"When you grow up your heart dies"
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
People as things, that’s where it starts.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Elect a clown, expect a circus.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Weer zo'n onwijze ruk start...
Staan ze wel tenminste niet in de file straksRobinHood schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:14:
Dat was kort voor het Oranje Legioen, mogen ze weer naar huis
Waar voor je geld, één opwarmrondeCyBeRSPiN schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:14:
Haha zie je dan op Spa met je oranje outfit..

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echte F1 fanSlasher schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:15:
De TV kan weer uit

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
PSN: xMaurice93
En toen duurde de race nog lang voor 80% van dat legioen.wowly schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:12:
Wow dat oranje legioen!!!!! Mijn zwager/zus en haar kids zitten daar ergens!
domme actie waar moest ie heen dansambalbaj schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:14:
Slechte start domme actie en klaar
[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 01-09-2019 15:17 ]
Je verlies nemen van een hele slechte start en niet proberen 2 auto's tegelijkertijd uit te remmen.
Kimi zag hem nooit aankomen.
Gauw vergeten
HAM en VET wel mooi met elkaar in gevecht na de start.
Dit lijkt me de schuld van Max zelf? Ik ben geen kenner, maar hij had misschien beter erachter kunnen blijven hangen.Dennism schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:15:
Slechte start van max weer en dan geen ruimte
RAI zat ervoor en pakte de binnenkant, iets te geforceerd om daar proberen tussen te duiken.
achter hem zat ook iemandyorkick schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:17:
[...]
Je verlies nemen van een hele slechte start en niet proberen 2 auto's tegelijkertijd uit te remmen.
Kimi zag hem nooit aankomen.

Waiting on the world to change
Wat had ie dan moeten doen? Verstappen zomaar voorbij laten?wowly schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:16:
K%tkimi!!!!!! wat maak je me nou!!!!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ben nog steeds aan het kijken maar je snapt heus wel wat ik bedoel
Elect a clown, expect a circus.
wel kut dat ze niet meer van de race laten zien.. dit kan straks ook allemaal
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was met VER, RAI en VET, waarbij RAI gesandwiched werd.pinda powerrr schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:17:
Heeft VER niet al een keertje eerder daar in de bocht ellende gehad? Was met VET toch?
Het is SC, dus gebeurd weinig.basvn schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niks kut Kimi, max had gewoon moeten remmen. Veel te veel gefocust op die start goed maken.wowly schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:16:
K%tkimi!!!!!! wat maak je me nou!!!!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
zat een Haas achter toch? als ie teveel naar achter had laten vallen had ie die haas in zn achterkant zittenPWM schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
Max had gewoon achter Kimi moeten rijden. Eigen fout
Verwijderd
Oh. Ben je er zo 1...Slasher schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:15:
De TV kan weer uit
Zijn er zat die wel op die manier kijkenSlasher schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
[...]
Ben nog steeds aan het kijken maar je snapt heus wel wat ik bedoel
Uithuilen en door.
Die hebben inderdaad ook geen rempedaal...Wognummer schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:17:
[...]
achter hem zat ook iemandhij kon letterlijk nergens heen
Dit was ook geen doen.
Ja laat ons allemaal kijken naar een treintjebasvn schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
Sainz is ook klaar
Racing incident.
Ja en dan moet je met drie door de bocht ipv twee. Ze moeten dat echt fixen.CyBeRSPiN schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
Dat starten van VER gaat sowieso niet zo lekker de laatste tijd, nog niet duidelijk wat er steeds mis gaat?
Nee voorbij laten gaan niet, ze racen met elkaar, Maar je gaat de ander toch niet zo lopen afknijpen? Lijkt Vettel wel zeg! Maargoed, waarom max zich OPNIEUW in die positie drukt is mij ook een raadsel hoor, Gewoon stom van hem.....poor Leno schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:18:
[...]
Wat had ie dan moeten doen? Verstappen zomaar voorbij laten?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Jammer maar helaas
Flickr PSN ID= cheironnl
Bensimpel
Positieve meneer
Juist niet.HollowGamer schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:17:
[...]
Dit lijkt me de schuld van Max zelf? Ik ben geen kenner, maar hij had misschien beter erachter kunnen blijven hangen.
😆 - Denk ook eens om ;)
minder grip achter een auto vraag het maar aan Ric en Vet (alhoewel ik niet weet of dat op deze snelheid ook al zo is hoor)dutchgio schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:19:
[...]
Die hebben inderdaad ook geen rempedaal...
Dit was ook geen doen.
Ja hij had meer ruimte van RAI moeten krijgen maar hij gaat weer op de penalty stip liggen
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Potentiële overwinning? No way...groggy schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:20:
Wel zuur einde voor een potentiële overwinning, want een enorme poepstart van max.
Hoopte jij daar op dan?WhySoSerious schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:19:
Goed, WDC hoeven we nu ook niet meer op te hopen.
Uithuilen en door.
Flickr PSN ID= cheironnl
Meer damage control op puntjes, Fer pakt 1/2 en om WCC bij te blijven gewoon 5/6 pakken.
https://f1manager.info/ranking/4605
0-1 albon wou je zeggencheiron schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:21:
Maar weer zo een verschrikkelijke start, wat is dat toch elke keer? Gasly en nu Albon hebben daar geen last van toch?
People as things, that’s where it starts.
De race is toch niet afgelopen? Daarnaast weet je dat dit kan gebeuren, als je met dit scenario geen rekening gehouden hebt dan is dat natuurlijk gewoon je eigen fout.SinergyX schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:19:
Betaal je weet ik hoeveel 100den euro's om 20sec actie te zien
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.