Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 14 - GP van Italië Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 63.968 views

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:55
quote:
DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:59:
Vettel moet nog even oefenen met zijn auto. :Y)

[html] <blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="nl" dir="ltr">Ferrari houdt vandaag een demo in Milaan met de 2018-auto in aanloop naar de thuisrace van Monza. En Vettel komt niet ongeschonden uit het smalle pad en schrijft de voorvleugel af. Zet je geluid aan! 😅 <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#F1</a> <a href="https://t.co/hmho6Z9OtS">pic.twitter.com/hmho6Z9OtS</a></p>— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) <a href="https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1034848426050166784?ref_src=twsrc%5Etfw">29 augustus 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Haha die Marshal ook met zijn hand naar zijn voorhoofd :P
Het was overigens niet alleen Ferarri die een show gaf volgens mij. Ik heb ook classic Honda wagens voorbij zien komen.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 15-06 18:28

basvn

Breezand - NHN

quote:
Jasphur schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:24:
[...]

Haha die Marshal ook met zijn hand naar zijn voorhoofd :P
Het was overigens niet alleen Ferarri die een show gaf volgens mij. Ik heb ook classic Honda wagens voorbij zien komen.
Heb op instagram ook LEC en ERI zien rijden.
Ook waren GAS en HAR er (alleen hebben die niet gereden)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:12
quote:
Op 1:22..... nice :F . Rubens met al zijn ervaring..... :|

Loondijke wijzigde deze reactie 30-08-2018 08:33 (21%)

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13-06 13:34
Vettel is wel een coureurtje hé! Zal die zenuwachtig zijn? Want dan gaat Raikonnen hem winnen! :+

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Bandenplaatje van Pirelli voor de GP van Monza.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-06 13:58
quote:
basvn schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:39:
[afbeelding]
Dit zegt toch gewoon wat er mis is... Mandatory dit, maximum dat, minimum zus... En dan drie compounds die amper van elkaar verschillen én veel te lang meegaan.

Doe mij maar een paar super grippy banden die na 7-8 ronden gewoon stuk zijn en een kneiterhard alternatief dat daadwerkelijk langzamer is.

En als je die lekker in de koelkast wil leggen, onder een hoek van 45 graden monteren, wil opblazen met je mond, dan moet je dat lekker zelf weten.

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
Pathogen schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:46:
[...]

Dit zegt toch gewoon wat er mis is... Mandatory dit, maximum dat, minimum zus... En dan drie compounds die amper van elkaar verschillen én veel te lang meegaan.

Doe mij maar een paar super grippy banden die na 7-8 ronden gewoon stuk zijn en een kneiterhard alternatief dat daadwerkelijk langzamer is.

En als je die lekker in de koelkast wil leggen, onder een hoek van 45 graden monteren, wil opblazen met je mond, dan moet je dat lekker zelf weten.
We gaan gelukkig weer een beetje die kant op, met dat de bandenwarmers weg gaan.
Maar laat ze het lekker zelf uitzoeken ja! daar heb je de testdagen voor, hier heb je een lading banden, en zoek de max maar

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Loondijke schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:31:
[...]

Op 1:22..... nice :F . Rubens met al zijn ervaring..... :|
Haha, lijkt Obama wel in z'n beast die op een randje bleef hangen _O-

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:45
quote:
[...]

Het probleem hierbij is alleen, dat wanneer het misgaat, er met het vingertje wordt gewezen naar Pirelli en die hebben geen zin om op deze manier een slechte naam te krijgen.
De teams zullen niet toegeven dat ze bepaalde dingen doen, waardoor de banden kapot gaan. Zij zullen dan vinden dat Pirelli de banden maar moet aanpassen, zodat het wel werkt.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• Pathogen
quote:
Edd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Het probleem hierbij is alleen, dat wanneer het misgaat, er met het vingertje wordt gewezen naar Pirelli en die hebben geen zin om op deze manier een slechte naam te krijgen.
De teams zullen niet toegeven dat ze bepaalde dingen doen, waardoor de banden kapot gaan. Zij zullen dan vinden dat Pirelli de banden maar moet aanpassen, zodat het wel werkt.
Yup. helaas is dat de waarheid. Maar goed, compounds die meer van elkaar verschillen dat moet wel beter kunnen denk ik zo.
Vind die 18 inchers die eraan komen ook erg tof. De ballonband vond ik altijd maar wat oubollig aan de F1.

