Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 709 710 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:17
Ben vorig jaar met mijn stadsfiets gevallen en een gekneusde elleboog opgelopen. Vreemd genoeg weerhoudt mij dat ervan om op de racefiets te rijden. Denk iets met SPD waar mijn hoofd van blokkeert, hoop dat dat wel weer wegtrekt.

Gelukkig hebben we nog een hybride met racefietsaandrijving, pakken we die toch? :D

Vorige week de kop eraf geslagen met 100km, net thuis van een rit richting België en al de eerste century (160km+) op de klok gezet.

Heb in de winter wat aan hardlopen gedaan, en merk dat ik nog nooit zo sterk uit de winter gekomen ben. Helpt het lekkere weer? Absoluut. Maar denk dat ik in voorgaande jaren ritjes van 60km max zou hebben gedaan, met een hartslag waar ze in het ziekenhuis van in de stress schieten. Nu 160km, 23km gemiddeld (nooit een snel persoon geweest), en hartslag van rond de 140. Happy camper hier. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-DOhL0Z-VvZEFsT61Fz_hgXdcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhVPmenxfkyRr6uwgk6BnOuT.jpg?f=fotoalbum_large
Met sportdrank afgestemd op de kleur vam de fiets. Nu nog een Celestekleurige sportdrank vinden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Maarten_E schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:20:
Ben vorig jaar met mijn stadsfiets gevallen en een gekneusde elleboog opgelopen. Vreemd genoeg weerhoudt mij dat ervan om op de racefiets te rijden. Denk iets met SPD waar mijn hoofd van blokkeert, hoop dat dat wel weer wegtrekt.

Gelukkig hebben we nog een hybride met racefietsaandrijving, pakken we die toch? :D

Vorige week de kop eraf geslagen met 100km, net thuis van een rit richting België en al de eerste century (160km+) op de klok gezet.

Heb in de winter wat aan hardlopen gedaan, en merk dat ik nog nooit zo sterk uit de winter gekomen ben. Helpt het lekkere weer? Absoluut. Maar denk dat ik in voorgaande jaren ritjes van 60km max zou hebben gedaan, met een hartslag waar ze in het ziekenhuis van in de stress schieten. Nu 160km, 23km gemiddeld (nooit een snel persoon geweest), en hartslag van rond de 140. Happy camper hier. :D

[Afbeelding]
Met sportdrank afgestemd op de kleur vam de fiets. Nu nog een Celestekleurige sportdrank vinden.
Je kan ook normale pedalen op de racefiets monteren. Als de spd pedalen de belemmering zijn

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:17
wisselwerking schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:40:
[...]

Je kan ook normale pedalen op de racefiets monteren. Als de spd pedalen de belemmering zijn
Die heb ik inderdaad op mijn oude racefiets zitten, kan die ook weer eens van stal. Denk wel dat het een kwestie van tijd is voor ik de racefiets weer pak. Een reden voor de hybride is ook dat ik in een appartementencomplex woon, en het soms makkelijker is naar beneden te gaan en in de kelder de hybride te pakken ipv de racefiets naar beneden te zeulen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Galois schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:55:
[...]

Ik heb een tijdje een defecte vermogensmeter gehad met ook absurde gegevens. Erg irritant wel, omdat in Garmin/Strava dan wel stond 'max vermogen voor 1 minuut, voor 5 minuten, enz...' met onlogische waarden. Ben toen wel even bezig geweest om dat allemaal te verwijderen :-)

En de vermogensmeter onder garantie vervangen... :)
Nee dat was het niet, dan had je het in de fit file kunnen zien. De Garmin crash is vrijwel zeker de oorzaak. Want in strava zie je er ook niks van terug.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1 ... 709 710 Laatste

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).