Die zwarte dag was gisteren, vandaag herdenken we hem en gaan we racen.Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 06:14:
Goedemorgen op deze zwarte race dag. Vanmiddag zal ik toch wel met een heel ander gevoel kijken.
Het regent hier en er hangen hier nog wel wat buien.
* Wom doet regendans
* Wom doet regendans
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zal mij erg benieuwen vandaag. Een q modus die niet goed werkt wil natuurlijk niet zeggen dat de race pace slecht gaat zijn.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Net pas gepost, had al bijna het idee dat het niet door zou gaan.
I served in a company of heroes.
Het F1 live event met de drivers parade om 13:30 begint zo
YouTube: F1: LIVE at the 2019 Belgian Grand Prix linkje want FOM
YouTube: F1: LIVE at the 2019 Belgian Grand Prix linkje want FOM
Idd. En volgende week wordt het helemaal Ferrari heaven met die paar bochten en verder alleen maar vol gas.
Vandaag wordt de ban gebroken en gaat Leclerc voor zijn eerste, en volgende week meteen zijn 2e overwinning er achteraan ✌
Testing, one, two ...
Tenzij Ferrari...hardware-lover schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:43:
[...]
Idd. En volgende week wordt het helemaal Ferrari heaven met die paar bochten en verder alleen maar vol gas.
Vandaag wordt de ban gebroken en gaat Leclerc voor zijn eerste, en volgende week meteen zijn 2e overwinning er achteraan ✌
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zag net dat hij met zijn telefoon bezig wasAri Gold schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:48:
Lando Norris is ook weer live op z'n Twitch.
https://www.twitch.tv/landonorris
Ja, verwacht geen vrolijke podiumceremonie na de race. De Formule 3 was ook al heel ingetogen. En begrijpelijk natuurlijk.
"When you grow up your heart dies"
Zowel bij de F3 en Porsche super cup bleef de champagne dicht op het podium
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hoewel ik het hem zou gunnen, is de kans dat Ferrari in zijn eigen voet schiet ongeveer 100%.hardware-lover schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:43:
[...]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Die Coronel had het er moeilijk mee.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je kan er bijna een poll van maken : driver error. pit crew error, tactical error of een mechanische fout in de Ferrari.alexbl69 schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:06:
[...]
Hoewel ik het hem zou gunnen, is de kans dat Ferrari in zijn eigen voet schiet ongeveer 100%.
Ik zie LeClerc ook niet zo snel winnen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vraag me af of Leclerc nog op plek 1 rijdt na het rechte stuk. Plek 2 is bijna beter om te beginnen hier.
I served in a company of heroes.
Allemaal hadden er moeilijk mee!Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:06:
Maar ook niet zo vreemd.
Volgens mij had zo'n beetje elke kijker er ook moeilijk mee.
Hij heeft alvast een "nep" Ferrari gekregen om rondgereden te worden. Een Dino was het toen net niet en mocht geen Ferrari heten.Vuvuzela schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:13:
Vraag me af of Leclerc nog op plek 1 rijdt na het rechte stuk. Plek 2 is bijna beter om te beginnen hier.
Vraag me overigens af hoe ze dat doen met die auto's. Vragen ze de lokale automobielclubs?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is volgens mij toch wel een reden dat het hier zo rustig is..Ryur schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:20:
[...]
Volgens mij had zo'n beetje elke kijker er ook moeilijk mee.
(andere reden is dat de helft van het forum in spa zit)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lijkt zo te zien nog een droge start te worden, ondanks die paar druppels en donker buiten ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Grote bek. Klein hartje.Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:06:
Dan kom je in het vervolg maar een uur later. Ga niet zo reageren.
[ Voor 71% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2019 15:09 ]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het bij die beelden van de tribute het ook niet echt makkelijk had. Hoewel je zo'n jongen niet kent komt zoiets dus wel aan. Dus ik snap de reactie van Tom Coronel wel.