Anyway, dit is het Monza topic, mi scusi...

Uhmmm ik hoop op een startspektakel zoals in Spa! Na 5 ronden wist ik echt niet meer wat er nou allemaal gebeurd was :Y Superleuk om te volgen.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
basvn schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:39:
[afbeelding]
Grappig op mobiel dat het plaatje compressed is, waardoor slicks bijna leest als sucks :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:49

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 12:23
Nog even een flashback naar de geniale BBC intro van Monza 2011:
YouTube: BBC F1 2011 Monza Intro
<3

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:33
quote:
[...]
Meest idiote is wel dat de SS voor Q3 verplicht is. Is een redelijk overbodige verplichting lijkt me.

Als iemand in plaats van de 'gratis' SS een eigen setje Softs op wil branden moet dat toch mogen :) ?

iRacing Profiel

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:41
quote:
alexbl69 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:16:
[...]

Meest idiote is wel dat de SS voor Q3 verplicht is. Is een redelijk overbodige verplichting lijkt me.

Als iemand in plaats van de 'gratis' SS een eigen setje Softs op wil branden moet dat toch mogen :) ?
Dat mag ook. En ook nu maken de meeste coureurs 2 runs, met een nieuwe set banden, in Q3. Dus zolang een van die twee runs met de verplichte band is maakt dat niet veel uit.

Daarnaast moet die set na Q3 worden ingeleverd, om zo min of meer te verplichten om in Q3 (een extra keer) naar buiten te gaan.

• Jasphur
Het is donderdag. Tijd voor een wandeling.

En de vleugels worden steeds platter :+

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Grimmie187
quote:
Ascari in de Ascari bocht! 8)

• JackBol
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

quote:
Grimmie187 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:17:
Nog even een flashback naar de geniale BBC intro van Monza 2011:
YouTube: BBC F1 2011 Monza Intro
<3
Love voor Ferrari :)

Maar kijk ook even de highlights van 2017.
YouTube: 2017 Italian Grand Prix | Race Highlights

"Karma"
-- Alonso

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:20
quote:
Saffie_time schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:50:
[...]

Zo ver ik begrepen heb krijgt Ric op vrijdag de C-spec motor en afhankelijk van de resultaten zou die eventueel ook bij Max gaan komen.
Vorig jaar of het jaar daarvoor deed Mercedes ergens in het jaar een strategische truc, dat ze voor Hamilton op vrijdag en op zaterdag een nieuwe motor installeerde, om zo alle straffen in 1 weekend uit te zitten. Volgens mij mag dit niet meer maar dat zou wel ideaal zijn voor Max omdat hij zo 1 extra verse motor heeft.

PSN: KADR777

• RobertMe
quote:
Lasmibalsingh schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Vorig jaar of het jaar daarvoor deed Mercedes ergens in het jaar een strategische truc, dat ze voor Hamilton op vrijdag en op zaterdag een nieuwe motor installeerde, om zo alle straffen in 1 weekend uit te zitten. Volgens mij mag dit niet meer maar dat zou wel ideaal zijn voor Max omdat hij zo 1 extra verse motor heeft.
Klopt, dat mag niet meer. Simpel gezegd mag je nu alleen de motor waarmee je de race hebt gestart meenemen naar de volgende race(s). Dus als je twee nieuwe motoren pakt mag je alleen de laatste toevoegen aan de pool, terwijl je wel voor beide straf krijgt.

Overigens was het niet alleen Hamilton die dat vorig jaar al eens gedaan heeft, maar in 2016 of misschien zelfs eerder heeft Alonso het ook al eens gedaan.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

quote:
[...]

Dit wordt waarschijnlijk gewoon weer een éénstopper (mits er geen SC komt)

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01:27

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
sjaool schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 22:39:
[...]

Vettel doet een Strolletje :+
Een verstappentje bedoel je :+. Die heeft dit bij een demo in Rotterdam ooit gedaan (2014?)

Youngest driver to lose a front wing during a demo?

Tylocke wijzigde deze reactie 30-08-2018 15:49 (10%)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-06 16:31

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
R2D2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 07:37:
[...]

Kimi presteert nog steeds naar behoren, zeker voor een team als Ferrari waar men duidelijk als doel heeft Vettel wereldkampioen te maken en Kimi "dat wel prima vind". Daarnaast, zo slecht doet Kimi het niet. Hij mag dan wat ouder zijn, wat minder snel dan een Vettel e.d. ik denk dat hij nog steeds meer recht op een stoeltje heeft dan sommige rijders bij de at minder bedeelde teams en ik verwacht dat wanneer je (zoals Ferrari eigenlijk altijd doet) een andere coureur met ervaring in die tweede auto zet zoals een Perez, Hulkenberg, Magnussen e.d. ze het allemaal niet veel beter zouden doen.

Wat betreft Leclerc ben ik persoonlijk nog niet overtuigd, die Sauber van dit jaar is namelijk helemaal niet zo'n verschrikkelijke auto als de seizoenen hiervoor en die Ferrari power unit die achterin ligt is gewoon snel wat ook mee helpt. Natuurlijk wint ie het dik van Ericsson maar dat deed Wehrlein ook ;-)

Als je Leclerc dit seizoen af zet tegen een Gasly doet hij het puur gezien op resultaten helemaal niet zo goed, de helft van het aantal punten met maar 1 DNF meer (https://www.racing-statis...rles-leclerc/seasons/2018).

Weliswaar scoreboard journalistiek maar ik vind Leclerc in tegenstelling tot heel veel anderen helemaal niet zo'n exceptioneel talent, hij is goed maar ik zie nog niet helemaal waar het "exceptionele talent en meervoudig toekomstig WK titel winnaar" nou precies zit. Ik zou hem als Ferrari zijnde nog minimaal een jaar bij Sauber laten zitten (Kimi kan het nog wel een jaartje vol houden).

Daarnaast moet je jezelf de vraag stellen of je zo'n jonge coureur niet meteen zijn carrière om zeep helpt als je hem nu bij Ferrari zou stallen, een team wat nooit met hele jonge coureurs werkt en waar "foutjes" nog wat minder gewaardeerd worden dan bij een RBR. Dat is namelijk het voordeel wat Max had bij RBR, die staan bekend om het aantrekken van jong talent en jong talent doet nou eenmaal wel eens domme dingen, hoort er allemaal bij zal een Helmut Marko dan zeggen (wanneer hij in een coureur gelooft). Ik zie een Arrivabene dat zo snel niet zeggen :+
Helemaal eens wat betreft Leclerc. Als dat geen confirmation bias is, weet ik het ook niet meer. Iedereen verwachtte dat hij goed zou zijn en vervolgens behaalt hij inderdaad goede resultaten. Maar of dat aan de auto of aan de coureur ligt moet nog maar blijken. Voorlopig heeft Ericsson (ja Ericsson, de man die er niets van kan volgens een hoop) hem 2 keer in de regen verslagen (Hockenheim, waar LEC op dezelfde banden langzamer rondjes reed en de kwali van Hongarije). Natuurlijk zijn z'n resultaten goed te noemen, maar welk deel daarvan bij de auto/het team ligt en welk deel bij de coureur zelf is dan nog maar de vraag. En naar mijn idee is die vraag er niet heel vaak bij de echte buitencategorie talenten.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Chiron
  • Laatst online: 23:04
Mooi stukje van Peter Windsor over het circuit:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-06 13:25

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

:+

punt 4 _/-\o_

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-06 16:42

Martin0

Live And Die By The Blade

quote:
Punt 3 is ook wel mooi hoor >:)

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:06

Leoon.

waka waka hey hey

Iemand eerste deel persconferentie al gevonden?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Embedden is voor velen toch prettiger. En dat kan gewoon bij deze bron. ;)

En dan ook maar meteen deel 2. :P

sjaool wijzigde deze reactie 30-08-2018 17:22 (26%)

"When you grow up your heart dies"

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens AMuS begint nu toch enkel Ricciardo met de C-spec op vrijdag. Als ie bevalt (en heel blijft?), volgt Verstappen op zaterdag.

