![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 13
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 13
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 110% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-08-2019 09:40 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gewoon "Nee" zeggen, kun je alles prima volgenTripleQ schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:04:
Yeah! Zin in!
Al heb ik a.s. vrijdag mijn trouwdag. Dus de eerste trainingen slaan we een keertje over
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We do what we must because we can.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Als Hulkenberg of Kvyat zich nou weer eens verremd en dan een Mercedes (of twee) meeneemt zou ik het niet erg vinden.Woudloper schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:17:
Beloofd een race te worden met mooi weer. De voorspellingen liggen voor zondag op 21 graden (zaterdag op 28 graden). Baantemperatuur zal hoger liggen.
Vermoed niet dat het weer van invloed zal zijn voor de teams. Zonder deze externe factor is Mercedes favoriet voor de overwinning gevolgd door Ferrari en Red Bull als ik het zo bekijk.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Yes, yes, yes!!!!
Waiting on the world to change
PS/XBL: Nogne
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ze hebben de laatste editie gewonnen. Lange rechte stukken. Ja past wel bij de FER.Snowhite0901 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:55:
Hoop dat rb de goede lijn door kan zetten. Dit is geloof ik niet echt Ferrari circuit toch?
Langste volgas sectie van de kalender (van La Source tot Les Combes) en Kemmel Straight is vals plat. Er wordt verwacht dat hier, en in Monza, de Ferrari power het beste tot zijn recht komt.Snowhite0901 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:55:
Hoop dat rb de goede lijn door kan zetten. Dit is geloof ik niet echt Ferrari circuit toch?
"When you grow up your heart dies"
Vergeet niet Ferrari engineering, een falende Ferrari is ook nog voorgevallen dit jaar (Bahrein)Holkers schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:59:
Ferrari Power vs. Ferrari Tactics
Is nog geen gewonnen wedstrijd voor de mannen uit Italië.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Waar is de tijd dat ze bij de eerste training naar buiten reden, langzaam weer binnen kwamen strompelen, 30 gestresste Italianen erop doken en na 4 uur het losgeraakte slangetje gerepareerd hadden.Soggney schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:01:
[...]
Vergeet niet Ferrari engineering, een falende Ferrari is ook nog voorgevallen dit jaar (Bahrein)
Ferrari heeft hun auto gebouwd voor Monza: weinig downforce, weinig drag, en hoge topsnelheid op de rechte stukken. Vandaar dat ze het slecht doen op alle andere circuits. En dan zul je zien dat ze het op Monza weer verprutsen met Ferrari Strategy™.Holkers schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:59:
Ferrari Power vs. Ferrari Tactics
Is nog geen gewonnen wedstrijd voor de mannen uit Italië.
[ Voor 49% gewijzigd door loekf2 op 26-08-2019 09:13 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je vergeet de rijders die kunnen er ook wat van somsThomasG schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:04:
[...]
Ferrari heeft hun auto gebouwd voor Monza: weinig downforce, weinig drag, en hoge topsnelheid op de rechte stukken. Vandaar dat ze het slecht doen op alle andere circuits. En dan zul je zien dat ze het op Monza weer verprutsen met Ferrari Strategy™.
Wanneer is dat SAIl gebeuren? Enige keer dat je naar A'dam "moet" gaan.B-Real schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:14:
Jaaa, we mogen weer!
Even zien of ik hem kan kijken![]()
Vriendin had voor zondag een dagje A'dam gepland, komt qua planning wel uit aangezien we die dag ervoor bij familie in de buurt zitten, maar ze begreep ook wel dat ik de F1 wil zien.
Ik gok dat ik toch de F1 voorrang ga geven, dagje A'dam is ook weer niet zo bijzonder
[ Voor 37% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-08-2019 09:15 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Of je neemt hem op en kijkt hem 's avonds terug. Dat doe ik altijd eigenlijk. Dan kan ik overdag gewoon lekker bij de kindjes en de vrouw zijn. En 's avonds heerlijk relaxt de race terug kijken. Enige is dat ik dan de hele dag niet op internet kan (als de race 's ochtends of 's middags is) maar aan de andere kant is een dagje geen telefoon bij de hand ook wel lekker.B-Real schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:14:
Jaaa, we mogen weer!
Vriendin had voor zondag een dagje A'dam gepland, komt qua planning wel uit aangezien we die dag ervoor bij familie in de buurt zitten, maar ze begreep ook wel dat ik de F1 wil zien.
Ik gok dat ik toch de F1 voorrang ga geven, dagje A'dam is ook weer niet zo bijzonder
*sowieso
Dat doe ik alleen in noodgevallen en vind ik niet optimaalDonJunior schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:16:
[...]
