Ik zag net dat er ook niks naar Komoot geupload was dus idd Garmin. Thanks voor de bevestiging!Webgnome schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:14:
@crimby ik kan bevestigen dat het aan Garmin ligt. Het duurde echt een paar minuten voordat mijn workout van vanmorgen op Garmin verscheen en dan is het natuurlijk ook nog even voordat die op Strava terecht komt. Het is de laatste tijd weer raak bij Garmin heb ik het idee. Een aantal jaar geleden ( of was het maanden..) waren ze nog gehakt geweest en was bang dat ik al mijn data kwijt was. Gelukkig viel dat mee toen.
Hoe was het op de Posbank? Was het er druk of viel het mee? Ben zelf de andere kant op gegaan deze keer ( Oosterbeek) en daar was het toch aardig druk moet ik zeggen. Nu erachter dat ik nog niet helemaal in vorm ben. De Italiaanseweg en Holleweg gingen eigenlijk best prima maar het extra lusje dat ik had gepland naar de Posbank was toch echt een brug te ver.
Maandag, als het weer mee zit even kijken hoe we het in Montferland gaan doen
Posbank was prachtig en redelijk druk de tegenovergestelde richting op. Alleen natuurlijk op de Schietbergseweg moest iedereen mij natuurlijk inhalen haha!