Dus als Verstappen morgen beide FP sessies achter Ricciardo terecht komt, dan weten we nu waar dat aan ligt :+

A smile a day....

• sjaool

sjaool

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

God sommige vragen bij die persconferentie ook...

'bladiebla' vroeger sneller, welke auto zou je liever rijden?

Wat een knuppel zeg... Elke race worden alle ronderecords aan barrels gereden... Volg anders de sport even waar je naartoe gaat :X

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
I like racing, the rest not so much.
Die raikonnen is echt een 2de driver, laat hem racen en doe z'n ding, maar laat hem geen publiekzut doen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-06 12:41
quote:
Die Kimi is echt de grootste droogkloot die er is:

De stelling: I have ignored a call from my team boss

"But i don't have a sound on my phone since, i don't know, for 15 years, so i miss quite a lot!"

Hij heeft dus zijn telefoon altijd op stil staan...als 1 van de rijders van het grootste F1 team...

Kimi doesn't give a f*ck..

• RobertMe
quote:
pilskes schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Die Kimi is echt de grootste droogkloot die er is:

De stelling: I have ignored a call from my team boss

"But i don't have a sound on my phone since, i don't know, for 15 years, so i miss quite a lot!"

Hij heeft dus zijn telefoon altijd op stil staan...als 1 van de rijders van het grootste F1 team...

Kimi doesn't give a f*ck..
Daarvoor heb je toch een manager :p

En in de persco is hij ook zo heerlijk. Elke vraag voor 'de Ferrari rijders' antwoord hij niet en wacht dat Vettel dat doet. Vervolgens wordt hem elke keer gevraagd of hij iets heeft toe te voegen en dan steeds 'Nee' en klaar.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:04
quote:
RobertMe schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:13:
[...]

Daarvoor heb je toch een manager :p

En in de persco is hij ook zo heerlijk. Elke vraag voor 'de Ferrari rijders' antwoord hij niet en wacht dat Vettel dat doet. Vervolgens wordt hem elke keer gevraagd of hij iets heeft toe te voegen en dan steeds 'Nee' en klaar.
quote:
Not bad for a #2 driver
:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:31
Gasly heeft net even in de auto van DR gezeten, alvast stoeltje passen perhaps :D

Mijn Aquarium

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Morgen lijkt het de gehele dag tamelijk vochtig te worden, weinig droge momenten als ik de voorspelling moet geloven.

hardware-lover wijzigde deze reactie 30-08-2018 23:30 (4%)

A smile a day....

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
hardware-lover schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:19:
Morgen lijkt het de gehele dag tamelijk vochtig te worden, weinig droge momenten als ik de voorspelling moet geloven.
Leuk!! *O* *O*

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 16:43
quote:
p0st schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:09:
Gasly heeft net even in de auto van DR gezeten, alvast stoeltje passen perhaps :D

[afbeelding]
Zou leuk zijn als hij de eerste vrije training in de Red Bull mag rijden :)

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-06 11:54
quote:
tlpeter schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:39:
[...]

Zou leuk zijn als hij de eerste vrije training in de Red Bull mag rijden :)
en hem afschrijft!! o boy... })

iRacing Profiel

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23:24
quote:
En bbedankt. Lees ik rustig met mijn duffe kop dit topic door, zit mijn toetsenbord ineens onder de koffie. :(

alles kan off-topic

• Grimmie187
quote:
Want? Zaterdag en zondag zijn waarschijnlijk droog dus een natte vrijdag betekent dat we geen tot weinig actie gaan zien tijdens de FP1 en FP2.. :O

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
Grimmie187 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:08:
[...]

