Het zakt vooral af whaha. En dan denken je oren ineens, hee, dat spul staat ons ook goedbwernsen schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:53:
Hoe ouder ik word, hoe hariger ik word... Waar ik vroeger hoopte op meer haargroei, hoop ik nu enkel op meer haargroei boven op mijn hoofd...
Ik ben steeds meer kamp hoofddeksel
De hele winter speelt dat niet hoor, denk dat het hooguit 3x per jaar is of zo dat ik daar zin in heb.sapphire schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:13:
[...]
@Requiem19 Bovenstaande speelt inderdaad ook deels mee hier, moet ook niet hebben dat ik straks gladdere benen heb dan de "tegenpartij"![]()
En altijd een dillema; waar te stoppen? Maarja dan speelt lui weer mee want geen zin om net als @Mistraller elke maand een ontharingsmiddag te plannen
Die "tegenpartij" wordt met de jaren ook minder dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
De draadloze kabels wel. En op de plek waar het kan wringen ook (in de meterkastRequiem19 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 14:28:
Heeft iedereen in z'n huis ook de elektriciteitsleidingen over de muren lopen zodat je de boel makkelijker kan onderhouden en aanpassen?
[ Voor 29% gewijzigd door Mistraller op 15-04-2025 15:58 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
:strip_exif()/f/image/s0wwSCY4ur1aYhMblNzvalLS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GyuoUMfH8RQvuwNc8O2vF2PR.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/FvW7LTw8vEXBMimnlqo8ZYgW.jpg?f=fotoalbum_large)