Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 691 692 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:41
sapphire schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:34:
Gelukkig is 30 mei Limburgs Mooiste, heb je geen loting voor nodig O-)
Ik ben getrouwd met Limburgs Mooiste O+

Dus ik kan altijd gaan, zolang ik haar maar meeneem :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• edoappelhof
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:50
3dav0d3 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:35:
[...]

Wat is je FTP als ik vragen mag? En was het goed te doen binnen de tijdslimiet (die is 25 km/h gemiddeld toch)?
Zou niet blindstaren op FTP. Da's een waarde die je een uurtje kan rijden. Vertelt voor zo'n dag weinig zinvols. Fatique resistance is veel belangrijker, m.a.w. zorg dat de duurconditie in orde is.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:14
Of: waar ligt je eerste omslagpunt.

Een grotere voorspeller dan ft voor dat soort lange ritten.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
3dav0d3 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:43:
Ik zit eraan te denken volgend jaar een vette uitdaging te doen, bijv. Parijs-Roubaix Challenge of RVV Challenge. Zijn er mensen met ervaring bij beide evenementen en waar moet ik aan denken voor FTP om het nog een beetje leuk te houden?
Ik heb vorig jaar de RVV gedaan (160km versie) en ik vond dat wel een machtige ervaring, zeker omdat je de dag erna ligt te kijken naar hoeveel sneller profs hetzelfde doen _/-\o_

Op zich stropt het op een paar punten waar of routes samenkomen, of bevoorraading, of de koppenberg :+
Overdreven druk heb ik het wel nooit ervaren, en de bevoorraading was echt wel goed geregeld.

Ik ben eraan begonnen met een FTP van ~3w/kg en merkte vooral dat ik op het einde te kort kwam in duur training, niet gewoon zijn om >4u op de fiets te zitten.

Grootste tip: eet |:( Ik ben op 10km van de finish, wanneer je op de open straten richting de finish komt volledig ingestort omdat ik de laatste 1,5u te weinig had gegeten en dus ook geen pedaalslag meer gedaan kreeg.
Pagina: 1 ... 691 692 Laatste

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).