Mijn commuter = de indoor fiets bij mij (en vakantiefiets)crimby schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:09:
[...]
Ik ben vrij lui, dus heb al een n+1 voor m’n indoor![]()
Zat er wel eens aan te denken om eens een simpele gravelfiets te kopen voor woon-werk, maar dat is verdere toekomst.
Het fietsenhok is groot maar helemaal vol met van die ouderwetse rekken voor dikke banden. Daar ga ik sowieso niet m’n dunne carbon wielen in steken (ook niet mogelijk, dan valt ie om). Zo’n steun wordt dus lastig.
@bwernsen dat kan zijn, maar wil de fiets ook heel (en veilig) houden. En zie nu geen mogelijkheid voor het goed stallen. Anderzijds is ons bedrijf niet heel uniek in de fietsenhok faciliteiten dus kan me voorstellen dat hier best wat ervaringen te delen zijn :-)
Qua rek; ik bedoelde dus wat @verstappen33 ook aangeeft. Zet er gewoon je eigen rekje naast.
Die van hierboven wordt ook wel verkocht onder de naam Trivio. Wij hebben er hier 4 stuks van staan (waarvan 1 een 29er voor de mtb). En hoewel men zegt dat het met schijfremmen niet kan vanwege risico op krom gaan, het gaat hier al jarenlang goed.
CycleXperience in Uden dumpte ze ooit (showroom vernieuwing) en toen heb ik ze alle4 voor een leuk prijsje gekocht.
Een ding als dit kan natuurlijk ook (kan je zo lekker zelf zagen als je een beetje hobbyist bent)
https://nl.aliexpress.com/item/1005008461370179.html

Maar goed, zo zijn er natuurlijk heel veel opties om je fiets een beetje knap te stallen.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.