Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 14 - GP van Italië Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 63.973 views

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-06 12:24

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
Grimmie187 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:26:
Wat een Ferrari support hier deze week! Ik word er helemaal warm van.. *;
Ja natuurlijk! De hegemonie van Mercedes begint irritant te worden en Hamilton is een verwend nest. Vettel lijkt veel meer likable door al z'n tegenslag.

allemaal mijn eigen interpretatie natuurlijk

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:37
Flashback 5 jaar toen Red Bull 4x WCC en Vettel 4x WCC had....

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 07:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Chocoball schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

De C-spec motor schijnt meer prestatie te leveren met Exxon/Mobil brandstof die Red Bull gebruikt dan met de BP/Castrol brandstof die Renault en McLaren gebruiken. Ombouwen schijnt nogal kostbaar te zijn waarbij Marko spreekt van een bedrag van 7 cijfers aangezien koelers verplaatst moeten worden maar Reb Bull kan dan wel de nieuwe MGU-K inzetten. Daarom dat Renault en McLaren er van afzien en eigenlijk al met 2019 bezig zijn.

bron: https://www.auto-motor-un...ault-auf-motoren-upgrade/
Wel apart dat ze dan vrijdag nog kunnen kiezen of ze hem voor max ook in gaan zetten.

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17-06 12:28
quote:
Euh, een spoed cursus motor mangement , motor design en bij honda aan de slag ? :+
om het gevoel wat te temperen !

HeAdWaVe74 wijzigde deze reactie 28-08-2018 12:23 (6%)

iRacing Profiel

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
iichel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:08:
Haha, dus over een jaar of 6-7 zijn we allemaal aan het haten op Verstappen en hopen we dat Leclerc die eikel nou eindelijk 'ns een keer van de baan drukt :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:37
bijvoorbeeld :P

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Bansheeben

Bansheeben

Ach ik gun het Ferrari ook wel gewoon na al die jaren van droogte.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 07:52

vhal

ಠ_ಠ

quote:
en toen iedereen zat te zeiken om DER FINGER! :/

Mijn pas gekochte auto vertoont een gebrek, wat nu?

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 06:19
quote:
JackBol schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:17:
[...]

Waarom risico introduceren op een baan waar je goed punten kan pakken? Liever in Monza waar ze toch al tot P5/6 veroordeeld zijn.
omdat als hij meer vermogen heeft maar betrouwbaar maar 1.5 race rijdt je door hem nu erin te zetten in singapore met de brokken zit.

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
quote:
Snowhite0901 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

omdat als hij meer vermogen heeft maar betrouwbaar maar 1.5 race rijdt je door hem nu erin te zetten in singapore met de brokken zit.
Misschien lepelen ze dan gewoon een oude motor achterin?
Die wordt niet weggegooid...

V&A - P30 Pro - Seagate 500GB Thin ST500LT012 / Intel Core i3-4130 Boxed

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 18-06 14:30
Als Ferarri veel te snel blijkt te zijn, rijd Hamilton, als ie kan Vettel wel van de baan af. Maar ik denk dat het een ontzettend saaie race gaat zijn met Fer op 1,2 Merc op 3,4 en Haas op 5,6

Red bull ergens rond 9/10 denk ik als die FI's ook weer gaan knallen.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
albino71 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:46:
[...]

Maar we hebben het wel over Renault he ;) Grote kans dat ze de kist waar die in zit lekker in Viry laten staan en niet opsturen naar Singapore. Zeker gezien ze het in 2017 IIRC zelfs voor elkaar krijgen om de MGU-K die gebruikt moest worden te vergeten (en Christian Horner die toen in z'n handbagage heeft meegenomen naar Sochi).

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 06:19
quote:
albino71 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:46:
[...]

maar dan mis je de extra pktjes:)

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-06 11:27

garriej

Ik las ondertieten.

quote:
Crashhill schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:49:
Als Ferarri veel te snel blijkt te zijn, rijd Hamilton, als ie kan Vettel wel van de baan af. Maar ik denk dat het een ontzettend saaie race gaat zijn met Fer op 1,2 Merc op 3,4 en Haas op 5,6

euhmm... oke. Ik voorspel alvast dat die ABSOLUUT niet gaat gebeuren.

Wow - Neliva [Frostmane] | PuppyPower Wow Progress

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:34
quote:
Crashhill schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:49:
Waarom denk je dat? Aangezien Max afgelopen zondag ook gewoon 25 seconden wegreed van ze..

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:42:
[...]

