![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 13
|
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 13
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Basement Bios ---- Exo-S
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hoop dat ze het op Monza doen, maar vrees het ergste dat het toch voor Spa gaat zijn.Mystikal schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:25:
Is er al duidelijkheid over Max inderdaad die straf gaat pakken ivm omwisselen onderdelen?
[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 20-08-2018 10:35 ]
[ Voor 15% gewijzigd door jip_86 op 20-08-2018 10:41 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Renault
Basement Bios ---- Exo-S
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als ik die foto ie zou ik het ook wel weten, krijg nou al pijn in mijn reet als ik er naar kijk.BioHazard schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:48:
Vorig jaar goed naar mn zin gehad bij Pouhon, maar comfort is ver te zoeken op de heuvel. Dit jaar lekker vanaf mn bankstel volgen.
Deze foto vat de dag wel goed samen helaas.
[afbeelding]
*sowieso
Had gelukkig wel een stoeltje, maar vraag niet hoe dat ding stond.DutchOwnage schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Als ik die foto ie zou ik het ook wel weten, krijg nou al pijn in mijn reet als ik er naar kijk.
"Beautiful Clean Coal"
Zaterdag druppels...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik al sinds enige dagen. Ik weet echter niet of ik er naar uit moet kijken dat de huidige voorspelling ook uit gaat komen gezien het debacle met de RB14 op de Hungaroring?
Testing, one, two ...
Zou jammer zijn. Ik hou niet van regen tijdens de qualli, het maakt het te veel een loterij wat mij betreft. Regen tijdens de race vind ik meestal wel leuk; het levert vaak een leuke race op.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
de zes uur van Silverstone toch?vhal schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:34:
ALO (move naar ?? en QQ voor zijn Le Mans disq)
In ieder geval niet naar de Indy 500; Honda wil Alonso niet hebben en Chevrolet heeft een overschot aan (ervarener) rijders...
Gewoon hetzelfde als altijd.CrazyFool schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:42:
Raceweek! Jaaaaaaaaa, de voorpret kan weer beginnen.
Erg benieuwd met al dat Silly Season nieuws van de afgelopen tijd hoe de rijders zullen presteren tijdens de komende race!
Ga maar weer lekker voetbal kijken..leekers schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:24:
Nieuw weekend F1 spannend ...
Let me guess :
1. Hamilton
2.Bottas
3.Vettel
Next weekend please
[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 21-08-2018 09:02 ]
Want iedereen moet maar dezelfde dingen leuk vinden? Als hij deze toch niks vindt, prima?Sniffels schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:48:
[...]
Ga maar weer lekker voetbal kijken..
Mooiste circuit ter wereld en meneer de F1 fan haalt zn schouders op.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2018 11:50 ]
Dat was toch al tegen gesproken door de tak van Honda dat Indy doetMAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:43:
[...]
In ieder geval niet naar de Indy 500; Honda wil Alonso niet hebben en Chevrolet heeft een overschot aan (ervarener) rijders...
En dat voor maar 140 euro!BioHazard schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:48:
Vorig jaar goed naar mn zin gehad bij Pouhon, maar comfort is ver te zoeken op de heuvel. Dit jaar lekker vanaf mn bankstel volgen.
Deze foto vat de dag wel goed samen helaas.
[afbeelding]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Je zit hier op een F1 forum.. je gaat toch ook niet naar een Ajax website/forum om te zeggen dat voetbal maar saai is.Martinspire schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:50:
[...]
Want iedereen moet maar dezelfde dingen leuk vinden? Als hij deze toch niks vindt, prima?
Ik verwacht ook geen bijster spannende race. En behaalde resultaten in het verleden ...
[ Voor 7% gewijzigd door Sniffels op 20-08-2018 12:16 ]
Ja, zelfde voor mij. Leuk om een keer meegemaakt te hebben. De race op zich krijg je echt stukken minder goed mee dan voor de TV thuis inderdaad.CodeCaster schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:52:
[...]
En dat voor maar 140 euro!
Ik ben er twee keer geweest, maar hoef niet zo nodig meer. Natuurlijk is het vet om het een keer in het echt gezien te hebben, maar voor de tv thuis krijg je de race zelf een stuk beter mee.
Wel als het een Ajax forum is...Sniffels schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Je zit hier op een F1 forum.. je gaat toch ook niet naar een Ajax website/forum om te zeggen dat voetbal maar saai is.
Inmiddels is bekend geworden dat Honda het geen enkel probleem zou vinden om evt. samen met McLaren Alonso naar de Indy 500 te halenMAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:43:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 20-08-2018 12:24 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Een beetje vroeg wellicht, maar veel plezier gewenst. Stiekem een klein beetje jaloers. Wellicht dat ik volgend jaar ook maar eens een vakantie/f1 combi boek ergens.
Even de kansen van Max daargelaten, een regenrace is natuurlijk altijd gaaf. Ik zat in Hongarije met de poncho aan te kijken naar een fantastische qualy en het had wmb ook op de zondag best mogen regenen.Roamor schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:46:
Beetje dubbel gevoel sinds Hongarije; is er enige kans voor Max op Spa? We weten inmiddels dat de RB14 niet in de regen werkt. Spa blijft een hoge snelheidscircuit; dus ook in het droge zal het een moeilijk verhaal worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmmz... Nope, naar boven is vol gasDaniëlWW2 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:53:
Wat is er nou beter dan Eau Rouge? Nou, Eau Rouge de andere kant op, naar beneden dus.![]()
[video]
Veel plezier alvast.
Gokje: RIC, ALO, SAI (transfers/stoppen) en VAN (thuisrace).Destruction schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:23:
[...]
