren dit weekend.
Dat kon nog wel eens een aardige race worden...
1. VET
2. VER
3. BOT
1 Lec
2 ham
3 vet
4 ver / bot
5 bot / ver
Edit: bonuspunten
6 Ric
2 ham
3 vet
4 ver / bot
5 bot / ver
Edit: bonuspunten
6 Ric
[ Voor 24% gewijzigd door streamnl op 01-09-2019 11:30 ]
I am not really sure why people keep saying that Ferrari did not have good long runs. Yes, Vettel struggled, he really did, but Leclerc was really fast with the medium tires.MikeyMan schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:26:
[...]
Ben erg benieuwd naar de verhoudingen op race Day. Ferrari was snel over 1 ronde, maar de long runs waren echt niet goed. Tel daarbij op dat het 10 graden kouder is, wat Mercedes goed uitkomt. Sluit niet uit dat het weer een Mercedes 1-2 wordt.
Lewis was slightly faster than Charles with a slightly longer stint as well, but he did his main long run with the soft tires.
Now, the weather should help the Merc, with a colder day in Spa today, but Charles has been magnificent for the entire weekend so far. Let's see if he can close the show.
Source: me
Watch out this afternoon for possible use of the black/white warning flag in the form of a light panel at the start/finish line. It will be shown to drivers who have triggered the detection point in the run-off at Raidillon 3 times, and for offences such as moving under braking
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 1 september 2019
Drivers have also been told that if they use the run-off and gain an advantage by passing at the end of the straight they will have to give the place back, or risk a penalty.
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 1 september 2019
strategie volgens Pirreli
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 01-09-2019 11:44 ]
Met zo'n enorm gat in de kwalificatie verwacht ik toch echt wel dat de Ferrari's hier een 1-2 scoren. Maarja, het is toch altijd wachten met wat voor fuck-up ze nu weer komen uit Maranello.
PSN: xMaurice93
Of ze doen t deze keer goedMaurice079 schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:51:
Met zo'n enorm gat in de kwalificatie verwacht ik toch echt wel dat de Ferrari's hier een 1-2 scoren. Maarja, het is toch altijd wachten met wat voor fuck-up ze nu weer komen uit Maranello.
Samsung Flip 7
Ik hoop het oprecht wel. Kleine foutjes zouden leuk zijn, anders zien we ze na de start gewoon echt nooit meer terug
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.