[F1 2018] Race 14 - GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste
Acties:
  • 71.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

basvn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
Extra motor in de poule is ook zeker wel fijn!
En in Monza kunnen ze de gridstraffen wel opvangen. Liever nu, dan in Singapore.
Voor Verstappen zou het geen gridstraf inhouden, dus dat zal de doorslag niet geven denk ik. Hij heeft nu nog de keuze tussen een B- of C-spec. Als de C-spec niet betrouwbaar genoeg blijkt te zijn, dan zal Ricciardo ook terug moeten vallen op de B-spec.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hardware-lover schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Voor Verstappen zou het geen gridstraf inhouden, dus dat zal de doorslag niet geven denk ik. Hij heeft nu nog de keuze tussen een B- of C-spec. Als de C-spec niet betrouwbaar genoeg blijkt te zijn, dan zal Ricciardo ook terug moeten vallen op de B-spec.
Toch snap ik dat niet. Hij mag idd een ice vervangen, maar met de rest staat hij op scherp. Ze gaan toch zeker geen oude mgu op dat nieuwe blok schroeven dan? Zeker niet na de effort die ze hebben moeten doen om alles om te bouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44

JB

Cédric roelt!

Lang leve de F1. Meer bezig met rekenen en afwegen ivm gridstraffen ipv gewoon een blok erin knallen en racen...!

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 31-08-2018 13:40 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
RIC gaat dit weekend gewoon de C-spec testen, als dat goed lijkt gaat VER er na dit weekend ook wel mee rijden. RIC is nu de coureur om de betrouwbaarheid binnen RBR te testen en bij VER niet meer risico te nemen dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

JB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:39:
Lang leve de F1. Meer bezig met rekenen en afwegen ivm gridstraffen ipv gewoon een blok erin knallen en racen...!
Ja laten we dat doen. En dan kunnen we over 3 jaar klagen waarom het gat tussen de top3 teams en de rest alleen maar groter is geworden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
Precies dat was ook wat Olaf Mol aan Toto Wolf voorlegde vorige week. Samen met het, banden sparen, benzine sparen etc. Daar moet iets aan gebeuren, het is de omgekeerde wereld. Wolf was het daar absoluut mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Wat een onzin!
Jij zou een mogelijk onbetrouwbaar blok gewoon in de auto gooien?

Gooi dan voor de fun ook even slaolie in je tank ipv fatsoenlijke brandstof!
ohh dat doe je niet? sjonge jonge.. alleen maar rekeningen en anwb-pechhulp telefoontjes afwegen ipv slaolie er in knalle! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

garriej schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:41:
[...]

Ja laten we dat doen. En dan kunnen we over 3 jaar klagen waarom het gat tussen de top3 teams en de rest alleen maar groter is geworden :+
Net als de banden, keuze uit een aantal smaken. Iedereen gelijk. Sleutel maar aan de aerodynamica.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:40:
RIC gaat dit weekend gewoon de C-spec testen, als dat goed lijkt gaat VER er na dit weekend ook wel mee rijden. RIC is nu de coureur om de betrouwbaarheid binnen RBR te testen en bij VER niet meer risico te nemen dan nodig.
VER staat nu ook boven RIC in het klassement met twee punten.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 11:41

Spotmatic

Ken sent me

Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:42:
[...]
VER staat nu ook boven RIC in het klassement met twee punten.
Dat interesseert VER niks...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Spotmatic schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:43:
[...]

Dat interesseert VER niks...
Tuurlijk wel, VER wil winnen. En hij is op dit moment van zijn teammaat aan het winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Woudloper schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:46:
[...]

De melding softwareprobleem kwam op mij over alsof ze nog ergens 'Spec B' hadden staan, waar ze al 'Spec C' hadden moeten selecteren. Moest meteen denken aan de Ariane 5 :o
Ook een Frans product...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47
garriej schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:46:
[...]

Tuurlijk wel, VER wil winnen. En hij is op dit moment van zijn teammaat aan het winnen.
Vergeet niet dat de coureurs per behaald punt een bonus krijgen. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:40:
Ricciardo MOET een andere ICE nemen dit weekeinde, dat stond al langer zo vast in de planning. Dat het een C-spec zou gaan worden is pas deze week bekend geworden, het was anders een nieuwe B-spec geworden (die hij in Duitsland eigenlijk al had moeten krijgen van Renault, maar die vonden dat niet nodig).

