![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 14
|
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 28-08-2018 09:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 14
|
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 28-08-2018 09:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat iedereen nog gewoon op zijn eigen plekje zit. Er zijn natuurlijk ook nog steeds lopende contracten en om die voor 8 races te gaan ontbinden? Ik moet het nog zien gebeuren. De teams in de F1 zijn op dat gebied tegenwoordig wat minder schimmig daarmee dan een aantal jaar terug.MikeyMan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:08:
Ben benieuwd of we voor dit weekend al een stoelendans gaan zien...
Met het oog op het onderonsje van Vettel en ocon: ocon naar tr volgend jaar? Of misschien gelijk maar als onderdeel van de dans?
"When you grow up your heart dies"
Volgens de geruchten heeft stroll al een afspraak voor het schuimen van een stoel deze week. Als dat gaat gebeuren volgt de rest vanzelf. Hoever dat door ebt is een volgende natuurlijk. Misschien is alleen ocon het haasje.sjaool schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:13:
[...]
Ik denk dat iedereen nog gewoon op zijn eigen plekje zit. Er zijn natuurlijk ook nog steeds lopende contracten en om die voor 8 races te gaan ontbinden? Ik moet het nog zien gebeuren. De teams in de F1 zijn op dat gebied tegenwoordig wat minder schimmig daarmee dan een aantal jaar terug.
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 28-08-2018 08:28 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
BAR doet ook al een paar jaar niet meer mee, dus ik verwacht er ook niets van dit weekend.AzzKickah schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:40:
Zijn we weer
Al verwacht ik bar weinig van dit weekend
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 28-08-2018 08:54 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon op 28-08-2018 08:55 . Reden: :X ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Euhh ze krijgen een nieuwe renault motor hoor? Degene die renault zelf nog niet gebruikt...Falcon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:53:
Ik ben benieuwd wat de Honda motor gaat doen in de RBR van de beide heren bij RBR.
https://www.gpfans.com/nl...za-en-ontvangt-gridstraf/
Blijft toch echt Renault hoor de rest van het seizoenFalcon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:53:
Ik ben benieuwd wat de Honda motor gaat doen in de RBR van de beide heren bij RBR.
https://www.gpfans.com/nl...za-en-ontvangt-gridstraf/
Oeps.. dat bedoelde ik ookGrimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:55:
[...]
Blijft toch echt Renault hoor de rest van het seizoen
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ziet er idd aardig uit als spaJordy8 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:02:
Monza ziet er wel wat apart uit op het plaatje
edit:
Even @DaniëlWW2 taggen, anders ziet ie het misschien niet.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het is @DaniëlWW2's eerste echte TS, wees een beetje lief voor hemJordy8 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:02:
Monza ziet er wel wat apart uit op het plaatje
edit:
Even @DaniëlWW2 taggen, anders ziet ie het misschien niet.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Las gisteren dat Ricciardo vrijdag met de nieuwe motor gaat rijden. Hij heeft hem sowieso nodig.Snowhite0901 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:
veel softs voor max.
En de bronnen spreken elkaar een beetje tegen, krijgt max nu ook de nieuwe motor of niet? LIjkt mij dat als er betrouwbaarheidsissues mee zijn je beter tot singapore kan wachten, dan begin je daar iig met een verse motor op een baan die je het beste ligt.
Ik heb begrepen dat ze op vrijdag de nieuwe Spec-C gaan proberen in de auto van Ricciardo. Als het allemaal goed is, dan komt de motor ook in de auto van Max.Snowhite0901 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:
veel softs voor max.
En de bronnen spreken elkaar een beetje tegen, krijgt max nu ook de nieuwe motor of niet? LIjkt mij dat als er betrouwbaarheidsissues mee zijn je beter tot singapore kan wachten, dan begin je daar iig met een verse motor op een baan die je het beste ligt.
Waarom risico introduceren op een baan waar je goed punten kan pakken? Liever in Monza waar ze toch al tot P5/6 veroordeeld zijn.Snowhite0901 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:
veel softs voor max.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
10 september 1978 : Na de opwarmronde reden de 24 auto's op naar de startgrid. De racestarter zwaaide echter te vroeg met de vlag: de eerste coureurs hadden hun plek op de grid net ingenomen terwijl de auto's in de tweede helft van het veld nog naar hun startposities rolden. Het resultaat was dat het complete veld in elkaar schoof in de bottleneck vlak voor de eerste chicane (waar de baan half zo breed was als bij start/finish) met een massacrash als gevolg. Riccardo Patrese, door velen gezien als de man die het ongeluk veroorzaakte, kwam volgens sommigen tijdens een wilde inhaalbeweging in contact met James Hunt, hoewel foto's aantoonden dat er nog ruimte zat tussen de twee bolides. Hoe dan ook, Hunt week uit voor Patrese, en tikte met het linkervoorwiel van zijn wagen het rechterachterwiel van Petersons Lotus aan. Ook Vittorio Brambilla, Hans-Joachim Stuck, Patrick Depailler, Didier Pironi, Derek Daly, Clay Regazzoni en Brett Lunger raakten betrokken bij de crash.
Petersons Lotus 78 boog scherp af naar rechts en knalde bijna frontaal op de vangrails. De volle brandstoftanks scheurden open en de bolide veranderde in een vuurbal. Peterson zat door de klap bekneld in z'n wagen, maar Hunt, Regazzoni and Depailler bevrijdden hem uit de vlammenzee voordat hij al te zware brandwonden zou oplopen. Hij was volledig bij bewustzijn en werd in het midden van de baan gelegd. Het was duidelijk dat Peterson zeer zwaargewond was aan beide benen. Het duurde 20 minuten voordat een ambulance ter plaatse was. Er was op dat moment meer bezorgdheid rond de toestand van Brambilla, die een rondvliegend wiel op zijn hoofd had gekregen en in bewusteloze toestand in zijn auto zat. Petersons leven was op dat moment niet in gevaar. Hij werd overgebracht naar een hospitaal in Milaan, de brokstukken werden van het circuit gehaald en er werd een herstart gegeven.
In het hospitaal werd duidelijk dat Peterson zeventien breuken in het rechterbeen had en drie in het linkerbeen. Na overleg met Peterson zelf, besloten de artsen tot operatie over te gaan om de beenderen te stabiliseren, maar 's nachts na de operatie vermengde zich door de beenbreuken beenmerg van zijn benen in de bloedbaan. Vetembolieën ontstonden die al snel zijn belangrijkste organen bereikten, zoals longen, lever en hersenen. Tegen de morgen hadden alle organen het opgegeven, en enkele uren later werd hij dood verklaard. De tragedie van dit alles is dat Petersons leven wellicht gered had kunnen worden als hij direct na het ongeval medische bijstand zou hebben verkregen. Peterson werd 34 jaar oud.
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 28-08-2018 09:47 ]
Dat is gelukkig tegenwoordig toch echt wel anders zeg!Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:22:
"Het duurde 20 minuten voordat een ambulance ter plaatse was."
Da's toch wel een erg aparte bandenwarmerJasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:22:
Brambilla Box Lotus Monza prove GP 1967
[afbeelding]
People as things, that’s where it starts.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ojeej, Max geen podium dus.Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:52:
Jasphur is er bij!!
@DaniëlWW2 Het banden overzicht lijkt uitgerekt. En Monza is geen Spa!!
Tragisch ongeval ook omdat hij eigenlijk helemaal niet had 'hoeven' overlijden..Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:22:
...
Ronnie Peterson, Monza 1978. Heeft het helaas niet overleefd. Heftig
[...]
[afbeelding]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
| live and give like no one else |
Knap, maar kijkend naar het WDC liever niet. Laat het maar explosief eindigen tot de laatste race.3x3 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:03:
Vorig jaar moest en zou Ferrari thuis winnen. Het leek er vooraf ook op dat dat zou gebeuren.
Dit was het podium.
[afbeelding]
Het zou knap zijn als Mercedes dat weer lukt onder de huidige omstandigheden.
Gister de Spa race teruggekeken en HAM was volgens mij oprecht onder de indruk van Ferarri. Ik verwacht dat als Ferrari het weer zo goed gaat doen als dat afgelopen weekend ze zeker weten 1 man op het podium krijgen. Hopelijk twee.3x3 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:03:
Vorig jaar moest en zou Ferrari thuis winnen. Het leek er vooraf ook op dat dat zou gebeuren.
Dit was het podium.
[afbeelding]
Het zou knap zijn als Mercedes dat weer lukt onder de huidige omstandigheden.
Beetje conservatief! Ferrari kan altijd minimaal 1 op 't podium krijgen. Red Bull is hier al helemaal 5 en 6e. Tenzij er iets geks gebeurd.Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:04:
[...]
Gister de Spa race teruggekeken en HAM was volgens mij oprecht onder de indruk van Ferarri. Ik verwacht dat als Ferrari het weer zo goed gaat doen als dat afgelopen weekend ze zeker weten 1 man op het podium krijgen. Hopelijk twee.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ook als Mercedes Monza wint - wat dus best moeilijk gaat worden - is de wdc nog lang niet zeker.Stoelpoot schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:04:
[...]
