Stufferdt schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:48:
Zijn er hier ervaringen met Buycycle? Je wordt platgespamd met reclame, maar kan hier in het topic nog geen vermeldingen vinden.
Ik heb op dit moment 2 fietsen op marktplaats staan: mijn eerste (prorace, 10 speed 105) met wat butsen en krassen maar nog prima functioneel. na 2 weken: 0 reacties.
Daarnast de titanium J.Guillem van mijn schoonvader. Ook hier geen reacties vooralsnog.
Ik overweeg dus beide fietsen op buycycle te zetten (wie weet wat het doet), maar ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft en of dit dus een aanrader is of juist niet.
Mijn fiets is vorige week opgehaald.
Was ook benieuwd hoe het zou gaan, heeft er wel enkele weken op gestaan maar je kunt biedingen afwijzen of accepteren.
Als je accepteert dan krijg je vanzelf stap voor stap op de website aangeduid welke acties je moet ondernemen (valt mee hoor).
Wat ik wel lang vond duren is de tijd tussen verkoop en dat deze opgehaald werd.
Na verkoop was de eerste mogelijkheid om de fiets door te transporteur op te laten halen pas na 2 weken.
Fiets stond mij niet in de weg maar als koper kan dat lang duren.
Je krijgt een buycycle doos thuisgestuurd en een filmpje legt uit hoe je de fiets dan kunt inpakken, helemaal prima.
Fiets zou vorige week donderdag opgehaald worden tussen. 8:00&18:00, dat vond ik een vrij irritant groot venster mgoed.
Fiets is dus donderdags opgehaald, ik kon ophalen bevestigen en uur later mijn uitbetaling vragen.
Vrijdag stond het geld op de rekening.
Krijg nu wel steeds ups updates dat ze de fiets niet kunnen afleveren bij de koper dus benieuwd hoe dat gaat.
Diegene heeft dus uiteindelijk, als die fiets deze week nog geleverd worst, bijna een maand op een andere fiets gewacht.
Ik vond het wel fijn dat ik niet allemaal "vreemd volk" aan de deur had t.o.v. marktplaats en dan komen ze met vragen terwijl ik niet echt veel verstand heb van technische fietsdingen dus voor mij prima.
Mocht je nog meer vragen hebben, stuur ff een pb.
Oftewel tldr; ik zou het weer doen.
[
Voor 6% gewijzigd door
rinslll op 11-04-2024 16:38
]