Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan zie ik liever de Duitser op P1 ter bevordering van het WDC.Destruction schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:29:
[...]
Natuurlijk gun ik het RIC niet, maar ergens vind ik het wel grappig dat-ie vooral sinds zijn keuze voor Renault tov RBR/Honda een pechduivel over zichzelf afgeroepen lijkt te hebben![]()
Ik hoop voor 'm dat het volgend seizoen beter gaat, maar ik denk dat hij een frustrerend seizoen krijgt.
Singapore, ik hoop wel op iets geks vooraan waardoor de Bulls een 1-2 kunnen pakken en Vettel nog net het podium weet te pakken. Hamilton die na een foutje (of een tik gekregen in de 1e ronde) met moeite terug knokt naar P6 ofzoNiet om Vettel of Hamilton zelf, maar wel om het WK nog een béétje spannend te houden.
Welke van de Bulls dan wint zou me eigenlijk om het even zijn.
Hulk zijn eerste podiumStoelpoot schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:32:
[...]
Dan zie ik liever de Duitser op P1 ter bevordering van het WDC.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh die feature is al live gegaan?Jasphur schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:30:
Awhyis!
@DaniëlWW2 maar geen plaatjes dus? Of doe ik iets fout?
[Twitter]
Maar volgens mij is het een beveiligingsrestrictie want ik kan wel de volle tweet embedden.
De nieuwe lijkt me alleen beter omdat je dan niet een reactie hebt die heel veel in probeert te laden.
edit: JS embed maar eens weggehaald.

[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2018 16:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jasphur schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:30:
Awhyis!
@DaniëlWW2 maar geen plaatjes dus? Of doe ik iets fout?
[Twitter]
Eén van de devvers zei tijdens de test-fase het volgende: "Die informatie is helaas via OEmbed niet beschikbaar zonder de JS te includen". En deze implementatie is juist bedacht om die JS niet te hoeven includen ivm tracking enzo. Ter info
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar het werkt nu wel bij @Jasphur.naitsoezn schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:46:
[...]
offtopic:
Eén van de devvers zei tijdens de test-fase het volgende: "Die informatie is helaas via OEmbed niet beschikbaar zonder de JS te includen". En deze implementatie is juist bedacht om die JS niet te hoeven includen ivm tracking enzo. Ter info
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of misschien heeft @crisp toch nog wat slims bedacht
Ready to race in the dark 🌑 #SingaporeGP pic.twitter.com/mO4cjl6Hov
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 10 september 2018
[ Voor 42% gewijzigd door naitsoezn op 11-09-2018 16:14 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Een modje heeft op deze pagina al de JS geinclude, en daardoor worden alle Twitter embeds 'ge-extend'naitsoezn schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:50:
[...]
Filmpje =! plaatje
Of misschien heeft @crisp toch nog wat slims bedacht![]()
[Twitter]
Intentionally left blank
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh, op die manier. Uh oeps.crisp schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:54:
[...]
Een modje heeft op deze pagina al de JS geinclude, en daardoor worden alle Twitter embeds 'ge-extend'

Ik zal het embedden tot alleen het noodzakelijke beperken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb het van mij al weggehaald dus we zijn weer bij de oude situatie. Ik zal in het vervolg lief zijn en mijn rechten niet meer gruwelijk misbruiken.Jasphur schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:02:
Oke. Goed verhaalhaha
Ik zal het embedden tot alleen het noodzakelijke beperken.
Off-topic: jullie zouden ook een service als embed.ly kunnen gebruiken? Alleen daar zitten kosten aan verbondennaitsoezn schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:46:
[...]
offtopic:
Ik zag net op Google Weer dat er tot aan maandag sowieso regen voorspelt gaat worden. Als dat zo doorgaat, wordt het een flinke stapel ondergoed wassen op maandag
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarom pas twee? Werkelijk geen flauw idee want je zou toch denken dat je een derde krijgt bij je derde motor.

Maar nu staat iedereen eigenlijk op scherp en zal de farce die gridstraffen heet langzaam gaan beginnen.

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2018 21:14 ]
Waarom maar 2? My best guess: ze hadden geen onderdelen meer voor een nieuwe/derdeDaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:13:
Dit moet ik Renault toch wel nageven hoor. Pas twee MGU-H's voor Max zijn auto is best indrukwekkend gezien 2017.
Waarom pas twee? Werkelijk geen flauw idee want je zou toch denken dat je een derde krijgt bij je derde motor.
Langzaam of tegelijk? Is er een reëele kans dat Ferrari's en Mercedessen tegelijkertijd de straffen pakken?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:13:
Dit moet ik Renault toch wel nageven hoor. Pas twee MGU-H's voor Max zijn auto is best indrukwekkend gezien 2017.
[Afbeelding]
Maar nu staat iedereen eigenlijk op scherp en zal de farce die gridstraffen heet langzaam gaan beginnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik betwijfel of er maar een Ferrari of Mercedes kapot gaat. Die andere twee leveranciers.DoeEensGek schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:21:
[...]
Langzaam of tegelijk? Is er een reëele kans dat Ferrari's en Mercedessen tegelijkertijd de straffen pakken?
* DaniëlWW2 doet een Toto om af te kloppen voor Max zijn auto.

Ik hoop dat ze snel van die straffen afstappen. Dit is gewoon idioot. Ik snap dat er bezuinigd moet worden maar dit soort regelgeving gaat gewoon ten koste van de sport. Het is zo toch wel duidelijk dat het aantal onderdelen dat per jaar gebruikt mag worden veel te krap gekozen is.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:13:
[Afbeelding]
De F1 is zo een sport aan het worden waar iedereen heel berekenend te werk gaat.Nu is het wel zo dat strategie en berekenend bezig een beetje in het DNA van de F1 zit maar dit is wel heel erg aan het worden.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, wederom lijken twee leveranciers het wel te gaan redden, en twee niet. Honda had het misschien ook gered als Hartley niet bezig was geweest met PU's letterlijk in tweeën te breken en Gasly niet meteen in Australië die MGU-H had. Na Canada en RBR die aangaf dat ze met Hondan verder wenste te gaan kon het Honda niks meer schelen en was het nieuwe PU voor iedereen om maar te ontwikkelen.sjaool schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:04:
[...]
Ik hoop dat ze snel van die straffen afstappen. Dit is gewoon idioot. Ik snap dat er bezuinigd moet worden maar dit soort regelgeving gaat gewoon ten koste van de sport. Het is zo toch wel duidelijk dat het aantal onderdelen dat per jaar gebruikt mag worden veel te krap gekozen is.![]()
De F1 is zo een sport aan het worden waar iedereen heel berekenend te werk gaat.Nu is het wel zo dat strategie en berekenend bezig een beetje in het DNA van de F1 zit maar dit is wel heel erg aan het worden.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2018 22:58 ]
Ik verwacht eerder een Haasje in de muur op dit circuit, GRO is al even niet gecrasht.vhal schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:12:
Ik hoop dat Vettel zijn verstand even bij elkaar kan rapen om de race te winnen, laat Hamilton maar door Raikkonen van de baan gereden worden of zo. Maakt het WK wat spannender. Verder verwacht ik de Haas’jes wel redelijk vooraan.
wel nee , chinees laten bezorgen om 17:00 en aanschuiven maar!pilskes schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:59:
[...]
+1
Haat die 15:10, duurt net te lang voordat het begint, en daarna is de zondag al bijna voorbij!
De achterliggende gedachte is naar mijn idee duurzame producten de markt in krijgen.sjaool schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:04:
[...]
Ik hoop dat ze snel van die straffen afstappen. Dit is gewoon idioot. Ik snap dat er bezuinigd moet worden maar dit soort regelgeving gaat gewoon ten koste van de sport. Het is zo toch wel duidelijk dat het aantal onderdelen dat per jaar gebruikt mag worden veel te krap gekozen is.
F1 is altijd de bakermat van de ontwikkelingen van de auto industrie. de brandstof het rubber . de motor technieken, veel komt uiteindelijk terug in de consumenten auto .
Hoe denk je dat de huidige motoren zo klein van inhoud zijn geworden met relatief veel vermogen.
Regeltjes ( europesche als zo wel de autosport )
Sterker nog, doe die races nog maar wat later. Potje bier erbijHeAdWaVe74 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:21:
[...]
wel nee , chinees laten bezorgen om 17:00 en aanschuiven maar!

Kan altijd toch?MikeyMan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:53:
[...]
Sterker nog, doe die races nog maar wat later. Potje bier erbij
naja bij Australië/China misschien niet..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja dat kan idd altijd, maar de ervaring leert dat hoe vroeger het begint, hoe meer er naar binnen gaatbasvn schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:58:
[...]
Kan altijd toch?![]()
naja bij Australië/China misschien niet..
Ligt op zondag meestal wel aan wat er de vorige avond in gegaan isMikeyMan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:37:
[...]
Ja dat kan idd altijd, maar de ervaring leert dat hoe vroeger het begint, hoe meer er naar binnen gaat

Doortrekken is ook een optie natuurlijk!
Ik verwacht dat GRO niet crash door eigen schuld. Hij is even geleden enorm op de vingers getikt en is wat braver gaan rijden. Dat heeft ze best wel punten opgeleverd, dus ik verwacht dat in Singapore ook te gaan zien.mark-k schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:36:
[...]
Ik verwacht eerder een Haasje in de muur op dit circuit, GRO is al even niet gecrasht.

Aangezien hij de vorige week gedisqualificeerd is gok ik dat hij weer te veel druk voelt om goed te presteren en dus gewoon uit zichzelf te ver gaat en de muur in knalt.Jasphur schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:51:
[...]
Ik verwacht dat GRO niet crash door eigen schuld. Hij is even geleden enorm op de vingers getikt en is wat braver gaan rijden. Dat heeft ze best wel punten opgeleverd, dus ik verwacht dat in Singapore ook te gaan zien.
We gaan het zien. Het circuit leent zich in ieder geval wel voor een crash of twee.mark-k schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:00:
[...]
Aangezien hij de vorige week gedisqualificeerd is gok ik dat hij weer te veel druk voelt om goed te presteren en dus gewoon uit zichzelf te ver gaat en de muur in knalt.
GAS is in ieder geval al flink aan het oefenen
Geen idee. Ik vind het stuurtje er in ieder geval ingewikkelder uitzien dan de standaard stuurtje van Logitek oidnachtnet schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:13:
@Jasphur wat ik mij dan alrijd afvraag.. Zouden ze bij het team een aangepast controllerstuurtje maken? Zodat ps4 game en echte werk matchen qua posities van de knoppen?
Paddock van Singapore
Lijkt me wel ja, zo veel kost dat niet tov een seizoen F1 (of een GROtje achter de safety car met het verkeerde knopje raken)nachtnet schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:13:
@Jasphur wat ik mij dan alrijd afvraag.. Zouden ze bij het team een aangepast controllerstuurtje maken? Zodat ps4 game en echte werk matchen qua posities van de knoppen?
Ziet eruit als het volgende stuurtje:nachtnet schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:13:
https://www.bol.com/nl/p/...x-one-pc/1004004012019174
Mocht hij willendemo31051987 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:18:
[...]
Ziet eruit als het volgende stuurtje:
Die is het ook. Maar dan zonder het Ferrari logo. Niet aangepast ook zo te zien.demo31051987 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:18:
[...]
Ziet eruit als het volgende stuurtje:
Gaat natuurlijk meer om in de flow van het circuit te komen. De rest doen ze in de echte sim.
Op deze manier leer je alleen het circuit een beetje kennen, F1 2018 op een PS4 is een leuk spel, maar kun je geen serieuze simulatie noemen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Voor een F1-tintje een bosje lotusbloemen?Jasphur schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:34:
Nog even wat foto’s, voordat ik bloemen ga halen.
Geen "ik ga de martini kleuren missen"?Jasphur schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Denk Ferrari rode rozenstefanass schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:48:
[...]
Voor een F1-tintje een bosje lotusbloemen?
Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On
Alleen bij Gasly is het Ferrari logo verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 12-09-2018 10:21 ]
Verwijderd...als je goed kijkt hebben ze gewoon een zwarte stip erop gephotoshopt.sjaool schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:21:
[...]
Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On
Alleen bij Gasly is het Ferrari logo verwijderd.
[Afbeelding]

En Infinity achterop de stoel.
[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 12-09-2018 10:45 ]
Ik denk eerder dat het om merkenrechten e.d. zal gaan. Infinity sponsort ze niet meer geloof ik? Ferrari zal die schijn ook niet willen hebben.sjaool schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:45:
@Ari Gold Dat is ook verwijderd...Ik denk dat Toro Rosso die foto met Ferrari logo er nog op niet zo leuk had gevonden.
Dat zal denk ik ook zo zijn ja.Stoelpoot schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:50:
[...]
Ik denk eerder dat het om merkenrechten e.d. zal gaan. Infinity sponsort ze niet meer geloof ik? Ferrari zal die schijn ook niet willen hebben.