Knap, maar kijkend naar het WDC liever niet. Laat het maar explosief eindigen tot de laatste race.
| live and give like no one else |
Niet om de druk nog verder op te voeren maar met het huidige pakket van Ferrari moet er gewoon gewonnen worden zondag met eigenlijk beide coureurs op het podium..Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:04:
[...]
Gister de Spa race teruggekeken en HAM was volgens mij oprecht onder de indruk van Ferarri. Ik verwacht dat als Ferrari het weer zo goed gaat doen als dat afgelopen weekend ze zeker weten 1 man op het podium krijgen. Hopelijk twee.
Hij was zo onder de indruk, dat hij na de race even naar de auto van Vettel moest kijken.Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:04:
[...]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ja, daarom. En daarna was hij meteen sacherijnigOme Ernst schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:06:
[...]
Hij was zo onder de indruk, dat hij na de race even naar de auto van Vettel moest kijken.
Zeker waar, maar ik zie het liever net zo gaan als het begin van het seizoen waar het echt bijna stuivertje wisselen was tussen plaats 1 en 2 en een race niet winnen vaak gelijk stond aan je positie moeten afgeven aan de ander.3x3 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:06:
[...]
Ook als Mercedes Monza wint - wat dus best moeilijk gaat worden - is de wdc nog lang niet zeker.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat was inderdaad wel te merken inderdaad. Aan de andere kant is het vreemder als hij dat niet zou zijn.Jasphur schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:07:
[...]
Ja, daarom. En daarna was hij meteen sacherijnig
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Mits niemand je lek rijdt of een motor zich opblaast of Hulkenberg erin vliegtGrimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:06:
[...]
Niet om de druk nog verder op te voeren maar met het huidige pakket van Ferrari moet er gewoon gewonnen worden zondag met eigenlijk beide coureurs op het podium..
Float like a butterfly, sting like a bee.
YES! Keimooi!
Uit welke geschiedenisboek komt deze?
Horner vertelde aan Sky afgelopen zondag na de race, dat beide rijders een nieuwe krachtbron gaan nemen. Ricciardo krijgt daarvoor zeker een straf, voor Verstappen wordt bekeken of dat zonder straf zou kunnen.Snowhite0901 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:08:
veel softs voor max.
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 28-08-2018 12:10 ]
Testing, one, two ...
In 2001 voor het eerst een GP bezocht. En dat was daar. Vlak na 9/11, spannend of het door zou gaan. Kaartjes gestolen uit de tent. Nieuwe kaarten gekregen voor de hoofdtribune. Maar daardoor mega crash Mika voor mijn ogen zien gebeuren (anders hadden we op onze eigen plekken gezeten). Dat was toen dé concurrent voor Ferrari. Maar toch het applaus van de tifosi toen hij ongedeerd uitstapte.TommyGun schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:00:
Monza![]()
![]()
![]()
Die sfeer aldaar, geweldig! Aantal jaren terug voor het eerst bezocht. De tifosi zijn zó enthousiast![]()
Ik ga bidden voor een 1-2![]()
@TrekDr0p @Grimmie187 Nee, dat was ik niet
Vorige zondag lang geleden? Of specifiek op Monza?BlauweFles schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:37:
[...]
In 2001 voor het eerst een GP bezocht. En dat was daar. Vlak na 9/11, spannend of het door zou gaan. Kaartjes gestolen uit de tent. Nieuwe kaarten gekregen voor de hoofdtribune. Maar daardoor mega crash Mika voor mijn ogen zien gebeuren (anders hadden we op onze eigen plekken gezeten). Dat was toen dé concurrent voor Ferrari. Maar toch het applaus van de tifosi toen hij ongedeerd uitstapte.
Tijd voor een Ferrari op de hoogste trede. Alweer veel te lang geleden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Weten we dat ook weer.Tifosi
Tifosi is an Italian word that means "fans" and is used to describe a group of supporters, especially in sports. Tifosi is used for a mixed gender or an all-male group; masculine singular is tifoso, feminine singular tifosa, feminine plural tifose.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 28-08-2018 10:48 ]
Welke mega crash bedoel je precies? Kan hem me niet herinneren en ook niet terug vinden in 2001. . Wel de 2000 crash natuurlijk, maar daar was Mika niet bij betrokken.BlauweFles schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:37:
[...]
