Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kreeg net het idee dat Albon het rustig aan deed en dus niet perse een lekkere tijd eruit wilde persen.BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
Ik hoop dat ALB nog wel een beetje snelheid weet te pakken, want dit is niet beter dan GAS het deed.
Heeft weinig zin om nu op de limiet te gaan rijden. Wellicht nu al in race trim zelfs...BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
Ik hoop dat ALB nog wel een beetje snelheid weet te pakken, want dit is niet beter dan GAS het deed.
Die jongen zit net 3 trainingen in die auto, give him some slack....BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
Dat weet ik, maar probeer dan een paar mooie sectoren te pakken om te laten zien wat je kunt en laat de laatste dan schieten.
Denk niet dat ALB naar Q3 wil. Dan moet hij op Q2 banden starten achteraan, anders heeft hij vrije keus.BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
Eerste twee sectoren waren ok, hij zat 2 tiende achter Max, derde sector heeft hij of een fout gemaakt of laten lopen.SomerenV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
[...]
Ik kreeg net het idee dat Albon het rustig aan deed en dus niet perse een lekkere tijd eruit wilde persen.
Verwijderd
Precies mijn idee, dat ie gisteren dichtbij max was blijkt ook alleen maar doordat ze hem licht hebben laten rijden....als je dan z'n 1e ronde ziet tov de rest in Q2....vind ik hem nou niet echt je van het. Maar goed ik wil ook weer niet te negatief zijnBernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:45:
Samsung Flip 7
Iedereen ging juist starten... Max had ze net allemaal ingehaald.P.O. Box schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
Ik weet niet of er in Q1 nog mensen in een snelle ronde zaten, maar rood was wel een beetje belachelijk. Dubbelgeel in La Source was prima genoeg geweest. Niemand kan meer een nieuwe snelle ronde starten, maar iedereen kan wel zijn ronde afmaken.
Liever niet want daarbij bestaat de kans dat hij hem in de kwalificatie in de muur zet. Laat hem maar lekker wennen aan de wagen.BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Dat weet ik, maar probeer dan een paar mooie sectoren te pakken om te laten zien wat je kunt en laat de laatste dan schieten.
"When you grow up your heart dies"
Dit klinkt best logisch eigenlijk..TheBrut3 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Denk niet dat ALB naar Q3 wil. Dan moet hij op Q2 banden starten achteraan, anders heeft hij vrije keus.
Ah dank, ik had die data nog niet gezien. Dan is het wel ok, ik snap inderdaad dat hij niet door wil naar Q3 zoals hierboven al gezegd.JeroenTheStig schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Eerste twee sectoren waren ok, hij zat 2 tiende achter Max, derde sector heeft hij of een fout gemaakt of laten lopen.
Verwijderd
Jij hebt je nog niet echt verdiept in de F1 krijg ik het idee.BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Inderdaad, Max moest ook wennen in zijn eerste weekend voor Red BullCrazyFool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Die jongen zit net 3 trainingen in die auto, give him some slack....
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat Verstappen meer moeite heeft met het wennen in een nieuwe woning, dan in een nieuwe autoExocet schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:48:
[...]
Inderdaad, Max moest ook wennen in zijn eerste weekend voor Red Bull
Heel diep, zeker niet, maar ik kijk F1 al jaren.. Sinds begin '90 ongeveer. Wel een paar jaar wat minder, ook gezien het niet altijd makkelijk te kijken was op TV.Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:48:
[...]
Jij hebt je nog niet echt verdiept in de F1 krijg ik het idee.
//EDIT: Mijn interesse voor autoracen is begonnen bij de DTM toen Alfa / Merc reden met Nicola Larini etc...
[ Voor 13% gewijzigd door BernardV op 31-08-2019 15:52 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor Ziggo was het toch bij RTL4 ?BernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:49:
[...]
Heel diep, zeker niet, maar ik kijk F1 al jaren.. Sinds begin '90 ongeveer. Wel een paar jaar wat minder, ook gezien het niet altijd makkelijk te kijken was op TV.
En als ik die niet kon pakken, was er altijd wel RTL Duitsland * wat een ongelooflijke reclamezuil is dat zeg
MER en FER hebben dus een serieus probleem...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:50:
Volgens Jack reed Giovinazzi met de nieuwe Ferrari motor die Ferrrari in Monza zou introduceren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wint dus hier en op Monza.Spotmatic schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
MER en FER hebben dus een serieus probleem...
En Renault durft niet eens met hun nieuwe motor te rijden, dus tel die er ook maar bijSpotmatic schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
MER en FER hebben dus een serieus probleem...

SBS heeft het ook nog even gehadFreshMaker schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
Voor Ziggo was het toch bij RTL4 ?
En als ik die niet kon pakken, was er altijd wel RTL Duitsland * wat een ongelooflijke reclamezuil is dat zeg
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Klopt, maar ik dacht dat RTL4 niet de rechten had voor alle races. RTL Duitsland klopt, enorm veel reclame.FreshMaker schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ook penaltiessjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:53:
Dat VER binnen bleef snap ik nog wel. Maar waarom STR niet naar buiten is gegaan?