Of je neemt hem op en kijkt hem 's avonds terug. Dat doe ik altijd eigenlijk. Dan kan ik overdag gewoon lekker bij de kindjes en de vrouw zijn. En 's avonds heerlijk relaxt de race terug kijken. Enige is dat ik dan de hele dag niet op internet kan (als de race 's ochtends of 's middags is) maar aan de andere kant is een dagje geen telefoon bij de hand ook wel lekker.
Mooi voor de maandagochtendwarp schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:16:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Awel zulle, Het is eindelijk weer raceweek!
Zodra de kalender voor 2020 bekend is alvast alle racedagen afstrepen. Probleem opgelostB-Real schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:14:
Jaaa, we mogen weer!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Albon krijgt de aantallen van gastly en visa versa.Crxtreem schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:36:
Rijdt Albon nu met zijn eigen gekozen setjes banden, of krijgt hij de aantallen die Gasly beschikbaar heeft?
Nu heeft Albon een extra gele set.
[ Voor 32% gewijzigd door MikeyMan op 26-08-2019 09:39 ]
Alle banden, maar ook alle auto onderdelen, horen bij de auto. Dus Gasly krijgt alle banden, maar ook alle (gebruikte)motorcomponenten, e.d. van Albon. En Albon die van Gasly. Wat dat betreft heeft Albon een voordeel, want minder potentiële penalties.Crxtreem schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:36:
Rijdt Albon nu met zijn eigen gekozen setjes banden, of krijgt hij de aantallen die Gasly beschikbaar heeft?
Nu heeft Albon een extra gele set.
Bensimpel
Positieve meneer
Mag dat wel?warp schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:16:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Awel zulle, Het is eindelijk weer raceweek!
😆 - Denk ook eens om ;)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daniel en Max waren wel een goede combi voor dit soort gein filmpjes man. Mis ik wel.
Sowieso schrijf je zo!
Gasly had teveel aan z'n hoofd voor dat soort dingennadroJ schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:57:
[...]
Daniel en Max waren wel een goede combi voor dit soort gein filmpjes man. Mis ik wel.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ben het er nog niet mee eens. Ferrari boven Mercedes zie ik niet gauw gebeuren, daar is Ferrari dit seizoen te zwak voor en Mercedes te sterk. Bovendien zie ik Albon deze eerste race nog niet in de top 6 eindigen, maar eerder de prestaties van Gasly ruwweg matchen. Dat hij door het seizoen heen zichzelf wellicht ontwikkeld zie ik nog wel gebeuren, maar nog niet zo snel.MikeyMan schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:38:
Ben heel erg benieuwd naar dit weekend. Vooral verhouding Merc/RB/Ferrari en de performance van Albon/Gasly.
Hoop echt van harte dat Mercedes een goed potje klop krijgt.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik toch denk dat het Ferrari - Mercedes - Red Bull blijft.
Mijn top 6:
Vettel
Hamilton
LeClerc
Verstappen
Bottas
Albon
Hail to the king baby!
Ik vond Gasly nou ook niet een van de meest sympathieke figuren binnen de F1. Denk dat Albon ook wel beter in het plaatje past qua social media populariteit.ArcticWolf schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:01:
[...]
Gasly had teveel aan z'n hoofd voor dat soort dingen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Fixed.MikeyMan schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:38:
Ben heel erg benieuwd naar dit weekend. Vooral verhouding Merc/RB/Ferrari en de performance van Albon/Gasly.
Hoop echt van harte dat Mercedes een goed potje klop krijgt.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik toch denk dat het Ferrari - Mercedes - Red Bull wordt.
Mijn top 6:
Vettel
Hamilton
LeClerc
Verstappen
Bottas
Albon
┻┳|
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 26 augustus 2019
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┻┳|
┳┻| _
┻┳| •.•) is it time to go racing yet?
┳┻|⊂ノ
┻┳|
Misschien ligt de rear/front afwijking (weet even niet meer wat het was) van de RB15 wel goed bij Albon en kan hij er wel goed mee omgaan.Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:15:
Ik verwacht van Albon ook geen mirakels, bedenk je ook even dat die jongen aan zijn eerste(!) F1 seizoen in zijn leven zit, en nu halverwege al bij RBR wordt neergezet. Dat is gewoon veel en veel te snel.
Zelfs Max had eerst nog een jaar STR gereden voordat hij naar RBR werd gepromoveerd.
Maar we gaan het zien
Dit, en Red Bull kennende... als Albon aan het eind van seizoen niet beter heeft gedaan dan Gasly, zetten ze hem waarschijnlijk net zo hard ook weer uit de auto...Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:15:
Ik verwacht van Albon ook geen mirakels, bedenk je ook even dat die jongen aan zijn eerste(!) F1 seizoen in zijn leven zit, en nu halverwege al bij RBR wordt neergezet. Dat is gewoon veel en veel te snel.