We hebben gewoon een grotere collectieve afkeuring voor Hamilton en Mercedes hoor. :+

[...]
Het is maar goed dat we hier niet kunnen ‘minnen’ })

Dj-sannieboy wijzigde deze reactie 28-08-2018 12:58 (13%)

• Bansheeben

Bansheeben

De :+ is duidelijk niet goed geland

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:08

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Vond wel mooi die reactie zondag van die jumbo reclame man die ook vond dat de vragen aan hamilton van jack ontzettend dom waren.
Reactie van hamilton was ook logisch, snap ook de haat op zijn houding totaal niet.
Het is gewoon iemand die niet blij is met 2e plaats en dus een winnaars mentaliteit heeft.
Lijkt me niet meer dan logisch.
Zeker als je van pole start en dan 2e eindigd.
Maar de opmerking van hem over de ferraris en conspiracy gedachtes die vind ik wel jammer.
Beter dat hij en zijn team zich richten op verbetering.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:05:
Maar de opmerking van hem over de ferraris en conspiracy gedachtes die vind ik wel jammer.
Dit is dan ook precies de hele reden waarom hij het over zichzelf afroept. Al die tijd heeft ie by far de beste motor/auto en nu die balans eindelijk eens verstoord wordt gaat hij meteen lopen huilen. Dat vind ik niet erg professioneel.

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 18-06 14:30
quote:
Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:57:
[...]

Waarom denk je dat? Aangezien Max afgelopen zondag ook gewoon 25 seconden wegreed van ze..
Puur power van de Ferrari en Mercedes motor. Ik denk serieus dat RBR het heel lastig gaat krijgen. Nieuwe spec motor er in van Renault. Dus waarschijnlijk gaan ze niet eens finishen.

Ik hoop natuurlijk van harte dat Max met die nieuwe spec even Ferrari en Mercedes lapped. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Die Ferrari krachtbron gaat Haas echt wel dicht achter RBR zetten in Monza, misschien wel er voorbij. En de Force India's misschien ook.

Om heel eerlijk te zijn, hoop ik op het laatste. Dan krijgen we i.i.g. een race met wat actie.

• Martinusz
  • Laatst online: 07:34
quote:
Crashhill schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:18:
[...]

Puur power van de Ferrari en Mercedes motor. Ik denk serieus dat RBR het heel lastig gaat krijgen. Nieuwe spec motor er in van Renault. Dus waarschijnlijk gaan ze niet eens finishen.

Ik hoop natuurlijk van harte dat Max met die nieuwe spec even Ferrari en Mercedes lapped. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Die Ferrari krachtbron gaat Haas echt wel dicht achter RBR zetten in Monza, misschien wel er voorbij. En de Force India's misschien ook.

Om heel eerlijk te zijn, hoop ik op het laatste. Dan krijgen we i.i.g. een race met wat actie.
Maar waarom zaten ze er in Spa al niet voor dan? (met de oude RB spec)
Ik verwacht niet veel van de update, maar plek 5+6 lijkt mij nog steeds voor RB gereserveerd.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:20
quote:
En on top of that had Vettel ook nog eens 4x WDC :+

Sometimes an apple is just an apple

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-06 19:24
Ik heb het gevoel dat Vettel met zijn Ferrari wel de betere auto heeft voor in Monza. Mocht Lewis dit weekend winnen zou het wel een gigantisch bewijs zijn van zijn race craft. Op dat vlak acht ik Hamilton nog wel altijd hoger dan Vettel.

• Sniffels
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12-06 15:57
RB incl spec C gaan domineren in Monza.

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-06 15:34

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
Sniffels schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:24:
_O-

• Bansheeben

Bansheeben

Ze gaan iig hun stempel op de wedstrijd drukken wanneer ze een voor een langs de kant van de baan komen te staan en de (v)sc er aan te pas moet komen :+

• Spotmatic
  • Laatst online: 06:03
Ik verwacht er ook niet veel van voor RBR maar ik heb net de highlights van vorig jaar bekeken en er gebeurde wel het een en ander. (Lekke band Max). Dat FER wint geloof ik wel, maar niet dat RBR naar de onderste regionen wegzakt. Ze zijn geen McLaren. :P

Spotmatic wijzigde deze reactie 28-08-2018 14:31 (3%)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:35
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:31:
[...]
Haha, dus over een jaar of 6-7 zijn we allemaal aan het haten op Verstappen en hopen we dat Leclerc die eikel nou eindelijk 'ns een keer van de baan drukt :+
Het zou me niet eens verbazen. Was vroeger best Schumi fan, maar was blij toen zijn hegemonie in 2005 doorbroken werd.

Mocht Verstappen dat ook bereiken, dan is enkel het breken van deze streak van Schumacher wellicht nog reden voor wat support, maar veel meer zal het ook niet meer zijn. Niet dat hij dan van de baan gedrukt moet worden overigens ;).

Vwb Ricciardo, heb een beetje de angst dat zijn seizoen (en carrière bij RB) als een nachtkaars uitgaat. Drie DNF's in 5 races, achteraan de grid bij de volgende... Daarnaast zal zijn toegang tot nieuwe informatie ook langzaam ingeperkt worden, waarbij dit bij Verstappen uiteraard niet het geval is. Dit zal het gat tussen de Nederlander en hem alleen maar vergroten.

iRacing Profiel

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
quote:
:D Dat zou wel de grootste FU zijn die Renault naar RBR kan maken: Nu een upgrade leveren die iedereen (Ferarri / Mercedes incluis) het snot voor de ogen rijdt :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-06 16:55
quote:
AGee schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:32:
[...]

:D Dat zou wel de grootste FU zijn die Renault naar RBR kan maken: Nu een upgrade leveren die iedereen (Ferarri / Mercedes incluis) het snot voor de ogen rijdt :+
Voor de rest van dit seizoen wel, maar volgend seizoen lachen ze zich rot :)

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-06 16:15
quote:
v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:05:
Vond wel mooi die reactie zondag van die jumbo reclame man die ook vond dat de vragen aan hamilton van jack ontzettend dom waren.
Reactie van hamilton was ook logisch, snap ook de haat op zijn houding totaal niet.
Het is gewoon iemand die niet blij is met 2e plaats en dus een winnaars mentaliteit heeft.
Lijkt me niet meer dan logisch.
Zeker als je van pole start en dan 2e eindigd.
Fragmentje van Frank Lammers iemand? Lees ik nu al voor de 3de keer en kan het nergens terugvinden. Ben wel benieuwd naar de reactie van die andere 3 mannen in de studio.

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:24
Hierover is uitgebreid gesproken in het topic mbt "kwaliteit van de uitzendingen" en heeft niets te maken met Monza. Dat ging namelijk over de kwaliteit van Jack Plooij.

Maar Lewis is een slechte verliezer is gebleken, wat niet zo vreemd is voor iemand aan de top van zijn sport.

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 14:00

TrekDr0p

Lazy arze

quote:
AGee schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:06:
[...]

Weersomstandigheden tijdens de Q van 2017 vergeten? ;)
Nee tuurlijk niet, maar kon me niet meer herinneren dat VER op P2 was geëindigd.
Weet nog wel dat hij een uurtje of 3 geduurd heeft :+

Me vrouw vond dat de Q wel erg lang duurde, en ze het vervelend vond dat ik nog niet was begonnen met voorbereiding van het eten :+

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 17:28

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

quote:
Bij deze eet ik een sok op als dat zo is :+

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• br men
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-06 16:49
quote:
Rainbow_Dash schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:28:
[...]

Let me bookmark this post. }:O

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-06 18:29
quote:
[...]

Ga je het hier live streamen? :D

• TheBrut3
  • Laatst online: 00:09
FI en Haas voor RBR? :+ Neuh, dan hadden ze er op Spa ook wel voor gestaan want daar zijn ook echt veel stukken vol gas. Op Monza winnen de RBR best wel wat tijd in de Lesmo's, Ascari en Parabolica. Om nog maar over de 2 chicanes te zwijgen.

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ach Monza, de enige race waar je met +40 gridplaatsen met back of the grid start nog op startplek 11 kan starten :P

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
TheBrut3 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:14:
FI en Haas voor RBR? :+ Neuh, dan hadden ze er op Spa ook wel voor gestaan want daar zijn ook echt veel stukken vol gas. Op Monza winnen de RBR best wel wat tijd in de Lesmo's, Ascari en Parabolica. Om nog maar over de 2 chicanes te zwijgen.
Die chicanes zijn meer kwestie van remmen en enorm snel accelereren, dat eerste kan een RBR aardig (zie RIC op RAI), maar acceleratie is toch wel een probleempje. Hairpin zou beter uitkomen, zo zag je op Spa hoe hij de hairpin kon nemen tov de FI's, dat was genoeg om ze bij te houden.

Hopelijk vanuit opmerking van Max dat de auto op Spa 1 van z'n beste afstellingen was genoeg om Monza nog meer op lage downforce te rijden, dat het genoeg is om mee te komen. Maar als RIC al de gridstraf heeft en max moet achteraf terug van de Spec C, dan laten ze denk ik toch echt de race voor wat het is en 100% focus op Singapore.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sniffels
  • Laatst online: 12-06 15:57
quote:
[...]

Doe ik ook mee met 50Euro donatie aan KWF (naast je sok opeten).

• Bastie-88
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-06 17:24
quote:
Sniffels schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Doe ik ook mee met 50Euro donatie aan KWF (naast je sok opeten).
Sow er wordt flink ingezet hier...
Als het nou je eigen sok was oké maar die van Rainbow_Dash :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 17:28

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

quote:
Ik vind leuk, en het oranje leger groeit flink door.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:30

Martinspire

Awesomeness

Wie verwacht nog meer in ieder geval 1 uitvalbeurt van Renault-motoren?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:43:
Wie verwacht nog meer in ieder geval 1 uitvalbeurt van Renault-motoren?
Het is nog even afwachten hoeveel spec C's er in de race gaan rijden. Voor hetzelfde geld blijkt de performance gain in de FP's te klein, en zien we allemaal Spec B's weer in de kwaliteit en race.

