Vandaag 3u gefiets onder het genot van Beta Fuel in de bidon.
Con’s:
- Smaak, holy shit wat veel suiker
- Klontjes, je moet echt goed schudden. De oplossing in 750ml was zonder klontjes die van 500 had een stevige klodder onderin.
- Plakkerig, maar niet meer dan andere energie drink oplossingen
- Mond gevoel, vooral de 500ml voelt wat stroperig aan.
- Je moet bewust blijven drinken
- Ik ben heel gewent om elk uur wat te eten, dat miste ik nu.
Pro’s:
- Smaak, behoudens de zoetheid vond ik de smaak dik in orde. De Lemon smaak deed me denken aan Limoncello maar dan alcoholvrij. Dezelfde stroperigheid, zoetheid en smaak. En de Orange ging in de richting van Cointreau.
- Geen honger
- Geen dorst! In tegendeel, ik ben goed gehydreerd gebleven deze rit.
- Gemak, zakje in je bidon schudden maar en gaan.
- Dit was geen all-out effort maar had thuis wel zo’n 2600kcal verbrand. Ik had geen honger toen ik thuis kwam en gedurende rit nergens een moment gehad dat ik hongerig begon te worden.
Ik denk dat je dit product goed kunt gebruiken tijdens een (zeer) intensieve lange tocht in warm weer. En vooral als je moeite hebt om vast voedsel weg te krijgen tijdens inspanning. Ik kan na 2u berg op fietsen geen reep meer door mijn keel krijgen dus voor dergelijk doeleinde zou ik het gebruiken.
Con’s:
- Smaak, holy shit wat veel suiker
- Klontjes, je moet echt goed schudden. De oplossing in 750ml was zonder klontjes die van 500 had een stevige klodder onderin.
- Plakkerig, maar niet meer dan andere energie drink oplossingen
- Mond gevoel, vooral de 500ml voelt wat stroperig aan.
- Je moet bewust blijven drinken
- Ik ben heel gewent om elk uur wat te eten, dat miste ik nu.
Pro’s:
- Smaak, behoudens de zoetheid vond ik de smaak dik in orde. De Lemon smaak deed me denken aan Limoncello maar dan alcoholvrij. Dezelfde stroperigheid, zoetheid en smaak. En de Orange ging in de richting van Cointreau.
- Geen honger
- Geen dorst! In tegendeel, ik ben goed gehydreerd gebleven deze rit.
- Gemak, zakje in je bidon schudden maar en gaan.
- Dit was geen all-out effort maar had thuis wel zo’n 2600kcal verbrand. Ik had geen honger toen ik thuis kwam en gedurende rit nergens een moment gehad dat ik hongerig begon te worden.
Ik denk dat je dit product goed kunt gebruiken tijdens een (zeer) intensieve lange tocht in warm weer. En vooral als je moeite hebt om vast voedsel weg te krijgen tijdens inspanning. Ik kan na 2u berg op fietsen geen reep meer door mijn keel krijgen dus voor dergelijk doeleinde zou ik het gebruiken.