Zelfs Max had eerst nog een jaar STR gereden voordat hij naar RBR werd gepromoveerd.
Maar we gaan het zien
Vermoed dat ze hem dat ook wel gezegd hebben... dat ze in eerste instantie 0,0 van hem verwachten.Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:15:
Maar we gaan het zien
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als Albon goed is (en dat is ie, zie zijn kartcarriere), zou hij meteen snel moeten zijn. In ieder geval sneller dan Gasly...sjaool schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:54:
We zullen het zien. Voor hetzelfde geld past de rijstijl van Albon perfect bij de Red Bull en kan hij nog voor de (hoog)nodige punten zorgen dit jaar.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik denk eigenlijk dat er juist wel heel veel verwacht wordt van Albon. Gasly is eruit gezet omdat hij slecht presteerde maar ook omdat hij in de race Max niet kon helpen. Van Albon wordt verwacht dat hij dat wel gaat doen, lijkt mij. Zo niet, dan worden zowel Gasly, Albon en Kvyat afgeserveerd en zal RBR op zoek gaan naar een tweede coureur buiten de eigen club (verwacht ik).alexbl69 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:55:
[...]
Vermoed dat ze hem dat ook wel gezegd hebben... dat ze in eerste instantie 0,0 van hem verwachten.
Hij zal 2 opdrachten hebben gekregen: probeer brokken te vermijden en progressie te tonen. Het is geen enkel probleem als hij in eerste instantie ergens in het middenveld zit. Daar bevond Gasly zich toch al.
Aan het eind van het seizoen evalueren ze dan of hij z'n zitje kan behouden, of dat hij toch nog voor een jaartje weer naar TR gaat en er onderwijl een tussenpaus wordt aangetrokken.
Ze hopen natuurlijk (en hebben daar wellicht (simulator-) data voor) dat hij nog wel degelijk punten kan pakken voor het WCC. Maar als dat niet gebeurt zal hij er niet op afgerekend worden.
Alles is op dit moment beter dan Gasly. Die heeft de seizoensstart voor het team verprutst door z'n onnodige crashes tijdens het testen, en slaat op de baan geen deuk in een pakje boter. Die mag het seizoen bij TR afmaken en zal dan geloosd worden.
Grosjean zien we volgend jaar waarschijnlijk ook niet terug, dus het aandeel Fransen zal flink dalen. Wat op zich al winst is voor elke sport. Ocon mag de Franse hoop dan waarschijnlijk hoog gaan houden bij Renault, wat waarschijnlijk weer voor veel vermaak gaat zorgen.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Het schijnt dat de rijstijl van Albon beter zou passen bij de RB dan de rijstijl van Gasly.Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:58:
[...]
Als Albon goed is (en dat is ie, zie zijn kartcarriere), zou hij meteen snel moeten zijn. In ieder geval sneller dan Gasly...
Wellicht dat ze daarom ook Albon in de RBR zetten ipv Kvyat.
Qua gaspedaal past Kvyat trouwens meer bij de rijstil van Max. Die ramt van alle 4 het gaspedaal het snelst naar de grond.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik verwacht eerder Matsushita naast Kvyat in de STR (ik zie de Japanner, of in ieder geval een japanner nog wel een FP1 rijden dit seizoen), en Albon volgend jaar naast Max in de RBR als ie het de komende races waar maakt. Anders Matsushita naast Albon en Kvyat naast Max.PSV-EHV schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:00:
[...]
Ik denk eigenlijk dat er juist wel heel veel verwacht wordt van Albon. Gasly is eruit gezet omdat hij slecht presteerde maar ook omdat hij in de race Max niet kon helpen. Van Albon wordt verwacht dat hij dat wel gaat doen, lijkt mij. Zo niet, dan worden zowel Gasly, Albon en Kvyat afgeserveerd en zal RBR op zoek gaan naar een tweede coureur buiten de eigen club (verwacht ik).
Dan komen jongens in beeld zoals Hulkenberg, misschien Bottas wel, in ieder geval een coureur die bewezen heeft constante resultaten neer te zetten en punten binnen te harken. Dat is precies wat RBR nu mist, want Ferrari rijdt een van de slechtste seizoenen tot nu toe en staan toch nog tweede in het constructeurskampioenschap, terwijl RBR dat makkelijk had kunnen zijn.
Ik zie zo snel nog geen Japanners met genoeg punten voor een F1 superlicentie.Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:03:
[...]