Nu weet ik niet of jij ergens wat anders hebt gelezen, maar Verstappen zou morgen toch de C-spec gaan nemen, indien.... bla bla.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

RobertMe schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Each car will be deemed to be in parc ferme from the time at which it leaves the pit lane for the first time during qualifying practice until the start of the race.
bron
Had het vanmorgen ook even via Twitter aan Marc Priestley gevraagd, en klopt: er mag niet meer gesleuteld worden nadat een auto van start gegaan is in Q1.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:18
Ik ga mijn CV maar eens bij werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
ATS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Had het vanmorgen ook even via Twitter aan Marc Priestley gevraagd, en klopt: er mag niet meer gesleuteld worden nadat een auto van start gegaan is in Q1.
Voorvleugel mag vgm wel aangepast worden flapjes wat meer omhoog en zo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Formula one schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Wordt in de tweet toch ook aangehaald "other than front wing adjustments";

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f29JB5T.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Formula one schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Iemand zei flapjes?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7CW7jW0AEErpb?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het ziet er naar uit dat het FP2 tamelijk droog gaat zijn, kleine kans op nattigheid. Gassen met die C-spec dan maar?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Iemand van RBR heeft een rondje gelopen en wat foto’s genomen. Niet heel bijzonder, maar wel sfeermakend

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl2FB3jW0AEoZkk?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl2E95UXgAcbpbA?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl2E86LX4AE_TtU?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
hardware-lover schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:33:
Het ziet er naar uit dat het FP2 tamelijk droog gaat zijn, kleine kans op nattigheid. gassen ploffen met die C-spec dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ATS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Lekker uitgebreid antwoord :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
alexbl69 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Haha ja als je de basis regels van de F1 niet kent dan vind ik het nog netjes dat hij überhaupt reageert (google gebruiken had je sneller een antwoord gegeven met de nodige lappen tekst) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

alexbl69 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Helder genoeg toch?
LopendeVogel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:46:
[...]

Haha ja als je de basis regels van de F1 niet kent dan vind ik het nog netjes dat hij überhaupt reageert (google gebruiken had je sneller een antwoord gegeven met de nodige lappen tekst) :p
"Basis regels"? Sorry hoor, maar dit valt voor mij niet onder "basis regels". Dit zijn vrij specifieke details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:36
ATS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:53:
[...]

Helder genoeg toch?
[...]

"Basis regels"? Sorry hoor, maar dit valt voor mij niet onder "basis regels". Dit zijn vrij specifieke details.
Hmm niet lullig bedoelt, maar dit hoort wel een beetje bij de basis. Net zo goed dat je in de basis moet weten wat de zwarte vlag met een oranje stip betekent en dat je weet dat er een avondklok is op het circuit.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik denk dat er in FP2 wel flink wat rondes gereden gaan worden, vooral RIC, die de spec C moet gaan evalueren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:44
ATS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:53:
[...]

Helder genoeg toch?
[...]

Ik hoor toch regelmatig in het commentaar op de televisie de term "parc ferme" voorbij komen, waarbij de commentator toch ook echt uitlegt dat er niet meer aan de auto's gesleuteld mag worden.
Als je gaat kijken naar de Rules en Regulations zie je dat de regels voor het parc ferme nog voor brandstofverbruik en zelfs de pitlane regels staat benoemd. Nu ken ik de regels ook niet uit mijn hoofd, maar deze link heb ik echt bij mijn bookmarks staan. Gewoon om eens even iets na te lezen.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:08
Nvm. Leek alsof dat ding compleet opgevouwen was van een afstandje. Valt relatief mee.

[ Voor 92% gewijzigd door Maurice079 op 31-08-2018 15:03 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

walteij schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:00:
[...]

Ik hoor toch regelmatig in het commentaar op de televisie de term "parc ferme" voorbij komen, waarbij de commentator toch ook echt uitlegt dat er niet meer aan de auto's gesleuteld mag worden.
Als je gaat kijken naar de Rules en Regulations zie je dat de regels voor het parc ferme nog voor brandstofverbruik en zelfs de pitlane regels staat benoemd. Nu ken ik de regels ook niet uit mijn hoofd, maar deze link heb ik echt bij mijn bookmarks staan. Gewoon om eens even iets na te lezen.
Laat ik het zo stellen: ik wist wel dat de auto's in parc fermé gingen tussen de qualli en de race (en anders pit-lane start, als ik het goed heb), maar niet dat dat al inging op het moment dat ze naar buiten rollen voor Q1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Wat wat wat wat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tering Ericsson. :|

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-08-2018 15:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat was ene knal

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Flinke klapper!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ericsson = rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

zoo.. dat is een harde geweest..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Que? Zijn ze al begonnen? Volgens mij loopt m'n stream achter...

Edit: idd, vijf minuten zelfs :X

[ Voor 21% gewijzigd door MikeyMan op 31-08-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Wie was het nou? ERI of LEC?

ERI dus. Nu nog een beeld...

[ Voor 35% gewijzigd door asing op 31-08-2018 15:04 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
ERI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ERI

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Net gemist!

Over de kop geweest so to see?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Errikson schiet naar links bij de chicane naar rechts, ramt de linkerkant en glijd stuk door.

Maar vervolgens rolt hij 2x over z'n kop.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

wtf die is stuk

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

AzzKickah schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:04:
Net gemist!

Over de kop geweest so to see?
Meerdere keren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

this thread is worthless without gifs !

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Beeld anyone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lijkt wel alsof de remschijf rechtsachter catastrofaal faalde. Auto trekt meteen naar links en in de muur en flink over de kop. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7h7mfW0Acpvji.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door asing op 31-08-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Als je die auto ziet verbaas je je soms dat ze daar zonder problemen uitstappen. Dit is echt een serieuze crash voor een vrije training zeg pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:05:
Lijkt wel alsof de remschijf rechtsachter catastrofaal faalde. Auto trekt meteen naar links en in de muur en flink over de kop. :/
ja zoiets denk ik ook.. of linksvoor. Hij trok uit t niks heel erg naar links ja!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7h7mfW0Acpvji.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Ja die is wel over de kop geweest, Azz :P

Jezus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vhal schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:05:
this thread is worthless without gifs !
Ziggo stream mag ik niet recorden, anders had ik em al :P

Edit, 3x zelfs over z'n kop.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2018 15:06 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:13
Tering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ach ja, het blijft een Alfa, die doen soms gekke dingen maar dit gun je eigenlijk ook niemand... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Die Marshalls hebben een nieuwe onderbroek nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Niet normaal hoor man wat een klap, zo ineens links af de muur in.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:05:
Ik had het idee dat de auto te laag is afgesteld en bij het aanremmen de bodemplaat op de grond terechtkwam.

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7icGiXoAEg955?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:22
Pff, redelijke crash met zo'n snelheid. Lijkt idd iets met de remmen te zijn obv de beelden.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Flink hoor, marshall op tijd weg?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:07:
Flink hoor, marshall op tijd weg?
Vanaf s/f zicht staat hij er ruim 2 meter vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
HAC. Halo Approved Crash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Oeps.. DRS probleem bij Sauber.. Again

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
vhal schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:06:
Ach ja, het blijft een Alfa, die doen soms gekke dingen maar dit gun je eigenlijk ook niemand... :/
Ik rijdt een Alfa (Giulia) en zulk soort gekke dingen heeft de auto nooit gedaan :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 16:32

iichel

Gazoooo

Onboard + koprol --> https://streamable.com/s8vt3

[ Voor 10% gewijzigd door iichel op 31-08-2018 15:09 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
asing schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:08:
[...]

Ik rijdt een Alfa (Giulia) en zulk soort gekke dingen heeft de auto nooit gedaan :X
Nog… >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

Klopt je het even af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Mozesgriezel die heeft even behoefte aan zijn fysio.... :X :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Onboard

Sky Italia zend FP2 uit via Twitter. :)
https://twitter.com/SkySportF1/status/1035511502290083841

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:32

Oekol

waka waka hey hey

Lekker dat die DRS niet dicht gaat. Betere auto's, en die DRS weer weg. Ciaaao

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
DRS klapte niet dicht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:36
Crash Ericsson ziet er echt uit als een probleem met de remmen. Rare actie van de auto om zo ineens naar links te gaan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat salto's een dubbele schroeven; dat wordt dubbele punten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

demo31051987 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:11:
Crash Ericsson ziet er echt uit als een probleem met de remmen. Rare actie van de auto om zo ineens naar links te gaan.
DRS bleef open staan. Je bent een toeschouwer in je eigen auto dan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat was ook direct 90 graden linksaf... Die klapper gaan we de komende jaren nog regelmatig terugzien.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
[...]