• Derby
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Stel nou toch dat die Renault gewoon heel blijft, dat levert een paar zure gezichten op in dit forum O-)

If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right

• talkatoo
  • Laatst online: 06:59
Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in. Wat Renault betrouwbaar noemt is onbetrouwbaar. Dus kan je na gaan als ze iets onbetrouwbaar noemen.

Klinkt zelfs bijna als een val om nog wat punten van Red Bull af te snoepen.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:53

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Derby schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:37:
Stel nou toch dat die Renault gewoon heel blijft, dat levert een paar zure gezichten op in dit forum O-)
Met ~5pk winst. Je moet er vast niet al te veel van verwachten van die Fransen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• MikeyMan
  • Laatst online: 07:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Leoon. schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Met ~5pk winst. Je moet er vast niet al te veel van verwachten van die Fransen.
0,3s op Monza claimen ze... Als dat zo is, hebben we het niet over 5pk

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-06 17:17
quote:
Rudolf schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Fragmentje van Frank Lammers iemand? Lees ik nu al voor de 3de keer en kan het nergens terugvinden. Ben wel benieuwd naar de reactie van die andere 3 mannen in de studio.
Same here

• Leoon.
  • Registratie: september 2007

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

Het was ook niet onderbouwd of zo. Maar wat ik er mee bedoel te zeggen: of ze gaan kapot of het zal hele kleine winst in tijd/pks zijn. Dat we er maar niet veel van die Fransen moeten verwachten. Op die manier ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Present.

Elke keer hoor je van fabrikanten dat ze weet ik hoeveel tienden per ronde zullen pakken, en elke keer is het veel te optimistisch. Volgens mij pakken ze die tijd alleen maar op een recht stuk zonder luchtweerstand met de perfecte bandenspanning en de motor vol open. Wat dan maar voor 100m kan voordat je dat ding opblaast :+.

Het zal mij benieuwen. Ik ben vooral benieuwd naar de benauwde start. Altijd weer billenknijpen op Monza (y)

• JW1904
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 22:41
quote:
talkatoo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:58:
Dus kan je na gaan als ze iets onbetrouwbaar noemen.

Klinkt zelfs bijna als een val om nog wat punten van Red Bull af te snoepen.
Reverse psychology? :-)

[zilveren-muts]Misschien is het wel Renault die bang wordt dat Redbull geweldig gaat presteren met spec. c[/zilveren-miuts]

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
quote:
alex3305 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:41:
Present.

Elke keer hoor je van fabrikanten dat ze weet ik hoeveel tienden per ronde zullen pakken, en elke keer is het veel te optimistisch. Volgens mij pakken ze die tijd alleen maar op een recht stuk zonder luchtweerstand met de perfecte bandenspanning en de motor vol open. Wat dan maar voor 100m kan voordat je dat ding opblaast :+.

Het zal mij benieuwen. Ik ben vooral benieuwd naar de benauwde start. Altijd weer billenknijpen op Monza (y)
Gewoon rechtdoor is veel makkelijker. :+

nachtnet zonder hoofdletter

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-06 14:13

Mystikal

It never hurts to help

Ik geloof niet dat Renault een wezenlijke upgrade voor elkaar krijgt dit weekend. Dus zal normaal gesproken traditionele top 6 worden.

Basement Bios ---- Exo-S

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Mystikal schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:28:
Ik geloof niet dat Renault een wezenlijke upgrade voor elkaar krijgt dit weekend. Dus zal normaal gesproken traditionele top 6 worden.
Beide RB14's kunnen ook zomaar achteraan starten omdat alle Ferrari en Mercedes PU teams nieuw spul hebben. Die gaan er flink voor in moeten halen om die top zes in te komen. Zeker omdat vrijwel alle teams hier met weinig downforce zullen rijden en ze moeilijker kunnen compenseren. Ze halen het waarschijnlijk wel, maar met enige moeite en dan zitten ze waarschijnlijk in een leeg gat tussen de top vier en de rest van het veld.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• 3x3
RB14 met een C-spec op Monza. En de oude motor weer terug in Singapore om Singapore veilig uit te rijden.

Max sprak na de race in België wel over dat Danny sowieso een nieuwe motor ging pakken en hij waarschijnlijk niet.

Renault stelt haar klanten voor dillema's :)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 05:27
quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

Ze claimen de laatste jaren veel vaker tienden. Als die allemaal hadden geklopt had Max nu met 2 seconde op pole gestaan elke race :+.

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• SinergyX
  • Laatst online: 23:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Loondijke schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:04:
[...]

Ze claimen de laatste jaren veel vaker tienden. Als die allemaal hadden geklopt had Max nu met 2 seconde op pole gestaan elke race :+.
Heel makkelijk te verklaren hoor, je pakt Fer/Merc vorig jaar, je neemt hun progressie in huidige races (zoals records worden verbroken), vervolgens pak je de maximale achterstand van huidig Renault motor tov 2017 Fer/Merc, deel door aantal upgrades die je kan leveren, dat gooi je als 'tiendes sneller'.

Resultaat? Met geluk en beetje rekenen haal je performance 2017 Fer/Merc, en volgend jaar doe je precies hetzelfde maar dan 2017/2018. Puur Franse logica.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vroeger vond ik Monza geweldig, want het was samen met Spa en Hockenheim (oude stijl) een van de 3 circuits waar de F1-wagens harder dan 300 haalden (dat was begin jaren '90). De laatste jaren is het telkens een saaie race en is er niets spannends meer aan. :X

Volvotips.com

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:30

Martinspire

Awesomeness

quote:
Mystikal schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:28:
Ze zeggen zelf 0,3 seconde. Leuk, maar ze liggen er dan nog steeds een halve seconde achter. Bovendien is dat op een baan waar ze weinig hebben aan die extra downforce die de RB14 maakt. Ik verwacht eigenlijk wel dat ook Verstappen meer penalties pakt komende race om meer dan 1 motor te kunnen wisselen. Die dan "zogenaamd" kapot gaat tijdens de training zodat ze er nog 1 kunnen steken.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:28

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 01:14:
[...]

Ze zeggen zelf 0,3 seconde. Leuk, maar ze liggen er dan nog steeds een halve seconde achter. Bovendien is dat op een baan waar ze weinig hebben aan die extra downforce die de RB14 maakt. Ik verwacht eigenlijk wel dat ook Verstappen meer penalties pakt komende race om meer dan 1 motor te kunnen wisselen. Die dan "zogenaamd" kapot gaat tijdens de training zodat ze er nog 1 kunnen steken.
0,3 Renault secondes. In werkelijkheid zullen het er 0,05 zijn, vrees ik :/

* Destruction hoopt dat Honda het voor elkaar gaat krijgen. Komend seizoen denk ik nog niet, maar het seizoen daarop hoop ik dat ze een serieuze WK kandidaat kunnen zijn. Voor mij zelf maakt 't allemaal niet uit, maar RBR heeft geroepen dat Max hun nieuwe jongste WK ooit moet worden, dan moeten ze er in 2020 echt staan, wil-ie dat nog redden.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

• HeAdWaVe74
  • Laatst online: 17-06 12:28
quote:
Derby schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:37:
Het blijft tenslotte Frans..

iRacing Profiel

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 15:54
Persoonlijk vind ik het nadeel van Monza dat de race zo snel voorbij is vanwege de hoge gemiddelde snelheden, wat dat betreft wel jammer dat ze het altijd houden op 300 kilometer, en niet gewoon het aantal rondjes zo uitrekenen dat een race altijd 1.40 uur oid duurt. Volgens mij is Monza in 1 uur 20 klaar?

• Jasphur
  • Laatst online: 07:47
quote:
Bart-Willem schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:28:
Vroeger vond ik Monza geweldig, want het was samen met Spa en Hockenheim (oude stijl) een van de 3 circuits waar de F1-wagens harder dan 300 haalden (dat was begin jaren '90). De laatste jaren is het telkens een saaie race en is er niets spannends meer aan. :X
Ondanks dat zijn ze nog steeds beter dan Rusland :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
quote:
roda_djavulen schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:21:
Persoonlijk vind ik het nadeel van Monza dat de race zo snel voorbij is vanwege de hoge gemiddelde snelheden, wat dat betreft wel jammer dat ze het altijd houden op 300 kilometer, en niet gewoon het aantal rondjes zo uitrekenen dat een race altijd 1.40 uur oid duurt. Volgens mij is Monza in 1 uur 20 klaar?
Hangt er een beetje vanaf hoe het loopt maar bij een 'normale' race klopt dat inderdaad.

Vorig jaar in een uur en een kwartier:
https://www.formula1.com/...2017/races/971/italy.html

• alexbl69
  • Laatst online: 22:35
quote:
Moeten ze wel tanken onderweg :).

Maar je hebt gelijk. Ben een paar keer in Monza geweest. De race stelt eigenlijk niet zo heel veel voor, de ambiance is echter fantastisch.

iRacing Profiel

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
Destruction schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 01:19:
[...]

