Bellen en onderhandelen. Heb ook ooit een fiets bij Hopmans vandaan en ook nog 250 piek onder de 'online-login' prijs gekocht (ging om een Fuel EX van, uit mijn hoofd, 2.5k online welke een 'officiele' prijs van 3000 euro oid had. Nam hem dus mee voor 2250).NoepZor schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:24:
Ik zit wat rond te kijken naar een nieuwe MTB voor zeg 2000 euro. Ik wil het liefst een hardtail omdat dit de beste componenten geeft voor dit budget. Ik ben wel gecharmeerd van de TREK procaliber gen 3. Iemand ervaringen met dit model? Ik ben niet de lichtste en zou volgens hun specs nog binnen de gewichtslimiet passen.
Daarnaast heb ik online her en der gelezen dat Hopmans TREK fietsen voordelig kan leveren. Is er ook zo'n soort zaak in regio Twente?
@NoepZor noemde gewicht als een limiet, dat is wel opletten gezien de radon's over het algemeen tot 115kg totaal mogen, Trek 135kg afaik. Dat is beide inclusief fiets, bepakking, kleding etc. Dus wel iets om op te letten als je de 100kg overschrijd.Passievrucht schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 14:10:
[...]
Ook al eens naar een Radon gekeken? Heb je vergelijkbare componenten op een full suspension zitten of ik kijk verkeerd.
https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-9.0-3
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
:strip_exif()/f/image/fHtnPMJOkYY5jPvlUVY0p6RD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vM5eOUdBA46CvIIirP0bTxKA.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/T50oLxePqjIM1BPO8mOYBaRe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vr4BylJRiBK8n93ydKpDs5cI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ubYNPxYaqC0Hx9VHw7Un2nde.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BY9n6zJXMEeQHKfhTkyhRRum.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q6CTNspHYwTceh0VfwdcsjZu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zxgklTeDXhP6Km7dc2EiQwBf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AJZ9NHPRd3OxhgXngtifUexQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/erOGBpBzGjv1Rdu7wGxNOcq1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yxd2UMLLG0vxqppCGticRs2M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JcTqlDu5MRXr8m3yNiqBThpV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7t3BNushNX39sLDboiYrT7g5.png?f=fotoalbum_large)