Ik zou het voor je vrouw ook gewoon weer terug laten wisselen naar 50/34.Mistraller schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:16:
[...]
Grrr vandaag keek ik nog eens, vrouwlief vroeg zich af waarom ze ineens zo'n "gat" voelde met schakelen bij tegenwind. (Ze heeft een 11-32 achter)
Zie ik dat ze een 52/36 hebben gemonteerd! Dat was dus niet de bedoeling, ze wilde een 50/34 en dat is genoemd, ook in de mail, en staat zelfs op de factuur. Maar het is dus écht een 52/36 die er nu op zit.
Dat vind ik dan toch wel weer echt klunzig. Nu is mijn vrouw zich aan het afvragen of 52/36 misschien toch ook wel voordelen heeft...maar goed, ze zei dat ze lekker reed op haar oude 50/34 dus dan moet je dat lekker zo houden vind ik. Vrouw vertelde dat ze de voorderrie ook wel hadden moeten afstellen; wat heel vreemd zou zijn als oud en nieuw allebei 50/34 was.
Morgen maar weer bellen; en ik zie het wel weer voor me dat ze hem toch niet blijken te hebben in de gewenste maat...want dat vond ik al verrassend vanaf het begin.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots