Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 717 718 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:21

McMiGHtY

- burp -

Requiem19 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 17:19:
M’n vriendin kwam gisteren bij me. ‘JE HEBT DE VERKEERDE BAND VOOR ME GEKOCHT’.

‘Want hij past echt niet. Ik heb alles geprobeerd en 10 youtube filmpjes gekeken en hij doet het gewoon niet’.

Gingen we samen even aan de slag, lag er binnen 3 minuten mooi op. Ze had hem niet net genoeg in het gootje gelegd en dan krijg je hem er uiteraard niet over heen…

Moraal: alles is redelijk eenvoudig als je het wat vaker doet en er handigheid in krijgt.

Vaak is het angst voor het onbekende :).

*Disclaimer, gaat niet over wat beter is, maar dat er teveel beren op de weg gezien worden.
Weer is wat anders dan "JE KOOPT NOOIT BLOEMEN VOOR ME!!!!"

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 17:19:
M’n vriendin kwam gisteren bij me. ‘JE HEBT DE VERKEERDE BAND VOOR ME GEKOCHT’.

‘Want hij past echt niet. Ik heb alles geprobeerd en 10 youtube filmpjes gekeken en hij doet het gewoon niet’.

Gingen we samen even aan de slag, lag er binnen 3 minuten mooi op. Ze had hem niet net genoeg in het gootje gelegd en dan krijg je hem er uiteraard niet over heen…

Moraal: alles is redelijk eenvoudig als je het wat vaker doet en er handigheid in krijgt.
Mwah er zitten wel flinke verschillen tussen banden. Ik heb ze ook gehad waar ik toch zo een 10 minuten bezig was dat ding erop te krijgen. Mijn huidige flipt er zonder enige kracht zo op. Dus of ik heb heel veel meer handigheid gekregen, of sommige banden zijn gewoon echt irritant strak.
Pagina: 1 ... 717 718 Laatste

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).