In dit forum houden we onze fietsen altijd in ons zicht. Als dat niet lukt dan houden we onze vingers gekruist of slaan we weesgegroetjes.pina schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:15:
Hallo,
Net mijn eerste gravelbike gekocht, nooit gedacht dat fietsen zoveel gemakkelijker kan
Nu vraag ik mij af wat jullie mij aanraden als slot? Of gebruiken jullie eerder een alarm dat in vervinding staat met je smartphone of zelfs een gps tracker? Probleem met die sloten is dat die zo lomp zijn dat we zwaarder wegen dan de fiets zelf. En vooral niet praktisch als je een eindje ver wilt fietsen. Dan wil je niet zoveel ballast mee hebben natuurlijk
Maar een slot

Maar even serieus, er bestaan geen sloten die je mee wilt nemen en er ook voor zorgen dat je fiets niet gepikt wordt. Alle sloten die je mee wilt nemen zijn lichter, en houden het slechts tijdelijk tegen.
Ik heb even gekeken, ik heb 2 sloten.
- Safeman, makkelijk om mee te nemen.
- AXA clinch, gebruik ik op mijn werk. Ik heb een aluminium fiets, dus ik durf het slot ook wel rond mijn zadelpen te hangen. Maar het liefst laat ik hem dan ook gewoon op mijn werk liggen. Ik durf hem er alleen niet mee in bijv. Rotterdam vast te zetten.
Check alle sloten die je wilt kopen eerst even hier

[ Voor 20% gewijzigd door mhr-zip op 07-07-2020 21:43 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots