Ik zou de rode lijn volgen. Er zit een los fietspad, maar dat zou ik links laten liggen. Je rijdt dan langs het water. Verkeer valt mee en je ontloopt meeste bebouwing. Starten jullie in Bodegraven of komen jullie erdoorheen?
Edit: Je komt wel door Woerden, dat is niet ideaal. Ik zal eens kijken hoe ik zou rijden.
Ik vanuit Bodegraven richting Nieuwerbrug rijden, zoals eerder gezegd zou ik het fietspad links laten liggen. Dat doe ik zelf ook altijd als ik solo rijd. Dan afbuigen richting the snelweg. Weinig verkeer en brede weg. Je passeert Woerden aan de zuidkant. Dat is het minst druk en allemaal redelijk brede fietspaden. Via de Cattenbroekerdijk, langs het water en dan min of meer binnendoor naar De Meern. Dit zou met een groepje renners meeste doorrijden en minste overlast zijn denk ik.
Je zou Harmelen nog kunnen "ontlopen" door via Reijerscop te rijden. Dan ga je de snelweg over (lekker sprintje) en dan parallel aan de snelweg over een weg waar bijna nooit verkeer is. Je komt dat uit bij de La Place. Daar kan je onder de snelweg door, langs de Azotod, naar De Meern.
[
Voor 83% gewijzigd door
wackmaniac op 11-09-2026 11:12
]