@Wicked-Game Je wilde toch een wat relaxtere racer? De Propel is de meest racy lijn van Giant 
Vanmiddag hoorde ik een verhaal, had het via Strava al deels meegekregen maar hoorde vanmiddag de details.
Vriend van m’n zwager (die ik ook al sinds het een jochie is ken) zijn Trek Emonda ARL 5 2015 is de zadelbuis op de aanhechting met de bovenbuis helemaal doorgescheurd
Waarschijnlijk stond de zadelpen zo hoog dat het een hefboom werd met te weinig pen nog in de zadelbuis. En dat waarschijnlijk omdat de winkel hem gewoon een verkeerde maat verkocht heeft.
Nou staat die winkel hier al bekend als dozenschuivende toko die verkeerde maten verkoopt dus dat verbaasde me niet….
Nou heeft hij alleen weer een fiets daar gekocht
Vanmiddag hoorde ik een verhaal, had het via Strava al deels meegekregen maar hoorde vanmiddag de details.
Vriend van m’n zwager (die ik ook al sinds het een jochie is ken) zijn Trek Emonda ARL 5 2015 is de zadelbuis op de aanhechting met de bovenbuis helemaal doorgescheurd
Waarschijnlijk stond de zadelpen zo hoog dat het een hefboom werd met te weinig pen nog in de zadelbuis. En dat waarschijnlijk omdat de winkel hem gewoon een verkeerde maat verkocht heeft.
Nou staat die winkel hier al bekend als dozenschuivende toko die verkeerde maten verkoopt dus dat verbaasde me niet….
Nou heeft hij alleen weer een fiets daar gekocht
:strip_exif()/f/image/v7uNMoQqTF1AEvaathLz0dVO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FwCfzyvMBcXzPfmRd4p2rL8J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VxDI6T3ToYGYSyVKKKcRgPTr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fgHxDFX520CMQSlFy7FwzFDy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V3ce2UkfcWa1gPl1Yil8AIj0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NyFUR2WquB2cl6c2gmPPJezb.jpg?f=fotoalbum_large)