In 2001 voor het eerst een GP bezocht. En dat was daar. Vlak na 9/11, spannend of het door zou gaan. Kaartjes gestolen uit de tent. Nieuwe kaarten gekregen voor de hoofdtribune. Maar daardoor mega crash Mika voor mijn ogen zien gebeuren (anders hadden we op onze eigen plekken gezeten). Dat was toen dé concurrent voor Ferrari. Maar toch het applaus van de tifosi toen hij ongedeerd uitstapte.
Tijd voor een Ferrari op de hoogste trede. Alweer veel te lang geleden.
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-08-2018 11:00 ]
Met nieuwe motor waarschijnlijk ook achteruit op de grid.TrekDr0p schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:58:
Helemaal vergeten dat vorig jaar VER een P2 had gehaald. Alleen door 20-25 gridstraf punten ofzo begon van P13.
Misschien dit jaar gewoon P1
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is dus nog niet duidelijk, RIC sowieso wel, VER krijgt een nieuwe motor maar hoe het met straffen zit is nog niet duidelijk.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:00:
[...]
Met nieuwe motor waarschijnlijk ook achteruit op de grid.
I served in a company of heroes.
Weersomstandigheden tijdens de Q van 2017 vergeten?TrekDr0p schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:58:
Helemaal vergeten dat vorig jaar VER een P2 had gehaald. Alleen door 20-25 gridstraf punten ofzo begon van P13.
Misschien dit jaar gewoon P1
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
En je gunt Max ook niet eens podium. Kan niet hè.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:08:
Zit ik dit topic aan te maken met mijn kreupele dyslectische ogen en brein, lijk ik alles goed te hebben aangepast na weet ik hoeveel pogingen en dan mis ik de afbeelding van het circuit.![]()
Oorspronkelijk stond er een afbeelding van Spaiichel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:10:
[afbeelding]
Deze staat toch gewoon mooi in de TS?
ligt eraan wat ze allemaal gaan vervangen. ICE, turbo en MGU-H mag je er inderdaad 3 van gebruiken, maar de MGU-K, CE en ES maar 2.Vuvuzela schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:03:
VER heeft vziw pas 2 motoren gebruikt? Dus als hij een 3e neemt dan is dat gewoon ongestraft.
Nu wel ja.. 3 uur te laat pfff..iichel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:10:
[afbeelding]
Deze staat toch gewoon mooi in de TS?
Max mag van mij best een podiumplaats scoren. Het probleem is dat dit alleen gebeurd als er totale chaos uitbreekt en het halve veld elkaar eraf rijd.Ari Gold schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:11:
[...]
En je gunt Max ook niet eens podium. Kan niet hè.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Rond 9 uur had ik 'm open en daar zag ik nog het mooie Belgische landschapiichel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:14:
Serieus? Ik heb 'm sinds een uurtje of 10 open en sindsdien heb ik alleen monza gezien
Maar ik ben ook een beetje sexdaily dyslexic...
[ Voor 6% gewijzigd door Stoelpoot op 28-08-2018 11:25 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Je leest het verkeerd: Ik gun het Mercedes nietGrimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:26:
Wat een Ferrari support hier deze week! Ik word er helemaal warm van..
Ik ben vooral voor een spannend einde van het WDC. En een Ferrari-winst is dus een voordeel. Het liefst zie ik een stier op #1.Grimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:26:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
misschien laten ze hem maar gelijk helemaal achterwegeChiron schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:30:
Als RBR in Spa al een miniscule achtervleugel had, zouden ze in Monza helemaal maar 1 latje hebben?
Yamaha MT-09
Ik begrijp niet waarom men wilt dat Raikkonen bijtekent. Ja, het is een goede coureur, maar het is voor de F1 en ook voor Ferrari eens tijd om de jeugd de mogelijkheid te geven. Zet Leclerc in die auto en laat hem maar eens tonen hoe goed hij is.Rudolf schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:29:
Ik hoop dat Kimi hem wint en dit weekend een jaartje bijtekent en dat hij dan gewoon als the Iceman op het podium staat: Bwoah it was a good race i guess...
Omdat Kimi gewoon een cultheld geworden is.demo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
Ik begrijp niet waarom men wilt dat Raikkonen bijtekent. Ja, het is een goede coureur, maar het is voor de F1 en ook voor Ferrari eens tijd om de jeugd de mogelijkheid te geven. Zet Leclerc in die auto en laat hem maar eens tonen hoe goed hij is.