Want? Zaterdag en zondag zijn waarschijnlijk droog dus een natte vrijdag betekent dat we geen tot weinig actie gaan zien tijdens de FP1 en FP2.. :O
Dan hebben ze alleen maar FP3 om alles af te stellen.. (en Q1) Ik denk dat dat erg weinig is voor ze

• RobertMe
quote:
basvn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:11:
[...]

Dan hebben ze alleen maar FP3 om alles af te stellen.. (en Q1) Ik denk dat dat erg weinig is voor ze
Q1 kun je niks afstellen. Vanaf het moment dat je in Q1 de pitbox verlaat mag je nog alleen de voorvleugel aanpassen/bijstellen. De rest moet identiek blijven volgens parc ferme regels.

Zie ook Stroll in Hongarije. Voorvleugel kapot gereden in Q2, geen reserve van dezelfde spec en kon/mocht niet meer rijden. Andere spec gepakt voor start van de race en daardoor een pitlane start wegens wijzigen van afstelling

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
RobertMe schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:26:
[...]

Q1 kun je niks afstellen. Vanaf het moment dat je in Q1 de pitbox verlaat mag je nog alleen de voorvleugel aanpassen/bijstellen. De rest moet identiek blijven volgens parc ferme regels.

Zie ook Stroll in Hongarije. Voorvleugel kapot gereden in Q2, geen reserve van dezelfde spec en kon/mocht niet meer rijden. Andere spec gepakt voor start van de race en daardoor een pitlane start wegens wijzigen van afstelling
Okay! wist ik niet! toch nog wat geleerd vandaag :)

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08:53
Aaaaah, het is weer vrijdag. We mogen weer :)

• Zahariac
  • Laatst online: 14-06 23:07
quote:
RobertMe schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:26:
[...]

Parc ferme sluit toch pas direct na de quali? Volgens mij mag je wel nog aanpassen tijdens de kwalificatie.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:19

mark-k

AKA markkNL

quote:
Zahariac schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Parc ferme sluit toch pas direct na de quali? Volgens mij mag je wel nog aanpassen tijdens de kwalificatie.
Aangezien ze niet eens de regen setup mochten zetten toen er een tijdje terug onverwacht regen in de Q was denk ik dat het gewoon vanaf de Q parc ferme is.

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-06 18:34
FP dag *O* altijd leuk om ze over Monza te zien vliegen :9

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• RobertMe
quote:
Zahariac schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Each car will be deemed to be in parc ferme from the time at which it leaves the pit lane for the first time during qualifying practice until the start of the race.
bron

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-06 20:13
quote:
iichel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:19:
FP dag *O* altijd leuk om ze over Monza te zien vliegen :9
Vandaag wordt het meer varen...

https://twitter.com/wbuxt...tatus/1035422464040468480

ATS wijzigde deze reactie 31-08-2018 09:21 (12%)
Reden: embed image

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Zahariac
  • Laatst online: 14-06 23:07
quote:
mark-k schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:18:
[...]

Aangezien ze niet eens de regen setup mochten zetten toen er een tijdje terug onverwacht regen in de Q was denk ik dat het gewoon vanaf de Q parc ferme is.
Klopt inderdaad :

Parc ferme is an enclosed and secure area in the paddock where the cars are weighed and any other checks deemed necessary by race officials are made.

Teams must leave their cars here from within three and a half hours of the end of the qualifying on Saturday until five hours before the start of the formation lap on Sunday.

However, the cars are deemed to be under parc ferme conditions for a much longer period - from the time they first exit the pits during qualifying until the start of the formation lap immediately prior to the race.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

GP3 vrije training is afgelast door de regen

• demonic
  • Laatst online: 15-06 13:27
quote:
basvn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:36:
GP3 vrije training is afgelast door de regen
Dat is geen goed nieuws...

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
demonic schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Dat is geen goed nieuws...
nope..
Dit is het vooruitzicht

(via arjanschouten)

• Jasphur
Wel opvallend veel regen dit seizoen.

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
en zondag weer droog volgens de voorspellingen.. jammer

• pilskes
Het zal mij niet verbazen als FP1 niet doorgaat...

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-06 20:13

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• TheBrut3
  • Laatst online: 15-06 16:50
quote:
Och shit, mijn auto staat nog buiten.

