Thanks all!
@RR46 inderdaad de brain, ik moet zeggen dat dat (nu nog
) echt goed werkt! Als je van voren op de fiets duwt is hij echt volledig gelocked en zo voelt hij ook met fietsen. Je voelt wel wat "knoepen" als hij activeert, veel mensen ergeren zich daar aan, ik vind het tot nu toe wel wat hebben, je merkt dat het systeem aan het werk is.
Ik loop wel weer te klooien met het richten van de achterrem zeg, duurt altijd wel even voor ik dat helemaal vrij lopend heb op een of andere manier en die SRAM pads lijken wel wat minder slag te hebben dan Shimano. Nu kan ik niet zo veel meer zien dus ik stop er maar even mee.
Misschien maar gelijk andere schijven er op als ik het niet gefixed krijg. Dit zijn ook wel flubberschijfjes heb ik het idee.
@RR46 inderdaad de brain, ik moet zeggen dat dat (nu nog
Ik loop wel weer te klooien met het richten van de achterrem zeg, duurt altijd wel even voor ik dat helemaal vrij lopend heb op een of andere manier en die SRAM pads lijken wel wat minder slag te hebben dan Shimano. Nu kan ik niet zo veel meer zien dus ik stop er maar even mee.
Misschien maar gelijk andere schijven er op als ik het niet gefixed krijg. Dit zijn ook wel flubberschijfjes heb ik het idee.
[ Voor 9% gewijzigd door Kluus op 13-10-2023 20:50 ]