Is dat niet Grosjean achterstevoren?nachtnet schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:55:
Verwacht eerder dat ERI zijn sauber weer achterstevoren op de brug parkeert.
Edit: er staat zelfs andersom op dat straatbordje
[ Voor 8% gewijzigd door iichel op 12-09-2018 12:09 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Good find, maar eigenlijk staat er Anderson, van Anderson Bridgeiichel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:08:
Edit: er staat zelfs andersom op dat straatbordje
It's a yoke, Gasly Gold
Gaat leuk worden volgend jaar naast Max
Voor dit weekend; ben benieuwd hoe de Honda motor het doet op dit circuit
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zoals gezegd, vermoedelijk heeft Renault geen MGU-H meer liggen.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:13:
Trouwens, ik wil niks jinxen maar ik vrees dat Max echt nog wel een paar DNF's staat te wachten. Die MGU-H gaat zo te zien voor Renault standaarden al veel te lang mee.
Agreed, een coureur krijgt nu gridstraffen omdat zijn team/motorleverancier het werk niet goed (of in elk geval niet conform regels) doet. Wat kan die coureur daaraan doensjaool schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:04:
[...]
Ik hoop dat ze snel van die straffen afstappen. Dit is gewoon idioot. Ik snap dat er bezuinigd moet worden maar dit soort regelgeving gaat gewoon ten koste van de sport. Het is zo toch wel duidelijk dat het aantal onderdelen dat per jaar gebruikt mag worden veel te krap gekozen is.![]()
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Vrijdagmiddag vindt in Singapore de eerste vrije training plaats. In Nederland is het tijdens de start van de training 10:30 uur en in Singapore 16:30 uur. De zon gaat om 19:00 uur onder. Dat betekent dat de eerste vrije training nog in het licht wordt gereden. De tweede vrije training duurt van 14:30-16:00 uur Nederlandse tijd en van 20:30-22:00 uur Singaporese tijd.
Vooral tijdens de eerste vrije training is er een kleine kans op een regen- of onweersbui. De tweede training verloopt waarschijnlijk droog. Overdag wordt het 32 graden en in de avond daalt de temperatuur langzaam naar 27 graden.
Kwalificatie en race waarschijnlijk droog
Zaterdag is de neerslagkans net wat groter dan op vrijdag. De derde vrije training wordt net in het laatste uur voor zonsondergang afgewerkt en daarbij is kans op een stevige onweersbui. In de avond verdwijnen de buien weer uit de omgeving van Singapore. De kans dat de kwalificatie droog verloopt is groot.
Zondagavond van 20:10-22:10 uur (14:10-16:10 bij ons) vindt de race plaats. Overdag zijn nog buien actief, maar tijdens de race is het waarschijnlijk droog.
Dat het al tijdens een paar GP's regent tijdens de Q/trainingen/race.
Terwijl dat normaal weer is voor de Britse GP. (vandaar Britweather)
Tja, als je ze normaal laat starten krijgen ze de constructeurs punten terwijl ze vrij kut construeren (als het elke race vervangen wordt).Destruction schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
[...]
Zoals gezegd, vermoedelijk heeft Renault geen MGU-H meer liggen.
Trouwens, ik wil niks jinxen maar ik vrees dat Max echt nog wel een paar DNF's staat te wachten. Die MGU-H gaat zo te zien voor Renault standaarden al veel te lang mee.
[...]
[...]
Agreed, een coureur krijgt nu gridstraffen omdat zijn team/motorleverancier het werk niet goed (of in elk geval niet conform regels) doet. Wat kan die coureur daaraan doenStraf dan de teams/leveranciers met een boete ofzo. Dan dwing je hen betere motoren te bouwen terwijl je de coureurs buiten schot laat.
Dat moet je in de regels kunnen opvangen. Bijvoorbeeld dat een constructeur in zo'n geval hooguit halve punten kan krijgen, de coureur zelf de normale score. Elk team wil het maximaal aantal punten behalenmark-k schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:55:
[...]
Tja, als je ze normaal laat starten krijgen ze de constructeurs punten terwijl ze vrij kut construeren (als het elke race vervangen wordt).
Het wordt toch elk jaar strenger en op dit tempo gaat het niet tot een volgende motorformule duren of de leveranciers moeten een motorblok bouwen dat een geheel seizoen heel blijft. Het lijkt me dat je daarop wil anticiperen als je een motorblok etc. ontwikkelt
[ Voor 34% gewijzigd door Destruction op 12-09-2018 13:04 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
- DaniëlWW2
- Niet online
Will you shut up? Ik zit al elke race met de vrees dat er weer eens wat kapot gaat.Destruction schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
[...]
Zoals gezegd, vermoedelijk heeft Renault geen MGU-H meer liggen.

* DaniëlWW2 doet meer Toto's.
Doe het dan ook niet.Destruction schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
En Sainz is van plan om elke muur te raken.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2018 14:36 ]

De FIA versie moet helaas op YT bekeken worden...
Wat is die Ricciardo dit keer droog zeg.DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:34:
Oke.
[YouTube: Daniel Ricciardo's Mini Marina Bay Track Guide]
En Sainz is van plan om elke muur te raken.![]()
[YouTube: Carlos Sainz's Virtual Hot Lap of Singapore | Singapore Grand Prix]
Viel me ook al op, alsof hij niet wilde of mocht lachen??sjaool schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:28:
[...]
Wat is die Ricciardo dit keer droog zeg.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat vindt je aanstaande ervan dat je hier regelmatig F1 porn plaatst?Jasphur schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat moet ze maar slikken toch?Arjantje72 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:16:
Wat vindt je aanstaande ervan dat je hier regelmatig F1 porn plaatst?
Wat voor boeket? Zoiets?Jasphur schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Que? Wat is er met RIC aan de hand? Lijkt wel klaar met RBR of zo?DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:34:
Oke.
[YouTube: Daniel Ricciardo's Mini Marina Bay Track Guide]
En Sainz is van plan om elke muur te raken.![]()
[YouTube: Carlos Sainz's Virtual Hot Lap of Singapore | Singapore Grand Prix]
Ergens wel begrijpelijk als je de beslissing hebt genomen om iets nieuws te gaan doen, neemt de motivatie vaak wat af.
[ Voor 28% gewijzigd door albino71 op 12-09-2018 17:27 ]
Maar lees ik dan goed dat de tribune dichter bij het circuit komt en daardoor de muur en daardoor minder ruimte op de baan of lees ik dan niet goed?iichel schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:42:
Circuit update (al langer bekend overigens, geen breaking news)
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Niet online
Op die filmpjes kijken ze altijd wat minder vrolijk, maar deze keer Ricciardo wel heel sip ja.albino71 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:26:
Que? Wat is er met RIC aan de hand? Lijkt wel klaar met RBR of zo?
Ergens wel begrijpelijk als je de beslissing hebt genomen om iets nieuws te gaan doen, neemt de motivatie vaak wat af.
Misschien omdat het een volledig green-screen ding was. Bij bijna alles wat ze doen is het een groot deel aan improv en persoonlijk contact tussen de teamgenoten. Hierbij stond hij waarschijnlijk vanaf een autocue iets op te lezen in een gesloten studio. Dat is een hele andere tak van sport (pun not intended) dan in het motorhome met je teamgenoot in het daglicht zo'n taalles doen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:51:
[...]
Op die filmpjes kijken ze altijd wat minder vrolijk, maar deze keer Ricciardo wel heel sip ja.
Bekijk de andere trackfilmpje met Ricciardo maar eens daar is hij toch wel wat enthousiaster hoor.Stoelpoot schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:34:
[...]
Misschien omdat het een volledig green-screen ding was. Bij bijna alles wat ze doen is het een groot deel aan improv en persoonlijk contact tussen de teamgenoten. Hierbij stond hij waarschijnlijk vanaf een autocue iets op te lezen in een gesloten studio. Dat is een hele andere tak van sport (pun not intended) dan in het motorhome met je teamgenoot in het daglicht zo'n taalles doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mag ik eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb gezien? Ook de uploads van het officiële YouTube kanaal nagekeken en Yas Marina is het enige wat ik kan vinden van RIC.sjaool schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:52:
[...]
Bekijk de andere trackfilmpje met Ricciardo maar eens daar is hij toch wel wat enthousiaster hoor.
Dan heb je die van China nog niet gezien. Daar is hij precies hetzelfde. Volgens mij ook tegelijkertijd opgenomen. Z´n haar zit precies hetzelfde enzo.SinergyX schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:54:
Zo die RIC heeft er zin in? Eerste keer dat ik hem zo 'saai' zo'n trackfilmpje zie doen, is dat nu omdat hij dit volgend jaar niet meer kan doen, of dat hij niet kan wachten tot het volgend seizoen is?
i.e.:Stoelpoot schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:56:
[...]
Mag ik eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb gezien? Ook de uploads van het officiële YouTube kanaal nagekeken en Yas Marina is het enige wat ik kan vinden van RIC.
YouTube: Made in China! | A Chinese Grand Prix track guide with Daniel Ricciardo
--> YouTube: Aston Martin Red Bull Racing
zitten wel wat leuke tussen!
Het lijkt mij ook dat ze daar een paar opnamedagen buiten het seizoen voor uittrekken. Dan zal er ook wel eens een keer een tussen zitten die zo is als die van Singapore. Want ja, Red Bull dat is toch een grote marketing en planmachine.Rudolf schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:59:
[...]
Dan heb je die van China nog niet gezien. Daar is hij precies hetzelfde. Volgens mij ook tegelijkertijd opgenomen. Z´n haar zit precies hetzelfde enzo.

Oud:

Beetje McLaren 2017 style.
Ey Ferrari, die pittenzak op je camera. Niet doen he. Okay Charly. We got this. Grazie Patatie.

Heerlijk.
Will you help Vettel to win the championship this year?
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 13 september 2018
“I can only drive one car obviously.” #SkyF1 #F1 # SingaporeGP pic.twitter.com/24vaFG1beF
[YouTube: 2018 Singapore - Drivers Press Conference]bvbal79 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:26:
Iemand hier een linkje naar de press conference van vanochtend met Kimi?
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 13-09-2018 13:48 . Reden: Betere kwaliteit video ]
Kimi: "Why not?"
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
"Will you help Vettel win the championship this year."Korras schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:49:
interviewer: "Why did you decide to drive for Sauber next year?"
Kimi: "Why not?"
![]()
"Well I can only drive one car..."
Alleen hadden ze dat ding in de pitbox al langer in gebruik (incl. camera afscherming). Alleen op de startgrid hadden ze die zak erop liggen.Humma Kavula schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:16:
Oh prachtig die Ferrari oplossing; Geen zak? Passen we de koeling toch wat aan.
Heerlijk.
Als ik het me goed herinner heeft dit er ook mee te maken dat de camera in de pitbox uit moet, als in, FOM moet de stream uit zetten, en dat zijn ze een een keer vergeten. En toen konden de andere teams dus lekker meekijken naar hoe de Ferrari monteurs onder de motorkap aan het sleutelen waren. Dat ze in de pitbox de camera afschermen "just to be sure" vind ik dan niet eens zo heel gek.

Ik heb ook het idee dat Kimi helemaal niet zo van de persaandacht houdt, nu weet dat alle ogen op hem gericht staan en als afweer extra veel humor gebruikt... Maar dat kan ook projectie zijnMikeyMan schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:23:
Toch wel grappig dat kimi weer een beetje de lol lijkt te hebben teruggevonden. Zou ie zo in de knoop gezeten hebben bij Ferrari de afgelopen tijd?
Denk eerder de verwachtingen, voor Monza was het de enorme druk op z'n schouders, hoe belangrijk, of hij het kon halen, nu heeft hij niets te verliezen, gaat naar sauber, lekker rijden, dus krijg je ook een stuk luchtigere antwoorden.Pathogen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:35:
[...]
Ik heb ook het idee dat Kimi helemaal niet zo van de persaandacht houdt, nu weet dat alle ogen op hem gericht staan en als afweer extra veel humor gebruikt... Maar dat kan ook projectie zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Renault heeft alweer n probleem. De motor van Ricciardo is na monza verkeerd in elkaar gezet. Nwe onderdelen worden nu ingevlogen in Singapore en om 02.00 vannacht moet tie t weer doen
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 13 september 2018
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1