Was ook niet geheel serieus bedoeld maar vond het grappig omdat juist @
DDX dt zegt

Die is zo ongeveer de koning van het omrijden naar werk en het door weer en wind rijden naar werk
Ik reed 11km enkele reis naar werk nu helaas maar 4,25km en langere dagen en kinderen die gehaald moeten worden dus dan is omrijden opeens geen optie meer.
Als ze groter zijn wil ik wel eens gaan proberen om ‘s’zomers ‘s morgens vroeg te gaan fietsen en dan kijken of ik op werk mag douchen

Dus met kinderen en onregelmatige diensten van een partner snap ik dat iemand dat lastig vind.
[@
UnderAVoidSky Als je fiets gewoon netjes onderhouden is ga je zulke gekke dingen echt niet meemaken en je bent echt niet de enige op de fiets die ‘wat zwaarder’ is. Ik zit atm ook richting de 90kg en ver van mijn streefgewicht af, het is niet anders…
En trainen en afstand ben ik ook een doom denker. Mijn vrouw zegt altijd als ik het echt graag wil er met wat plannen meer kan dan ik denk.
Deze weken is een buiten rit iets lastiger door het weer maar weekend ergens lukt vaak wel of vrijdagavond ofzo. Vanaf april is het denk 90% van de weekenden gelukt

Spinnen hebben we een vaste avond voor afgesproken dat maakt het makkelijker.
Ik heb een neef die altijd zegt ‘al ga je een uurtje dan is dat nog altijd beter dan een uur op de bank zitten’.
Onregelmatig trainen is nog altijd beter dan niet trainen
En over de afstand, als je met vrienden rijd, bespreek je twijfels. Als zij we top fit zijn kunnen ze wat meer kop werk doen en met een groep rijden scheelt altijd aanzienlijk tov alleen rijden
[
Voor 60% gewijzigd door
sapphire op 05-12-2024 07:13
]