0,3 Renault secondes. In werkelijkheid zullen het er 0,05 zijn, vrees ik :/

* Destruction hoopt dat Honda het voor elkaar gaat krijgen. Komend seizoen denk ik nog niet, maar het seizoen daarop hoop ik dat ze een serieuze WK kandidaat kunnen zijn. Voor mij zelf maakt 't allemaal niet uit, maar RBR heeft geroepen dat Max hun nieuwe jongste WK ooit moet worden, dan moeten ze er in 2020 echt staan, wil-ie dat nog redden.
Ook al is het 0.3, dan komen ze nog steeds 0.7 tekort om het Ferrari en Merc lastig te maken :/

• DJTimo
  • Nu online
Italian GP track guide (and a Monza history lesson) :)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 05:27
quote:
Vind ik juist een voordeel :). Na de eerste 10 laps lopen de gaten met de huidige reglementen alleen maar op bijna. Of er moet iemand met een snellere auto achterin het veld starten.

Mag van mij ook wel 45 minuten duren eigenlijk :+ .

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• Rudolf
quote:
alex3305 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:41:
Present.

Een beetje zoals Volkswagen zijn uitstoot bij diesels meet? :+

In de meest optimale (kunstmatige) omstandigheden.

Rudolf wijzigde deze reactie 29-08-2018 10:43 (4%)

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 07:32

basvn

Breezand - NHN

quote:
Loondijke schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Vind ik juist een voordeel :). Na de eerste 10 laps lopen de gaten met de huidige reglementen alleen maar op bijna. Of er moet iemand met een snellere auto achterin het veld starten.

Mag van mij ook wel 45 minuten duren eigenlijk :+ .
Zoals bij F2 dus? een race van 30 rondes, en een race van 21 rondes (Voor komend weekend in Monza)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Jasphur
@basvn Ik had persoonlijk LEC geruild met PER. Maar begrijp wel dat ze OCO en PER niet bij elkaar zetten, nu krijgt FI twee keer aandacht.

Edit: waarom staat dit in het algemene topic ?? :P
Lief Modje. Mogen wij verplaatst worden?

Jasphur wijzigde deze reactie 29-08-2018 11:09 (25%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
Jasphur schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:08:
@basvn Ik had persoonlijk LEC geruild met PER. Maar begrijp wel dat ze OCO en PER niet bij elkaar zetten, nu krijgt FI twee keer aandacht.
Ze doen beide FER rijders ook in 1x.. lijkt me juist ook mooi om die in 2e te doen (rijden voor Italiaans team)
Daarnaast is er geen rijder van STR.. (welke ook Italiaans is)

• 3x3
Nieuwe motoren op Monza voor RedBull.
Stiekem wisten we dit al, maar toch.
quote:
Daniel Ricciardo staat een gridstraf te wachten voor de Grand Prix van Italië van zondag. De 29-jarige Australiër van Red Bull Racing krijgt een nieuwe Renault-motor voor de race op het circuit van Monza.
Teambaas Christian Horner bevestigt in gesprek met Motorsport.com dat Ricciardo in Italië sowieso de nieuwe Spec 3-motor in zijn auto krijgt en dus een gridstraf moet incasseren.

Ook Max Verstappen heeft een nieuwe motor nodig in Italië, maar de twintigjarige Nederlander mag nog eenmaal ongestraft van krachtbron wisselen en hoeft dus geen gridstraf te verwachten.

Red Bull kiest er bewust voor om de motoren nu te vervangen met het oog op de Grand Prix van Singapore op 14 september, waar Red Bull door het bochtige circuit normaal gesproken meer kansen heeft dan op het snelle Monza.

"In Singapore en later ook in Mexico hopen we het Mercedes en Ferrari lastig te maken", zegt Horner. "We willen graag aan snelheid winnen, dus dan zijn we blij met elke tiende van een seconde."

Red Bull neemt risico met nieuwe motor
Renault wil de nieuwe Spec 3-motor zelf overigens nog niet gebruiken, omdat er nog problemen zijn met de betrouwbaarheid van de krachtbron. Red Bull is echter bereid dat risico te nemen.

De Grand Prix van Italië begint zondag om 15.10 uur. Op vrijdag staan de eerste twee vrije trainingen op het programma en zaterdag worden de derde training en de kwalificatie afgewerkt.

Verstappen eindigde vorig jaar als tiende in Italië en Ricciardo kwam als vierde over de streep. bron

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Jasphur schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:08:

Edit: waarom staat dit in het algemene topic ?? :P
Lief Modje. Mogen wij verplaatst worden?
Dat LEC er zit zal ook wel te maken hebben met voorval in de eerste ronde in België. Ze willen hem natuurlijk helemaal uithoren over hoe de halo zijn leven heeft gered etc. :)

"When you grow up your heart dies"

• Jasphur
quote:
sjaool schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Dat LEC er zit zal ook wel te maken hebben met voorval in de eerste ronde in België. Ze willen hem natuurlijk helemaal uithoren over hoe de halo zijn leven heeft gered etc. :)
Ik begrijp waarom LEC er zit, maar had een volledige Ferarri line-up wel tof gevonden.

• Jasphur
quote:
The stats that matter
  • The next Lewis Hamilton pole position will be the 200th for an English driver in world championship history, while the Mercedes star is also attempting to claim a fifth consecutive pole at Monza, tying his achievement at the last five Australian GPs.
  • Sebastian Vettel is yet to win for Ferrari at Monza, having taken his maiden F1 pole and win aged 21 years 73 days for Toro Rosso at the 2008 Italian GP, and added wins for Red Bull in 2011 and in 2013.
  • Valtteri Bottas has never qualified or finished outside the top six at Monza in the turbo hybrid era, which includes his stint at Williams before leaving for Mercedes. His best start at Monza remains third for Williams in 2014.
  • Red Bull's Daniel Ricciardo is currently on his longest run without a podium (seven races) since an 11-race run in 2015-16.
  • Max Verstappen has never started or finished in the top six at Monza, meaning that his father still has a better Monza record than he does – Jos Verstappen finished fourth for Arrows in the 2000 Italian GP.
  • Romain Grosjean has only scored points at Monza once in six starts on this track (eighth in 2013) and has only outqualified a team mate on this track once (Pastor Maldonado in 2015).
  • Sergio Perez finished a career-best second at the 2012 Italian GP, matching his result from Malaysia earlier that year – but he hasn’t finished that high in his 117 starts since then.
  • Last year Lance Stroll became the youngest man to start a Grand Prix from the front row aged 18 years 309 days, taking the record away from Verstappen, who had only held it since the 2016 Belgian GP.
  • Pole position at Monza is statistically more important than Monaco, as from 2000-2017 the Italian GP winner has come from pole 14 times out of 18, compared to only 10 in Monte Carlo.
  • Ferrari have won at Monza 18 times, which is the record for most victories by any constructor at any one circuit (the next most is McLaren’s 15 wins at Monaco), and almost twice as many Monza wins as any other constructor (Mclaren have 10 here).

Video met RAI die een digitaal rondje rijd staat hier. En waarschijnlijk straks via YT beschikbaar

• CFC-Mathijs
  • Registratie: augustus 2009
Ik heb wel wat geruchten gelezen dat Ricciardo die 'mogelijk onbetrouwbare' C-Spec krijgt. Gaan zie die bij Max daar ook in gooien of is daar nog niks over bekend?

http://specs.tweak.to/18507

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DRS1 startpunt is een stukje eerder als vorig jaar

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-05 20:20

Saffie_time

Why use this? 42!

quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:41:
Ik heb wel wat geruchten gelezen dat Ricciardo die 'mogelijk onbetrouwbare' C-Spec krijgt. Gaan zie die bij Max daar ook in gooien of is daar nog niks over bekend?
Zo ver ik begrepen heb krijgt Ric op vrijdag de C-spec motor en afhankelijk van de resultaten zou die eventueel ook bij Max gaan komen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:41:
https://www.pitpass.com/6...un-C-Spec-engine-at-Monza

Voor wat het waard is...

A smile a day....

• Jasphur
En dan hier de YT versie van RAI rondje Monza.

Uiteraard wel embedden, maar niet te kijken :P

• Rudolf
quote:
Jasphur schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:41:
En dan hier de YT versie van RAI rondje Monza.

Uiteraard wel embedden, maar niet te kijken :P

[video]
Kimi moest zelfs lachen op 1:56

• TheBrut3
  • Laatst online: 00:09
quote:
België is normaal ook vrij snel. Daar was de race nu klaar in 1:23, maar er zijn wel 3 ronden (van 7km) achter de SC gereden.

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Wat gun ik Kimi toch een overwinning op Monza zeg. Soms heb ik het idee dat iedereen bij Ferrari met Sebastian bezig is; en dat een stagiair een radio in de hand is gedrukt om Kimi bezig te houden.

Hij is dit jaar echt weer goed bezig; hopelijk kan hij dat ditmaal weer eens verzilveren.

• Twynn
  • Laatst online: 18-06 08:17
quote:
Roamor schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:36:
Wat gun ik Kimi toch een overwinning op Monza zeg. Soms heb ik het idee dat iedereen bij Ferrari met Sebastian bezig is; en dat een stagiair een radio in de hand is gedrukt om Kimi bezig te houden.

Hij is dit jaar echt weer goed bezig; hopelijk kan hij dat ditmaal weer eens verzilveren.
Weinig kans. Alleen als Vettel uitvalt of te ver naar achteren gezakt is. Anders zijn de wk-punten hard nodig.

• Sbakker1982
  • Laatst online: 06:54
Ik ben helaas door mn rug gegaan vandaag... en zou morgen vliegen... :-(!!! Heb een kaartje beschikbaar voor alle dagen... tribune chicane na start/finish

Sbakker1982 wijzigde deze reactie 29-08-2018 19:32 (34%)

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07:40
Het zal wel weer een saaie race worden, maar toch vind ik Monza geweldig!

Nog 1 uit de oude doos:

pilskes wijzigde deze reactie 29-08-2018 19:40 (25%)

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Als ik google weer nu mag geloven (op dit moment) word het weer een leuke kwalificatie! (tussen 2 en 5 verhoogde kans op neerslag)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:08

pinda powerrr

Slow down...

quote:
Sbakker1982 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:30:
Ik ben helaas door mn rug gegaan vandaag... en zou morgen vliegen... :-(!!! Heb een kaartje beschikbaar voor alle dagen... tribune chicane na start/finish
Ik was zaterdag door mijn rug gegaan. Een mix van diclofenac, paracetamol en ibuprofen en vandaag weer vrolijk aan het sjouwen op het werk ;)

Veel plezier! 8)

sterkte :/

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vettel moet nog even oefenen met zijn auto. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 14:00

TrekDr0p

Lazy arze

quote:
pilskes schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:39:
Het zal wel weer een saaie race worden, maar toch vind ik Monza geweldig!

[afbeelding]

Nog 1 uit de oude doos:

[afbeelding]
Shumi in de MER, toch stoer die rode helm.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:59:
Vettel moet nog even oefenen met zijn auto. :Y)

[html] <blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="nl" dir="ltr">Ferrari houdt vandaag een demo in Milaan met de 2018-auto in aanloop naar de thuisrace van Monza. En Vettel komt niet ongeschonden uit het smalle pad en schrijft de voorvleugel af. Zet je geluid aan! 😅 <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#F1</a> <a href="https://t.co/hmho6Z9OtS">pic.twitter.com/hmho6Z9OtS</a></p>— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) <a href="https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1034848426050166784?ref_src=twsrc%5Etfw">29 augustus 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Vettel doet een Strolletje :+

"When you grow up your heart dies"

• Mektheb
  • Laatst online: 18-06 13:54
quote:
Roamor schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:36:

van mij mag die al gewisseld worden met Lec.

Ik kan echt helemaal niks met Kimi, z’n houding z’n manier van communiceren etc.

Alleen de vrijetijd foto’s zijn leuk :+

• R2D2
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 02:39
quote:
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 23:04:
[...]
van mij mag die al gewisseld worden met Lec.

Ik kan echt helemaal niks met Kimi, z’n houding z’n manier van communiceren etc.

Alleen de vrijetijd foto’s zijn leuk :+
Kimi presteert nog steeds naar behoren, zeker voor een team als Ferrari waar men duidelijk als doel heeft Vettel wereldkampioen te maken en Kimi "dat wel prima vind". Daarnaast, zo slecht doet Kimi het niet. Hij mag dan wat ouder zijn, wat minder snel dan een Vettel e.d. ik denk dat hij nog steeds meer recht op een stoeltje heeft dan sommige rijders bij de at minder bedeelde teams en ik verwacht dat wanneer je (zoals Ferrari eigenlijk altijd doet) een andere coureur met ervaring in die tweede auto zet zoals een Perez, Hulkenberg, Magnussen e.d. ze het allemaal niet veel beter zouden doen.

Wat betreft Leclerc ben ik persoonlijk nog niet overtuigd, die Sauber van dit jaar is namelijk helemaal niet zo'n verschrikkelijke auto als de seizoenen hiervoor en die Ferrari power unit die achterin ligt is gewoon snel wat ook mee helpt. Natuurlijk wint ie het dik van Ericsson maar dat deed Wehrlein ook ;-)

Als je Leclerc dit seizoen af zet tegen een Gasly doet hij het puur gezien op resultaten helemaal niet zo goed, de helft van het aantal punten met maar 1 DNF meer (https://www.racing-statis...rles-leclerc/seasons/2018).

Weliswaar scoreboard journalistiek maar ik vind Leclerc in tegenstelling tot heel veel anderen helemaal niet zo'n exceptioneel talent, hij is goed maar ik zie nog niet helemaal waar het "exceptionele talent en meervoudig toekomstig WK titel winnaar" nou precies zit. Ik zou hem als Ferrari zijnde nog minimaal een jaar bij Sauber laten zitten (Kimi kan het nog wel een jaartje vol houden).

Daarnaast moet je jezelf de vraag stellen of je zo'n jonge coureur niet meteen zijn carrière om zeep helpt als je hem nu bij Ferrari zou stallen, een team wat nooit met hele jonge coureurs werkt en waar "foutjes" nog wat minder gewaardeerd worden dan bij een RBR. Dat is namelijk het voordeel wat Max had bij RBR, die staan bekend om het aantrekken van jong talent en jong talent doet nou eenmaal wel eens domme dingen, hoort er allemaal bij zal een Helmut Marko dan zeggen (wanneer hij in een coureur gelooft). Ik zie een Arrivabene dat zo snel niet zeggen :+
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True