Inmiddels is bekend geworden dat Honda het geen enkel probleem zou vinden om evt. samen met McLaren Alonso naar de Indy 500 te halen![]()
./offtopic
Ben benieuwd wie er bij de persco mag aanschuiven, ik verwacht eigenlijk wel RIC en ALO vanwege hun aankondigingen in de zomerstop.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
LOL het is jammer dat F1 niet meer het spannende en interessante racen is van een aantal jaar terug maar een optocht 24 auto's en van 2 rijke fabrikanten die elke race winnen .Sniffels schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:48:
[...]
Ga maar weer lekker voetbal kijken..
Mooiste circuit ter wereld en meneer de F1 fan haalt zn schouders op.
"Beautiful Clean Coal"
[ Voor 83% gewijzigd door naitsoezn op 20-08-2018 13:28 ]
"Beautiful Clean Coal"
Naar boven is veel toffer inderdaad. Vooral in het donker mooi bij de 24hr; sparks
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik ga met iemand die ervaring heeft, dus dat komt goed.Swaxie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:01:
[...]
Veel plezier alvast.
Neem vooral genoeg eten mee voor de terugreis mocht je zondagavond nog naar huis willen.
infrastructuur is drama daar haha.
Maar leuk is het wel!!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als er nog één bruikbare zit tussen zijn inmiddels 3 stuks gebruikte MGU-K's, dan niet (perse).Wulfric92 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:17:
Heeft Verstappen vanwege Hongarije een grid penalty?
Testing, one, two ...
[ Voor 27% gewijzigd door sloth op 20-08-2018 17:40 ]
Is Kvyat weer eens gedegradeerd in de zomerstop? 2e simulator coureur?Jasphur schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:38:
BAM! Glazen bol. Max gaat winnen, want ik kan de race niet zien.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Met de motor durf ik het ook niet, met de auto kon het wel. Over het algemeen kom je met een auto ook langzamer aanrijden dan met een motor en heb je meer grip.Sniffels schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:01:
Ik was/ben toch te chicken om hem vol gas naar boven te nemen (Eau Rouge) ~2 seconden gas los en daarna naar boven.. ooit.. ooit gaat het gebeuren
Gedegradeerd van simulator rijder van Ferarri naar Sauber..iichel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:05:
[...]
Is Kvyat weer eens gedegradeerd in de zomerstop? 2e simulator coureur?
-
[ Voor 22% gewijzigd door hjs op 20-08-2018 19:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door U123456 op 20-08-2018 20:41 ]
Waarschijnlijk als de testrun goed gaat, dan zal hij volgende keer in Vandoorn auto testrijden.Lensent schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:14:
Norris in de betere wagen tov Stoffel? Daarna Stoffel eruit want rookie Norris is 'beter' dan hem.
The run at Spa will give McLaren a much better idea of how the young Briton can perform amid the pressure of a grand prix weekend, and also give a proper comparison of potential against Alonso and Vandoorne.
Motorsport.com understands Norris could then drive another FP1 session the week after at Monza, where he would be handed Stoffel Vandoorne's car
Mocht dat het geval zijn dan zien we hopelijk een mooie inhaalrace.Wulfric92 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:17:
Heeft Verstappen vanwege Hongarije een grid penalty?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Top man, genieten dan he... (die van mij was in 1988
Waiting on the world to change
nachtnet schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:54:
Veel te vroeg dit topic
Maar nachtnet gaat zijn best doen wat passende berichten en foto's te posten.
pinda powerrr schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:49:
Potver, wie gooit dit topic dan ook open op een maandag! Weer drie pagina's bijlezen.
Mooi dat de vakantie voorbij is, al was het niet bepaald stil te noemen qua nieuws.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Testing, one, two ...
[ Voor 68% gewijzigd door Jasphur op 21-08-2018 11:46 ]
Your score: 8 / 10Jasphur schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:44:
Jezus. 6/10...
https://www.formula1.com/...owledge-to-the-test-.html
En er zitten wat mooie plaatjes in de quiz
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
2/10
Smiling as the shit comes down...
7/10Jasphur schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:44:
Jezus. 6/10...
7/10 ook, maar die vraag had ik dan weer wel goed. Want vroeger was het circuit veel groter/langer, na les combe kwam toen volgens mij weer een lang recht stuk en dan 2x rechtsaf en kwamen ze bij stavelot en zo weer uit. Dus dat Pouhon er toen niet in zat viel wel te gokken/verwachten.AzzKickah schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
7/10
Hoe moet ik nou weten welke bocht er 128 jaar geleden niet gebruikt werd![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 21-08-2018 12:36 ]
-
Anoniem: 891931
wel eens bij Formule 1 cafe of vrijdagavond.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:42:
Ik ga zondag met mijn broer naar de studio. Iemand van hier al eens bij een uitzending geweest?
Anoniem: 891931
Dat was echt te warm. zit dan liever onder een wat betere poncho. Heb een mooie grote voor het vissen ooit eens op een blauwe maandag gekocht. stoeltje eronder, koelbox eronder en ik eronder. perfect.Androo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:34:
Ik ben er weer bij, Live op spa!
Jammer dat de weersverwachting zo regenachtig / koud is..
( Jammer voor mijzelf, in de regen zitten, niet jammer voor de race! )
2 jaar geleden was het 35 graden.. wat een verschil!
Ja, meerdere kerenGh0stw4lk3r schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:42:
Ik ga zondag met mijn broer naar de studio. Iemand van hier al eens bij een uitzending geweest?
I intend to live forever. So far, so good.
5/10. Niet zo heel gek, ik kijk sinds 1998 (toen was ik 11/12), dingen die echt van ver daarvoor zijn.. Geen idee.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Your score: 7 / 10Jasphur schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:44:
Jezus. 6/10...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq