![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 15
|
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 15
|
[ Voor 54% gewijzigd door naitsoezn op 10-09-2018 21:44 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN: xMaurice93
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dit inderdaad.Maurice079 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:26:
Present! Echt enorm veel zin in dit race-weekend
Haha. Zou wel echt tof zijn. Maar nee, ik ga niks mee krijgen van dit race weekend. Althans, niet live.nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:47:
@Jasphur hoe ga je het deze week doen? Google glass op om de race tijdens de ceremonie, feesten en huwelijksreis te kunnen volgen?
![]()
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ha, laten we er maar op hopen. En vergeet niet af te kloppen! Kan nooit kwaad.alexbl69 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:16:
Ok. Kratje bier dat Verstappen dit keer verder komt dan vorig jaar... wie durft de weddenschap aan?
Maar die motor houdt het vast wel tot bocht 1 uitMaurice079 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:18:
Ik wil niet Jynxen, maar die Renault C-spec blinkt nou ook niet echt uit op betrouwbaarheid
Want? Die motor heeft het de hele race volgehouden vorige race. Probleem bij Ricciardo was niet te wijten aan te motor, maar aan de koppeling.Maurice079 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:18:
Ik wil niet Jynxen, maar die Renault C-spec blinkt nou ook niet echt uit op betrouwbaarheid
Maar het is een Renaultdemo31051987 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:20:
[...]
Want? Die motor heeft het de hele race volgehouden vorige race. Probleem bij Ricciardo was niet te wijten aan te motor, maar aan de koppeling.
Omdat Renault hem zelf niet gebruikte ivm betrouwbaarheid issues, hoe je het ook went of keert; dat ding kan elk moment kapot gaandemo31051987 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:20:
[...]
Want? Die motor heeft het de hele race volgehouden vorige race. Probleem bij Ricciardo was niet te wijten aan te motor, maar aan de koppeling.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
⛔ Trackers of betalen ⛔
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het is niet voor niks een nachtrace!nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:30:
Regent het daar niet altijd in de nachten?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Een Renault motor kan al 4 seizoenen elk moment kapot gaangarriej schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:22:
[...]
Omdat Renault hem zelf niet gebruikte ivm betrouwbaarheid issues, hoe je het ook went of keert; dat ding kan elk moment kapot gaan
Ik gebruik altijd Dark Sky voor hyperlokaal:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ziet er uit als weinig regen ja..FirePuma142 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:37:
[...]
Ik gebruik altijd Dark Sky voor hyperlokaal:
https://darksky.net/detai...03.8501/2018-9-15/ca12/nl
Daar is het helaas wat minder rooskleurig regenachtig. Regen is altijd spektakel.
[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 11-09-2018 09:39 ]
Statistisch gezien doet hij het erg goed op circuits waar hij in andere jaren in bocht 1 eraf lag (Spanje, Oostenrijk), dus ik voorspel winst.alexbl69 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:16:
Ok. Kratje bier dat Verstappen dit keer verder komt dan vorig jaar... wie durft de weddenschap aan?
Vorig jaar deed RB het erg goed in de quali. Jammer dat er een Ferrari het feestje moest verpesten.
[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 11-09-2018 10:25 ]
Volgens mij is alleen Select gratis toch? of wel alle kanalen?DutchOwnage schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:16:
Het is trouwens Freeview weekend bij Ziggo Sport. Dit houdt in dat alle kanalen open staan van 13-9 tot 17-9 voor alle digitale kijkers bij ik dacht alle providers. Is mooi, kan ik weer een keer de practice zien (heb al Ziggo dus kanaal 14).
Revive the guild!
Geldt voor Ziggo Sport Totaal, alle 6 kanalen dus.Jelte,89 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:27:
[...]
Volgens mij is alleen Select gratis toch? of wel alle kanalen?
En de FP's zijn toch altijd op Select? ...
Precies, laat maar lekker weg blijvenMartinspire schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:44:
Singapore heeft toch geen regen nodig om leuk te zijn?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Neemt u deze vrouw....JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Max op pole!!!!!!!Jasphur schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:57:
[...]
Haha. Zou wel echt tof zijn. Maar nee, ik ga niks mee krijgen van dit race weekend. Althans, niet live.
Waiting on the world to change
2 renpaarden zelfs, niet eentje.Ari Gold schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:24:
[...]
Vorig jaar deed RB het erg goed in de quali. Jammer dat er een Ferrari het feestje moest verpesten.![]()
Ik denk dit jaar ook weer.
[video]
Yip, kom weer met mn 50euro naar KWF als hij wint.alexbl69 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:16:
Oh nice, kan ik dus gewoon FP via Ziggo kijken ipv dubieuze kanalen.Ari Gold schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:28:
[...]
Geldt voor Ziggo Sport Totaal, alle 6 kanalen dus.
Nee, het is aardig random kan ik je vertellen. Afgelopen dagen regent het hier juist overdag maar is het in de avond droog.nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:30:
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Hoe komen ze dan op een haar na op pole, als het chassis in de race niet goed blijkt te zijn? Ze komen echt niet bijna op pole door de super awesome party mode van RenaultPathogen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:21:
[...]
Oh nice, kan ik dus gewoon FP via Ziggo kijken ipv dubieuze kanalen.
Verwachting: RB begint veelbelovend in FP, mist op een haar na pole (VET) en eindigt ouderwets 5+6 omdat het chassis echt niet meer zo geweldig blijkt te zijn in vergelijking met FER/MER.
Is allemaal niet heel serieus bedoeldRobertMe schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:24:
[...]
Hoe komen ze dan op een haar na op pole, als het chassis in de race niet goed blijkt te zijn? Ze komen echt niet bijna op pole door de super awesome party mode van RenaultAls RBR een kans maakt is het juist door hun goede chassis, niet door de motor, en al helemaal als je verwacht dat ze het in de kwali wel goed doen.
Neemt u deze vrouw... , alleen als je NU F1 op zet! anders hou je d'r maar!pinda powerrr schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:30:
[...]
Neemt u deze vrouw....JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Max op pole!!!!!!!
euhhh, sorry, wat zei je?
![]()
Have fun @Jasphur
en tvp natuurlijk....
Zou ik graag zien gebeuren, maar onder droge omstandigheden is het gat met Ferrari, ook op dat circuit, te groot. Mercedes, dat is een ander verhaal daar, die vinden het geen lekker circuit voor hun auto.Rudolf schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:07:
Wordt tijd voor een recordje dit weekend. Ik zet in op Youngest Pole Sitter voor Max.
Testing, one, two ...
Dan doe ik lekker met je mee!Sniffels schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:07:
[...]
Yip, kom weer met mn 50euro naar KWF als hij wint.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Of hij bedoelt dat helemaal niet met z'n 'package'?nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:40:
Nee hoor, ALO gaat voor pole..
[afbeelding]
Die heeft blijkbaar het bericht dat de MCL33 een poorly-designed-car is nog niet gelezen..
Nja, bij McLaren was het geloofwaardiger dat daar het probleem lag. Gezien het aantal keren dat ze uitvielen met motor problemen viel het ook in lijn der verwachting dat de motor nogal wat PKs miste. Ook was hun voordeel dat we het niet konden valideren.Pathogen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:29:
[...]
Is allemaal niet heel serieus bedoeldmaar ik vraag me af of de claim dat het chassis zo goed is nog steeds steek houdt. Het voelt ondertussen een beetje McLaren aan.
Nou ja, dit vraag ik me dus juist af! Is het wel alleen de motor waar FER/MER zulke stappen in maken, of beginnen ze RBR bij te halen qua chassiskwaliteit?RobertMe schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:19:
[...]
Nja, bij McLaren was het geloofwaardiger dat daar het probleem lag. Gezien het aantal keren dat ze uitvielen met motor problemen viel het ook in lijn der verwachting dat de motor nogal wat PKs miste. Ook was hun voordeel dat we het niet konden valideren.
Bij RBR kun je wel duidelijk vergelijken met McLaren en Renault, sn RBR rijdt toch echt mijlenver voor Renault en nog verder voor McLaren. Dus hun chassis is in ieder geval stukken beter dan dat van Renault & McLaren. Vergelijken met Ferrari en Mercedes gaat uiteraard wel iets moeilijker. Maar het is wel duidelijk/bekend dat bij de twee laatst genoemden de ontwikkeling van de motor een stuk harder gaat en ze daardoor bij RBR weglopen
Ferrari heeft naar het schijnt een gigantische stap gemaakt qua motorkwaliteit dit jaar, waardoor ze dus echt sneller zijn da de Mercs. Mercedes, daar kennen we het verhaal van vorig jaar van: Vuile lucht is de duivel. Daar hebben ze mogelijk verder op ingezet waardoor dat verbeterd is. Echter heb ik niet het idee dat de kloof zo veel groter is geworden, enkel dat het ook niet kleiner wordt.Pathogen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:21:
[...]
Nou ja, dit vraag ik me dus juist af! Is het wel alleen de motor waar FER/MER zulke stappen in maken, of beginnen ze RBR bij te halen qua chassiskwaliteit?
Maar blijft dat zo?RobertMe schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:19:
[...]
Bij RBR kun je wel duidelijk vergelijken met McLaren en Renault, sn RBR rijdt toch echt mijlenver voor Renault en nog verder voor McLaren. Dus hun chassis is in ieder geval stukken beter dan dat van Renault & McLaren.
[ Voor 26% gewijzigd door Rockabilly_1991 op 11-09-2018 12:41 ]
Hoe verklaar je Monza dan? Max kon toch maar mooi een Mercedes achter zich houden en dat kwam toch echt niet door de nieuwe c-spec Renault motor.Pathogen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:29:
[...]
Is allemaal niet heel serieus bedoeldmaar ik vraag me af of de claim dat het chassis zo goed is nog steeds steek houdt. Het voelt ondertussen een beetje McLaren aan.
"When you grow up your heart dies"
Liever een marshallnachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:30:
Zou er weer een hagedis op de baan te voorschijn komen?
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jasphur schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:41:
[...]
Liever een marshall
Dat is spannender
[afbeelding]
Waarom niet 2x 4 drivers op de donderdag zoals bij andere races?basvn schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:53:
[afbeelding]
Ik mis alleen LEC..
En waarom Hartley en Magnussen?
Het nieuws van LEC zal te laat zijn gekomen, ben ik bang. HAR en MAG, tja, waarom niet?basvn schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:53:
[afbeelding]
Ik mis alleen LEC..
En waarom Hartley en Magnussen?
Dat is niet bij elke race zo. Volgens mij was dat alleen bij Monza dit jaar?Sijhtam schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:54:
[...]
Waarom niet 2x 4 drivers op de donderdag zoals bij andere races?
Dat doen ze speciaal voor Renault, die hebben problemen met die bocht en om weer een crash te voorkomen, passen ze de bocht wel even aan.Rockabilly_1991 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:33:
Het circuit is 2 hele meters korter dit jaar!
Ik heb nog geen beeldmateriaal gezien hoe dat er dan uit ziet
Dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
https://www.gpblog.com/nl...it-voor-gp-singapore.html
⛔ Trackers of betalen ⛔
Degene die als eerste naar buiten gaat in vt1 voor een getimede ronde heeft dus gelijk een baanrecord te pakken.Rockabilly_1991 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:33:
Dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[ Voor 36% gewijzigd door naitsoezn op 11-09-2018 13:35 ]
Pirelli trapt er al direct inRockabilly_1991 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:33:
Dat ziet er zo uit:
[Afbeelding]
Het heeft afgelopen nacht hier inderdaad geregent, maar vandaag druppelde het de hele dag door. Voor de hoeveelheid bewolking (potentie) regent het heel weinig. De poncho’s zijn gelukkig mee.nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:30:
Google Glass om de bruiloft, ceremonie en feest te volgen.nachtnet schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:47:
@Jasphur hoe ga je het deze week doen? Google glass op om de race tijdens de ceremonie, feesten en huwelijksreis te kunnen volgen?
![]()
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Bestuurder en @Jasphur ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
+1ProudElm schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:56:
Een veel betere tijd! 15.10 vind ik echt 3x niks..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Natuurlijk gun ik het RIC niet, maar ergens vind ik het wel grappig dat-ie vooral sinds zijn keuze voor Renault tov RBR/Honda een pechduivel over zichzelf afgeroepen lijkt te hebbendemo31051987 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:20:
[...]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq