Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
@McMiGHtY jij bedoelt de Wahoo kickr Climb trainer?
Ja..maar ik wilde hem niet wijzer maken en dan roepen.. "joh..2 tientjes..kom ik hem ophalen"
Hoe ziet er uit?Maarten_E schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:18:
[...]
Ik heb geen idee, volgens mij niet. Is daar verschil in?
:strip_exif()/f/image/nnSWKRMMwLEdo6gD5rp1lJ88.jpg?f=fotoalbum_large)
Als een standaard waar je je voorvork in zet. Ik denk dat je de voorste roller uit de Tacx haalt en dan de standaard in de plaats zet?
Edit: Ja, op de foto mist de bout die de vork moet vastzetten. Deze is ondertussen boven water.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 10-10-2025 20:33 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee...dit heb ik persoonlijk zelf nog nooit gezien
Yikes... Wat heb je aan rollers als je je fiets vast zet? Het lekkere van rollers is juist de balans.Maarten_E schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:23:
[...]
[Afbeelding]
Als een standaard waar je je voorvork in zet. Ik denk dat je de voorste roller uit de Tacx haalt en dan de standaard in de plaats zet?
Edit: Ja, op de foto mist de bout die de vork moet vastzetten. Deze is ondertussen boven water.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Gefeliciteerd!Torgo schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:08:
Het is eindelijk zo ver… New Bike Day! 🤩
[Afbeelding]
CUBE AGREE C:62 PRO BALI/PRISM + Favero ASSIOMA PRO RS-2
Na 30K en 8+ jaar mijn eerste racefiets vervangen. (Die blijft nu op de KICKR)

Veel veilige km toegewenst!
Ben zelf eigenaar van de Nebula variant na eerder een "gewone grijze" C:62 gehad te hebben.
Storage box is leuk, maar een Acid zadeltasje is echt veel praktischer
Vandaag de eerste serieuze buitenrit na Covid en je word gewoon blij van de fiets kleur
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!
Andere topics:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!
Andere topics:
- Voor ervaringen, discussie en vragen over fietscomputers, fietsroutes e.d. kun je terecht in dit topic:
Het grote fietscomputer topic - Voor ervaringen, discussie en vragen over Indoor Cycling, kun je terecht in dit topic:
Het grote indoor cycling topic - Voor alles rondom bikepacking: Het grote Bikepacking Topic
- Advies over welke fiets je het beste kunt kopen kun je beter in Verkeer & Vervoer vragen. Daar een nieuw topic openen werkt beter dan hier off-topic gaan.
- Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht:
Het grote fietskleding topic