Achja er staat een bord, als mensen dan ook echt alleen hier hun hond loslaten kan je dit stuk met de racefiets gewoon vermijden toch? Ik heb wel problemen met mensen die hun hond loslaten in een gebied dat niet specifiek als losloopgebied staat aangemerkt (of ze nu luisteren of niet, want dat kan ik niet zien op de fiets zonder de hond te kennen).hoi1234 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:13:
[...]
Wie verzint het? Ik heb er geen problemen mee als mensen hun hond los laten lopen, maar dan moeten de honden me niet hinderen. Ga lekker in het park met de hond loslopen oefenen of laat het helemaal achterwegen...
Een hond is heel onvoorspelbaar. Kun je nauwelijks rekening mee houden.
Op zich heb ik echt zelden akkefietjes met andere weggebruikers, terwijl ik overal goed door kan rijden. het ligt allemaal erg aan het gebied waar je fietst denk ik. Hier heb je overal landweggetjes en nog beter, dijken met goede wegen er op, waar iedereen voldoende ruimte heeft. Maar ik kan me voorstellen dat je in de randstad wat eerder met zijn allen aan een fietspad gebonden bent en dit dus ook sneller problemen oplevert.
[ Voor 11% gewijzigd door Kluus op 27-08-2020 15:21 ]