Stomme is wel dat als je zo'n klapper ziet dat je denkt wow wat heftig maar spectaculair. Vervolgens sta je er op dat moment niet bij stil dat daar wel een mens in zit die het leven kan laten. Achteraf word je dan wel weer met je neus op de feiten gedrukt dat de racerij een levensgevaarlijke sport is hoe veilig ze het ook proberen te maken. Respect dus voor die jongens die dit doen voor ons vermaak.
Stomme is wel dat als je zo'n klapper ziet dat je denkt wow wat heftig maar spectaculair. Vervolgens sta je er op dat moment niet bij stil dat daar wel een mens in zit die het leven kan laten. Achteraf word je dan wel weer met je neus op de feiten gedrukt dat de racerij een levensgevaarlijke sport is hoe veilig ze het ook proberen te maken. Respect dus voor die jongens die dit doen voor ons vermaak.
final startgrid
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Had het ook ff moeilijk hoor.sjaool schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:26:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik bij die beelden van de tribute het ook niet echt makkelijk had. Hoewel je zo'n jongen niet kent komt zoiets dus wel aan. Dus ik snap de reactie van Tom Coronel wel.
Vind wel dat kamphues wel iets meer rust had mogen bewaren. Hij zat er aardig doorheen te denderen telkens.
Hier ook op Spa, sfeer is dubbel, zeker na vanochtend, minuut stilte en de moeder van Hubert in beeld. Breekt je hart als ouder, ongeacht de risico's vd sport. Eens met de commentaren hierboven; racen is hoe we hem moeten eren.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bensimpel
Positieve meneer
Van mij mogen max en seb volgend jaar samen bij redbull. Heerlijke combo!
😆 - Denk ook eens om ;)
Heerlijk genieten die true or false
Tesla M3LR '21
Wat een goeie vibe hadden Max en Seb zeg, echt genoten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu baal ik voor het eerst dit seizoen dat ik geen Ziggo meer heb voor de pre race show.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig dumpt ziggo dit soort zaken vrij snel op hun YouTube kanaalDaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:31:
En nu baal ik voor het eerst dit seizoen dat ik geen Ziggo meer heb voor de pre race show.![]()
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Seb was wel losjes en vrolijk zeg. Die heeft een hele relaxte vakantie gehad.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet het, maar ik wil nu ja.NLRev0lution schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:32:
[...]
Gelukkig dumpt ziggo dit soort zaken vrij snel op hun YouTube kanaal
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij was het een Vettel en Verstappen dagje, want bij de Duitse RTL waren ze ook samen.
https://streamable.com/jx8kg
https://streamable.com/jx8kg
Ari Gold schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:31:
Racing for Antoine sticker op de RBR.
Ik denk dat iedereen het er wel op heeft.
Zag vanochtend ook een foto van de Formula Renault, daar had ook het hele grid een sticker op de Halo
Komt vast wel op youtube terecht (de true and false item)DaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:31:
En nu baal ik voor het eerst dit seizoen dat ik geen Ziggo meer heb voor de pre race show.![]()
Ja, was enorm bijzonder. Bockworst of frikandel, wie kan er beter voetballen, wie is er een betere scheidsrechter.
Max: "ik raak constant anderen"... laat de Engelsen het niet horen.
DaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:31:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Inderdaad. ze werken er het hele weekend hard voor!
Zag op andere filmpjes ook dat ze aan de kant stonden te filmen
De True/False met Max en Sebastian.
- DaniëlWW2
- Niet online
* DaniëlWW2 geeft sjaool een "get out of ban freecard".
Dat water afvoer asfalt in Spa is mij eigenlijk nog nooit echt opgevallen, of is dat alleen op het S/F stuk? Wel handig.
Alleen S/F inderdaad.TheBrut3 schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:52:
Dat water afvoer asfalt in Spa is mij eigenlijk nog nooit echt opgevallen, of is dat alleen op het S/F stuk? Wel handig.
Moet die Kamphues er nou perse weer doorheen lullen....?
Kansloos van Ziggo. Wie kwam op het idee om de herdenking af te breken om een rondje sim te laten zien?
Jammer van Ziggo. Onbegrijpelijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze hebben bij Ziggo duidelijk totaal geen idee hoe ze hierop moeten inspelen. Echt 0,0 klasse.
PSN: xMaurice93
Ziggo weet niet hoe lang een minuut is.

