Toevallig had ik gisteren precies hetzelfde, op het moment dat er ook (rechts)wandelaars aan mijn kant van het fietspad liepen, als hij een beetje ruimte maakte kon iedereen er makkelijk langs maarja deze tegenligger deed precies hetzelfde als bij jou, niet het roepen, maar hij liet duidelijk zien dat hij een punt wilde maken.klaaas schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:30:
[...]
Ik kwam gisteren een e-biker tegen op een redelijk smal fietspad. Breed genoeg om elkaar fatsoenlijk te kunnen passeren als je allemaal een beetje rekening met elkaar houdt. Meneer bleef stug in het midden fietsen en dwong mij daardoor bijna het gras in terwijl hij me nariep dat ik rustig moest fietsen (ik reed geenszins lomphard). Bij dat soort gasten moet ik me wel echt inhouden. Een beetje anderen in gevaar brengen omdat je meent het recht te hebben anderen je mening op te leggen...
Dat is inderdaad irritant en zo zie je maar dat het mij toch ook wel overkomt ondanks wat ik eerder beweerde, maar dit zijn dus de gevallen waarbij ik dan maar denk van "die gast heeft meer last van hoe hij is in zijn leven dan ik in die ene seconde" ofzo.
:strip_exif()/f/image/3wX1Rx630q8XKR9utGzzmcrr.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/2FosukbWTBbBmjMoCB3tWCUp.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/Pmg0wmycpsjWVK9PSWYMiWgn.webp?f=fotoalbum_large)