Prulleman schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:30:
(groot/groot moet je trouwens ook niet teveel in fietsen, deze valt eigenlijk niet onder de bruikbare versnellingen, je ketting lengte aanpassen zodat je de boel niet sloopt als je per ongeluk wel dit verzet pakt is wel aan te raden)
Wat is er niet bruikbaar aan dan? Werkt prima op 6700 hoor, wellicht niet optimaal voor je ketting maar werken doet het gewoon hoor
Ik ben wat aan het rondkijken voor ondershirts maar echt duidelijker word het er niet van
Ik heb nu 1x Decathlon shirtje van €5, eigenlijk net niks maargoed, 1x Decathlon 900/aerofit shirt korte mouw en 1x lange mouw. Fijne shirts en vooral fijne fit!
Heb ook een Craft Active extreme, erg dun stofje maar bizar warm, warmer dan de dikkere Decathlon, valt alleen extreem klein, voert vocht ook sneller af en droogt sneller dan de Decathlons.
En heb 1x korte mouw Craft Active oid. Ook merkbaar beter dan de Decathlon's. Voert sneller vocht af en droogt sneller.
Voorkeur gaat dus uit naar Craft shirts omdat ze in een aanbieding vaak niet veel duurder zijn dan bv. de Decathlon's, en kwalitatief wat beter zijn.
Ik kom alleen echt niet uit welke ik nu moet hebben, na een korte zoektocht heb ik de Active extreme 2.0 GC, Essential, Stay Cool, Cool intensity, Active intensity, Be Active extreme 2.0, de Active en mesh shirts gevonden
De Mesh spreekt voor zich, de Stay Cool en Cool intensity lijken me ook meer zomer gericht.
De Active Extreme en Be Active Extreme zijn de echt warmere varianten?
Be Active en Essential de wat gematigdere shirts?
Ben nu op zoek naar denk lange mouw voor komende periode dat het frisser word icm. een ietsjes dikker boven shirt, voor nog iets kouder onder mijn Goretex jasje en dan denk een Active extreme voor als het echt koud word?
Zit ik dan op het goede spoor qua line-up of sla ik de plank mis