Je hebt gelijk, alleen zit er een regisseur die roept we moeten door. Maakt het niet goed hoor.Jimmy J. schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:57:
Ziggo weet niet hoe lang een minuut is.
Die regisseur moet op staande voet ontslagen worden.Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:01:
[...]
Je hebt gelijk, alleen zit er een regisseur die roept we moeten door. Maakt het niet goed hoor.
Heeft duidelijk geen idee waar de prioriteiten liggen...

[ Voor 10% gewijzigd door demonic op 01-09-2019 15:02 ]
Zit er weer klaar voor luitjes!
Gisteren de quali niet kunnen zien en alleen naar de uitslag gekregen, toen kwam ineens het pushbericht van NOS dat Hubert was overleden, heel heftig allemaal...
Hopen op een mooie race, ben toch bang dat LEC zijn P1 niet gaat behouden op de een of andere manier.
#voorgevoel
Gisteren de quali niet kunnen zien en alleen naar de uitslag gekregen, toen kwam ineens het pushbericht van NOS dat Hubert was overleden, heel heftig allemaal...
Hopen op een mooie race, ben toch bang dat LEC zijn P1 niet gaat behouden op de een of andere manier.
#voorgevoel
Waiting on the world to change
Dan skip je toch dat volkomen zinloze rondje van Doornbos?Pierre schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:01:
[...]
Je hebt gelijk, alleen zit er een regisseur die roept we moeten door. Maakt het niet goed hoor.
Dat ze het onderbreken is 1. Dat ze het onderbreken met de vraag of zo'n herdenking wel slim is vlak voor de race... Echt hoor.
Veel Plezier Heren / Dames /Mede-Tweakers.
Hoop dat het een spannende en veilige race word.
Max vechtend met Lewis om de 3de plek zou zeer leuk zijn.
Have Fun
Hoop dat het een spannende en veilige race word.
Max vechtend met Lewis om de 3de plek zou zeer leuk zijn.
Have Fun
https://f1manager.info/ranking/4605
Laten we allemaal ook Albon aanmoedigen!
Bensimpel
Positieve meneer
Ben benieuwd.
Ik denk ferrari strategie gaat het weer verkloten voor lec,
1. Vettel
2. Max
3. Ham
Ik denk ferrari strategie gaat het weer verkloten voor lec,
1. Vettel
2. Max
3. Ham
😆 - Denk ook eens om ;)
Ondanks het ongeval gisteren toch een mooie race allemaal.
Doet ie mee dan AlbionSpotmatic schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:05:
Laten we allemaal ook Albion aanmoedigen!

Samsung Flip 7
Mooie en veilige race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Iedereen een mooie race. Ik ben heel benieuwd hoe snel Albon naar voren weet te komen want dat is waar Gasly het liet afweten...
Fijne race allemaal. Laten we maar eens kijken wat Albon er van bakt.

Ja dat maakte mijn telefoon ervan.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik stel voor om massaal even ziggosport te twitteren. Daar kijken ze meestal wel naar.demonic schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:01:
[...]
Die regisseur moet op staande voet ontslagen worden.
Heeft duidelijk geen idee waar de prioriteiten liggen...
😆 - Denk ook eens om ;)
Ondanks het ongeval een prettige en mooie race allemaal.
Go Albouillon!Spotmatic schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:05:
Laten we allemaal ook Albion aanmoedigen!

Hahahahaha ik lig gestrekt
Samsung Flip 7
- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race iedereen.
Fijne race, groetjes uit bocht 13
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze zouden John Travolta een keer de prijzen moeten laten uitreiken. Kunnen we lachen.
Forza Alpino-pet!Exocet schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:08:
Hup Albino!
Fijne Race allemaal !
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Fijne race allemaal!
Mag de beste Nederlander straks op P1 eindigen
Hoop dat Albon het lekker gaat doen!
Mag de beste Nederlander straks op P1 eindigen
Hoop dat Albon het lekker gaat doen!
Laten we het allemaal heel houden vandaag, blijft een vreemde sfeer nu.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou na al die weken vakantie eindelijk weer een race! Succes albinoni!!
Dit zou wel eens een mooie race kunnen worden
Dit zou wel eens een mooie race kunnen worden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
ALB op Medium, dus lange stint, benieuwd waar hij uitkomt in het midden van de race.
Waiting on the world to change
BOT heeft de voorvleugel aangepast, nu gaat hij zeker winnen!
Wow dat oranje legioen!!!!! Mijn zwager/zus en haar kids zitten daar ergens!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Sainz komt niet goed weg.
Kimi stuitert omhoog!!
Kimi stuitert omhoog!!
NEEE MAX

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.