Ik vind dat het ook wel tijd wordt voor LeClerc, maar in de tussentijd kun je geen betere 2e coureur bij Ferrari bedenken dan Kimi (imo).demo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
Ik begrijp niet waarom men wilt dat Raikkonen bijtekent. Ja, het is een goede coureur, maar het is voor de F1 en ook voor Ferrari eens tijd om de jeugd de mogelijkheid te geven. Zet Leclerc in die auto en laat hem maar eens tonen hoe goed hij is.
Ferrari is nooit een talententeam geweest met jonkies in de wagens.demo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
We hebben gewoon een grotere collectieve afkeuring voor Hamilton en Mercedes hoor.Grimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:26:
Red Bull gaat vlammen. Letterlijk, de vlammen zullen uit de uitlaat komen.p0st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:27:
Mijn voorspelling voor dit weekend wordt 7 - 5 - 44
Ben ook wel heel benieuwd naar de C-spec bij RB en of/hoeveel dit "oplevert"
[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2018 11:43 ]
Dat begrijp ik dus niet. Ferrari is al sinds 2007 geen WCC geweest en sinds 2008 geen WDC geproduceerd. Waarom gooien ze het niet een keer over een andere boeg? Je hebt met Vettel een goede 1e coureur, Leclerc kan prima voor Vettel gaan rijden en ondertussen groeien tot een geweldige coureur. Daar heb je Raikkonen toch niet voor nodig?Chiron schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:40:
[...]
Ferrari is nooit een talententeam geweest met jonkies in de wagens.
Je weet niet wat Raikkonen achter de schermen betekent voor de ontwikkeling van de wagendemo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:42:
[...]
Dat begrijp ik dus niet. Ferrari is al sinds 2007 geen WCC geweest en sinds 2008 geen WDC geproduceerd. Waarom gooien ze het niet een keer over een andere boeg? Je hebt met Vettel een goede 1e coureur, Leclerc kan prima voor Vettel gaan rijden en ondertussen groeien tot een geweldige coureur. Daar heb je Raikkonen toch niet voor nodig?
P4 voor RIC vorige jaar, toch!B-Real schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:14:
Ben benieuwd naar de verhouding tussen Ferrari en Mercedes. Ferrari lijkt nu een beetje de overhand te hebben qua vermogen ben erg benieuwd hoe dat tot uiting komt op een snel circuit als Monza.
Traditie getrouw natuurlijk geen goed circuit voor Red Bull, maar dat zeggen we/ze vaker en uiteindelijk blijkt het qua resultaten nog wel eens mee te vallen.
Ik hoop in elk geval op een Ferrari 1-2, dat is altijd zo'n ontzettend gaaf gezicht bij het podium!
Ferrari is in de afgelopen jaren altijd een team geweest met een duidelijke eerste coureur en een veredelde "bijrijder". Raikkonen kan zich blijkbaar redelijke vinden in die bijrijder positie. LeClerc zal zelf graag willen winnen en blijven knokken met Vettel, iets wat Ferrari liever (nog) niet heeft.demo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:42:
[...]
Dat begrijp ik dus niet. Ferrari is al sinds 2007 geen WCC geweest en sinds 2008 geen WDC geproduceerd. Waarom gooien ze het niet een keer over een andere boeg? Je hebt met Vettel een goede 1e coureur, Leclerc kan prima voor Vettel gaan rijden en ondertussen groeien tot een geweldige coureur. Daar heb je Raikkonen toch niet voor nodig?
Dat deed RIC toch ook van 't weekend?Bergie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
misschien laten ze hem maar gelijk helemaal achterwege![]()
Maar dat zal wel niet conform de regeltjes zijn denk ik?
Omdat het een goeie coureur is en een bijzondere persoonlijkheid. Bovendien is het 1 van de oudste coureurs op het grid en voor veel mensen dus de laatste uit een "tijdperk". In m'n jeugd keek ik vaak met m'n ouders en de enige naam uit die tijd die overblijft is Raikkonen. Ik zou het jammer vinden als hij weggaat.demo31051987 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
Alleen Gilles Villeneuve zover ik weet, hoewel hij niet meer zo jong was. Maar F1 ervaring had hij amper...Chiron schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:40:
Ferrari is nooit een talententeam geweest met jonkies in de wagens.
In feite heb je dan constant DRS open staanBergie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:32:
[...]
misschien laten ze hem maar gelijk helemaal achterwege![]()
Maar dat zal wel niet conform de regeltjes zijn denk ik?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Jij mag je hoop niet meer uiten.!DaniëlWW2 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:26:
* DaniëlWW2 hoopt stiekem op een 1-2 voor Ferrari en Bottas P3.
Wat wou je eraan doen?
Iedereen is Mercedes zatGrimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:26:
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq