mhr-zip schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:16:
@Ypuh heeft dezelfde ruggengraat met fietsspullen als mijn vrouw die een avond gaat "Zalando-en" als haar salaris net gestort is.
Hehe. Mijn rug is wel het zwakke punt inderdaad, maar ben niet zo van de impulsaankopen. Vaak denk ik wel lang en goed na voordat ik iets koop en 'sla ik toe' zodra er een leuke deal voorbij komt. Dat ik dan een hele brede interesse heb en actief verschillende sites in de gaten houdt heeft alleen hetzelfde effect.Grin schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:08:
@Ypuh Hehehe we horen wel wat je volgende aankoop wordt. Zal aanbiedingen voor een rode Look voor jou in de gaten houden
Mijn soort van harde voorwaarde voor aankopen is dat het regelmatig gebruikt wordt. 5 helmen of 2 dezelfde types fietsen komen er bij mij niet zo snel in (geen Look voor erbij dus
Heb wel een paar uitzonderingen; een goede tent, slaapzak, skischoenen of mountainbike gebruik ik allemaal niet zo vaak, maar heb ik wel plezier van. Daar lig ik niet wakker van als het een jaartje niet gebruikt wordt.