Vandaag weer een interessante proef met mezelf uitgevoerd
Vanmiddag gefietst en vanmorgen stond zwemmen met de kinderen op de planning. Één van de top triggers migraine technisch is om één of andere reden het zwembad. Of het te weinig vocht is omdat ik niet merk dat ik zweet of de warmte of chloordamp…. ik weet het niet maar ik ga er erg slecht op.
Enige van de drie waar ik wat aan kan doen is vocht en dat is ook een ding waar ik mee bezig ben op de fiets dus gezorgd dat ik vanmorgen goed gehydrateerd in het zwembad lag!
Tussendoor nog wat water gedronken en zoutjes aangevuld, daarna nog goed gedronken, paar keer moeten plassen tot ik ging fietsen dus goed teken.
Op de fiets elke 10min 1-2 slokken maar na 30km toch een enorm warm hoofd of iig zo voelde het zeg maar en ik ging het kopje van Bloemendaal nog doen dus gegarandeerd HR richting omslagpunt

Bij wijze van proef mijn Castelli skullcap afgedaan, die draag ik omdat mijn haardos bovenop bijzonder dun is om niet te verbranden door de gaten in de helm. Wereld van verschil zeg! Opeens voelde ik de wind door m’n haren (die er nog zitten

), helm zit een bak losser en geen gevoel meer alsof mijn hoofd ontploft

Nu twijfelen of ik zonder iets blijf rijden of een dunne band ivm zweet.
Maargoed 70km gereden met zonnetje en beetje wind. 2 bidons weggekregen (1200ml), 1x op omslagpunt gezeten en 1x er nèt onder. Ik voel wel iets maar kan ook de goede kant op doorslaan iig, we gaan het zien
Rit zelf was prima, lekker weer en rondje zeker gezien ik verkouden ben viel het niet tegen
Ow en dikke baaaaal! Ik ben m’n Oakley Rader EV Prizm Road kwijt/ verloren

Hoe verlies je een fietsbril tijdens het fietsen, nou woensdag was het iets sneller schemerig dat ik dacht dus laatste pas KM bril afgedaan en in achterzak gestopt (en gecontroleerd) en ik kan hem nergens vinden. Geen idee of hij überhaupt thuis gekomen is en daar kwijt geraakt of onderweg door beweging eruit gevallen is
Nou was ik al voorzichtig aan het kijken naar een andere bril omdat de coating aan de onderrand begon te bubbelen/brokkelen en dat ding niet schoon te krijgen en houden was maar niet zo snel al