Was rtl vroeger toch ook ? Ik kan me nog reclame tijdens de race herinneren. De race die dan in een klein schermpje verder ging.FreshMaker schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk hadden ze niet het idee dat ze in Q2 zouden komen. en hadden/hebben niet genoeg banden over dan..sjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:53:
Dat VER binnen bleef snap ik nog wel. Maar waarom STR niet naar buiten is gegaan?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo gezegd is het zeker petje af voor de Honda mannen...DataGhost schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:52:
[...]
En Renault durft niet eens met hun nieuwe motor te rijden, dus tel die er ook maar bij
Ik kijk sinds 97 intensief, en volgens mij had RTL toen al al le races.. Panis in Monaco96 was m'n eersteBernardV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:53:
[...]
Klopt, maar ik dacht dat RTL4 niet de rechten had voor alle races. RTL Duitsland klopt, enorm veel reclame.
Over één rondje...
dat werd al ergens gezegd over een ronde zijn ze enorm snel maar waarsch op racepace is het verschil kleiner
Verwijderd
Dat was toen rond 2010/2011 toen RTL 7 de rechten had.RenaldoN schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:54:
[...]
Was rtl vroeger toch ook ? Ik kan me nog reclame tijdens de race herinneren. De race die dan in een klein schermpje verder ging.
Dat klopt, maar dan zag je nog iets.. Een van de twee RTL's ging gewoon echt over naar reclame. Ik weet alleen niet meer welke.RenaldoN schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:54:
[...]
Was rtl vroeger toch ook ? Ik kan me nog reclame tijdens de race herinneren. De race die dan in een klein schermpje verder ging.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Leclerc heeft volgens Olav een ruime voorsprong op Vettel. Nou weet ik niet wat zijn definitie van ruim is, maar 0,099 seconden wil ik niet ruim noemenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:54:
En Vettel op 0,099s.
Het heeft toch ook een paar jaar achter een paywall gezeten?FreshMaker schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:51:
I know, maar vind het toch wel verrassend. Gewoon een halve seconde op de Mercedessen even uitlopen. Ben zeer benieuwd naar de racepace.Wognummer schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
dat werd al ergens gezegd over een ronde zijn ze enorm snel maar waarsch op racepace is het verschil kleiner
Volgens Mol ruim voor Vettel, valt wel mee volgens mij.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:54:
En Vettel op 0,099s.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zie Vettel zo nog wel pole scoren.SomerenV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:56:
[...]
Leclerc heeft volgens Olav een ruime voorsprong op Vettel. Nou weet ik niet wat zijn definitie van ruim is, maar 0,099 seconden wil ik niet ruim noemen
Dat is dus perceptie inderdaad. Hij wil dat het zo is.SomerenV schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:56:
[...]
Leclerc heeft volgens Olav een ruime voorsprong op Vettel. Nou weet ik niet wat zijn definitie van ruim is, maar 0,099 seconden wil ik niet ruim noemen
Ok, de 1e stint was hij idd wel ruim sneller.
een treffende spreuk
Fijn dat iemand hier allemaal via RTL4, rtl duitseland en rtl7 heeft gekeken.
Maar uiteindelijk was de opmerking puur gericht om iemand in de grond te duwen. Doe dat lekker ergens anders.
Ben benieuwd wat Q3 gaat doen.
Vooral wat Renault kan doen en Kimi...
de top4 lijkt bekend te zijn ...
Doornbos heeft het er nu ook over, kan niet anders dat hij hier ook mee leest.asing schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:55:
Die Renault blokken roken allemaal bij gas los...
een treffende spreuk
En op z’n Renaults dan, want olie verbranden bij het aanremmen is niet heel gunstig...pro_6or schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:59:
Overigens, die rookpluimpjes bij Renault, die zijn dus ook aan het oil burnen geslagen in de qualificatie.
Dat is de rem olie dat verbrandHolkers schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:01:
[...]
En op z’n Renaults dan, want olie verbranden bij het aanremmen is niet heel gunstig...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flickr PSN ID= cheironnl
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of goed gepland door Renaultsjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:10:
De opwarmronde van BOT, HAM en VER werd behoorlijk verprutst door de Renault. Slecht gepland door de teams.
Dan zie je precies bij welk team het chassis goed is en bij welke de motor echt snel.LA-384 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:09:
Wat liggen die sectortijden ver uit elkaar, zie je toch ook niet vaak.
S1 +0.6
S2 -0.4
S3 +0.4
S1 en S3 zijn vooral motor.
People as things, that’s where it starts.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
nee, gewoon gas geven en naar de streep rijden. Zorgen dat niemand jou voorbij rijdt.DutchCrownNL schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:11:
“Lets get on with it” tegen Max, ala Tandje 11 en gaan?
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat de RBR het van S2 en S3 moet hebben en dan wil je geen voorligger.MikeyMan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:12:
Snap niet dat max geen tow van leclerc pakt...
Monza zal voor Ferrari zijn
Omdat je er niet voorbij kan rijden tijdens de ronde. en dan nadeel hebt in S2 en S3MikeyMan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:12:
Snap niet dat max geen tow van leclerc pakt...
Monza moet voor Ferrari zijn. Anders worden ze in Italië denk boos 😋GAIAjohan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:13:
Ferrari zal het morgen wel verliezen op racepace.
Monza zal voor Ferrari zijn
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn eerlijk gezegdNotSoSteady schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:14:
Met dit verschil geloof ik echt niet dat ze de race niet zullen winnen.
Samsung Flip 7
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.