Gisteren een ritje naar Terneuzen, Breskens, Knokke, Brugge en zo weer terug naar huis op de planning gezet.
Geen zin om een route uit te stippelen en had geschat om op 150-160 km uit te komen.
Bleek dat ik op 30 km van thuis al 155 km had
. Dan nog maar een extra rondje gedaan om af te kunnen ronden op 200 km
.
Laatste kilometers waren wel lastig aangezien ik enkel een banaan en een stuk peperkoek bij me had qua voeding.
Dat volstaat voor 150 km, maar niet voor 200
.
Vandaag terug aan de bak naar de Vlaamse Ardennen. O.a. de Tiegem, Paterberg, Trieu en Kluisberg gedaan.
M'n tuinzetel ligt deze namiddag nóg comfortabeler dan anders
Daar zit ik volgende week ook, al zal het meer richting Utrecht - Soest zijn denk ik.
Moet nog m'n routes uitstippelen voor de vakantie
.
Geen zin om een route uit te stippelen en had geschat om op 150-160 km uit te komen.
Bleek dat ik op 30 km van thuis al 155 km had
Laatste kilometers waren wel lastig aangezien ik enkel een banaan en een stuk peperkoek bij me had qua voeding.
Dat volstaat voor 150 km, maar niet voor 200
Vandaag terug aan de bak naar de Vlaamse Ardennen. O.a. de Tiegem, Paterberg, Trieu en Kluisberg gedaan.
M'n tuinzetel ligt deze namiddag nóg comfortabeler dan anders
Mooi!Sleehond schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:20:
Vandaag lekker rondje gemaakt. Pas mn 2e ritje met de nieuwe fiets (niet dat ik daarvoor een andere fiets had....).
1e rit donderdag 22 kilometer, vandaag 2e rondje 42 kilometer dus al behoorlijk ritje van gemaakt. Mooi omgeving Utrecht, Zeist, Driebergen, Odijk en Bunnik.
Lekker kilometers opbouwen
Daar zit ik volgende week ook, al zal het meer richting Utrecht - Soest zijn denk ik.
Moet nog m'n routes uitstippelen voor de vakantie