Ik verwacht eerder Matsushita naast Kvyat in de STR (ik zie de Japanner, of in ieder geval een japanner nog wel een FP1 rijden dit seizoen), en Albon volgend jaar naast Max in de RBR als ie het de komende races waar maakt. Anders Matsushita naast Albon en Kvyat naast Max.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Naoki Yamamoto heeft genoeg puntenYakuzA schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:06:
[...]
Ik zie zo snel nog geen Japanners met genoeg punten voor een F1 superlicentie.
Ja, iets te snel zelfs volgens Honda wat ik begrepen heb...Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:58:
[...]
Qua gaspedaal past Kvyat trouwens meer bij de rijstil van Max. Die ramt van alle 4 het gaspedaal het snelst naar de grond.
Max was ook te snel met zn gaspedaalsjaool schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:12:
[...]
Ja, iets te snel zelfs volgens Honda wat ik begrepen heb...
Hij had een gele helm in Oostenrijk, en ze mogen in principe maar een keer een (volledig) andere helm. Dus die kans is vrij klein, tenzij de FIA/FOM een uitzondering maakt.Siebeh schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:59:
Gaat Max hier weer met een Orange helm rijden?
Sowieso schrijf je zo!
Blowen kun je thuis ookB-Real schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:14:
Jaaa, we mogen weer!
Testing, one, two ...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Let's go back to the business! The forecasts predicts it shouldn't rain in Spa. Only medium/high chance on wednesday night to thursday morning. Low chance for the remaining days (10%). Cloudy and low temps with a max of 20C for the race. Low intensity wind. #BelgiumGP pic.twitter.com/1k4qsa4WuW
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 augustus 2019
Ze willen dat de coureurs, van een afstandje, altijd te herkennen zijn. Als ze iedere race met een andere helm zouden komen, of de teams iedere race met een andere livery, is dat volgens de FIA en/of FOM verwarrend voor de kijkers. Je mag iedere race de helm aanpassen, zolang het globaal gezien maar hetzelfde is. Dus details wijzigen mag. Vettel wijzigt iedere race zijn helm, vaak met verwijzingen naar het land waar de GP wordt gehouden, maar je ziet wel direct dat het Vettel is. Als je een andere helm wilt, moet je daar toestemming voor vragen. Blijkbaar heeft Max dat vorig jaar meerdere malen gekregen, dus wellicht dit jaar ook weer.nadroJ schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:27:
Waarom is dat gereguleerd?
Ik zou denken/zeggen. Laten ze dat zelf lekker bepalen, maar wie weet is er wel een goede reden.
FTFYsjaool schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:12:
[...]
Ja, iets te snel zelfs volgens Honda Vettel wat ik begrepen heb...
Hopen dan maar dat Honda qua motor management SW voor de stijl van Verstappen kiest, zijn we tenminste af van het gedoe met turbo-lag.Chiron schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:58:
[...]
Als Albon goed is (en dat is ie, zie zijn kartcarriere), zou hij meteen snel moeten zijn. In ieder geval sneller dan Gasly...
Wellicht dat ze daarom ook Albon in de RBR zetten ipv Kvyat.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Over Honda gesproken, komen zij met update dit weekend?loekf2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:06:
[...]
Hopen dan maar dat Honda qua motor management SW voor de stijl van Verstappen kiest, zijn we tenminste af van het gedoe met turbo-lag.
Mijn boefje is liev!
Nee volgens mij niet, deze gaan ze pas introduceren op monza.JB schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:07:
[...]
Over Honda gesproken, komen zij met update dit weekend?
Volgens mij pas bij de volgende race in Italie. Daar maken motor-penalties niet heel veel uit omdat je daar beter kan inhalen.JB schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:07:
[...]
Over Honda gesproken, komen zij met update dit weekend?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij ziet er tenminste uitgeslapen uit. Benieuwd naar Verstappen, gaan verhalen dat ie weer nachten doorgehaald heeft thuis op de sim met Lando.
Ach we hebben we eens sneeuw gehad op de zondag voor de race. We gaan het wel meemaken zondag ik heb er weer zin in kan ik je zeggen.yorkick schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:34:
Weerbericht zegt natuurlijk nog helemaal niks, maar al het andere nuttige was al gepost.
[Twitter]
[Afbeelding]
Heerlijk toch, gewoon een gamer in hart en nierenloekf2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
Hij ziet er tenminste uitgeslapen uit. Benieuwd naar Verstappen, gaan verhalen dat ie weer nachten doorgehaald heeft thuis op de sim met Lando.
Lekker belangrijk! Zolang Max (en Lando) het niveau van voor de zomerstop doortrekt naar de rest van het seizoen maakt het me echt niet uit wat Max in zn vrije tijd doet!loekf2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Have you tried turning it off and on again?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq