Ik heb jaren lang een abo gehad op Fiets en Procycling. Beide wel aardige bladen, maar Fiets kwam steeds vaker in folie te liggen. Procycling ook stop gezet toen ik zelf een tijdje niets meer aan wielrennen heb gedaan. Laatst weer een keer Fiets gekocht, maar het is het toch nét niet. De artikelen pakken te weinig en de foto's zijn niet echt het niveau waar ik een magazine voor wil kopen.
Recent 3 bladen gekocht: Bicycling, Wielrenblad en Ride. Ride heeft veel info over de professionele sporters, mooie beelden en wat reviews, fijn blad, deze was ook erg dik en goede kwaliteit. Wielrenblad vond ik heel erg mooie foto's bevatten, en wat aardige verhalen. Bicycling had een mooie mix van beide. Uiteindelijk ben ik vooral op zoek naar mooie verhalen met mooie foto's, en daarnaast eerlijke reviews. Die eerlijke reviews zijn er vaak wel (en misschien is het probleem dat er geen slechte onderdelen of producten meer gemaakt worden), maar ik mis soms wel het relativeren. Soms zijn er echt producten waarvan ik denk: Ja, handig, ja, nodig, nee, en dan zo'n prijs? En dan zie ik een hele positieve review.
Verder ga ik nog eens op zoek naar de Muur, want daar lees ik vaak positieve verhalen over.
Zeker waar, maar het mooie aan dit hendeltje vind ik wel dat ik hem netjes op 1 plek kan zetten, en als hij minder strak zou gaan, dat ik dat dan goed kan zien. Als het hendeltje niet meer horizontaal staat, moet ik even draaien / kijken

.
[
Voor 21% gewijzigd door
Raznov op 22-03-2021 10:42
]