Gelukkig heeft de Giulia weinig drs problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

demonic schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Wat een onzin!
Jij zou een mogelijk onbetrouwbaar blok gewoon in de auto gooien?

Gooi dan voor de fun ook even slaolie in je tank ipv fatsoenlijke brandstof!
ohh dat doe je niet? sjonge jonge.. alleen maar rekeningen en anwb-pechhulp telefoontjes afwegen ipv slaolie er in knalle! 8)7
Meer fratsen zoals DRS invoeren ipv slaolie...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

stresstak schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:11:
Wat salto's een dubbele schroeven; dat wordt dubbele punten..
En na landing direct salto, bonuspunten.

(was het achterwiel dat zich de grond in boorde, vervolgens flipt hij direct de andere kant op).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7jcsqVAAEsNGp.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7jeeSUYAACEJs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
De bocht was naar rechts toch? Waarom stuurde hij zo scherp naar links dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Leoon. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:12:
[...]

DRS bleef open staan. Je bent een toeschouwer in je eigen auto dan.
De DRS bleef bij Kimi afgelopen weekend toch ook steeds openstaan? Dat ging er een stuk minder erg aan toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat rijden ze daar bij rempunt 340kmh ?
Echt een harde klapper hoor kolere.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:13
Klopt.
Maar als je in rechte lijn aan gaat remmen is het vreemd dat je haaks linksaf gaat omdat een DRS niet dicht gaat. In mijn ogen, als de auto en remmen in balans (L-R) zijn zou een wagen niet haaks linksaf moeten gaan bij het remmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Smultie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:13:
De bocht was naar rechts toch? Waarom stuurde hij zo scherp naar links dan?
Remspoor laat duidelijk een rechterwiel blokkering zien, daarom schiet hij gigantisch naar links.
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Klopt.
Maar als je in rechte lijn aan gaat remmen is het vreemd dat je haaks linksaf gaat omdat een DRS niet dicht gaat. In mijn ogen, als de auto en remmen in balans (L-R) zijn zou een wagen niet haaks linksaf moeten gaan bij het remmen.
Juist wel, links remt correct dus 'remt af', rechts remt niet en gaat gewoon rechtdoor, ergo rechts gaat voor links -> links af.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Halo to the rescue again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 16:32

iichel

Gazoooo

Wellicht dat het wiel te weinig druk (downforce) had vanwege open DRS en daardoor blokkeerde? /speculatie

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Hier kun je zien dat de DRS nog open staat:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7jdiqVsAA7l74.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij ging de DRS vleugel wel dicht, maar nadat hij al naar links was gedraaid. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:44
iichel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:15:
Wellicht dat het wiel te weinig druk (downforce) had vanwege open DRS en daardoor blokkeerde? /speculatie
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:12
SinergyX schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Remspoor laat duidelijk een rechterwiel blokkering zien, daarom schiet hij gigantisch naar links.
Wacht even, gevoelsmatig zou ik zeggen, links blokkeert, dan schiet ik naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:24
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Klopt.
Formule 1 heeft geen ABS, als de achterwielen blokkeren en de voorwielen remmen dan ga je ofwel links of wel rechtsaf, maar rechtdoor blijven rijden wordt dan praktisch onmogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 20:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

$&%$& ik heb 10 minuten een meeting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

De DRS bleef bij Kimi afgelopen weekend toch ook steeds openstaan? Dat ging er een stuk minder erg aan toe
Omdat 1 Kimi het zelf door had itt zijn engineers. 2 je hier veel harder komt aanrijden waar je vol op je ankers trapt itt het kortere rechter stuk waar raikkonen het ontdekte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Gelukkig kan hij zelf lopend terug...

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Pathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:16:
$&%$& ik heb 10 minuten een meeting...
Het is nog steeds rode vlag. De beelden kan je onderhand al terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

floriz87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Wacht even, gevoelsmatig zou ik zeggen, links blokkeert, dan schiet ik naar links.
Rol een flesje water over de tafel, hou nu de linker kant 'tegen', rechts niet, zal je zien dat hij links af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 20:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Jaa dat wel :) maar goed, dit soort dingen zie je natuurlijk het liefst live :)
Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.