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08:53
Oeh, ik krijg een déjà vu naar de Moto GP van afgelopen weekend op Silverstone :9

Ach, aflassen of niet. Als de teams weten dat het de rest van de dag/weekend wel droog is dan gaan ze in FP1 echt niet de baan op.
Je kunt hooguit wat systemen testen op de baan, maar qua afstelling heb je er dan helemaal niets aan voor de rest van het weekend.

• Jasphur
quote:
Haha die reactie eronder!

Dat als ze zandzakken tekort komen, moeten ze maar even bij Mercedes en Ferarri aankloppen 8)

Jasphur wijzigde deze reactie 31-08-2018 09:57 (5%)

• Jasphur
Lijkt wel Kerst

Oeps! Dubbel post!

Jasphur wijzigde deze reactie 31-08-2018 09:56 (9%)

• Pathogen
Monzoon?

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15-06 10:50

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Zitten nu in de trein naar Monza en het regent weer nu :/

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Jasphur

• Pathogen
Haha, de plantjes doen het goed zo te zien! :D

• Grimmie187

• pilskes
FP1 gaat wel door!! Alhoewel er volgens mij alleen installatie rondes gereden gaan worden ben ik bang..

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:08
*knip* Vragen naar streams is niet toegestaan.

AGee wijzigde deze reactie 31-08-2018 10:54 (73%)

• demo31051987
  • Laatst online: 14-06 22:35

demo31051987

a.k.a. Extigo

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:20

Pierre

Zucht

Over 5 min beginnen hoor ik net op Sky F1

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• pilskes
Staan al opgelijnd bij de pitsuitgang! Ze hebben er zin in!

• Pathogen
Hulkenberg staat al klaar! Ja dat snap ik wel, die komt wat kilometers tekort na vorige week... :X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:44:
Wel opvallend veel regen dit seizoen.
Ja, alle regen viel eens niet in Nederland de afgelopen zomer. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur

• pilskes

• Jasphur
@pilskes muhahaha

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ik vind die van @pilskes mooier :+

• TheBrut3
Max heeft het goed bekeken, staat nog lekker warm binnen.

• pilskes

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Lets go! ben benieuwd wanneer de spec C motor gaat knallen O-)

• Edd
  • Laatst online: 01:45
Zo.. dat was de spec C motor?

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hulkenberg heeft Madonna opgezet op de radio. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 07:20
Hahahahahahahahahaha. De Renault stopt er na 1,5 minuut al mee. Wauw

PSN: iRoyalFlushh

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:06

Leoon.

waka waka hey hey

Renault is al stuk naar 3 bochten Jezus.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

quote:
basvn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:01:
Lets go! ben benieuwd wanneer de spec C motor gaat knallen O-)
Nou.. dat was snel :+

• Baldertt
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-06 15:56
Hoe werkt een installatie-ronde precies?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik wou net zeggen hoe lang gaat het duren voordat de Renault ermee kapt. _O- :')

• TheBrut3
quote:
Baldertt schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:02:
Hoe werkt een installatie-ronde precies?
Gewoon kapot gaan :+ RIC geeft het goede voorbeeld.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
quote:
10:59
"Geen vermogen", zegt Ricciardo via de radio.

10:59
Ricciardo heeft zijn wagen weer aan de praat gekregen, maar rijdt nog wel erg langzaam over het circuit.

10:58
Ricciardo valt stil! "Ik heb een probleem", zegt hij via de radio
:D :'( :X

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hij moest in 1e versnelling blijven. Gearbox probleem?

• pilskes
Of zou RIC nu alle troep krijgen die RB nog heeft liggen??

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:20

Pierre

Zucht

Het is toch te idioot voor woorden

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• sjaool

sjaool

Weer een sensorprobleem?

• crzyhiphopazn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14-06 18:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Renault heeft toch gezegd dat die nieuwe Spec nog niet betrouwbaar genoeg is.

GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13-06 13:34
quote:
pilskes schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:04:
Of zou RIC nu alle troep krijgen die RB nog heeft liggen??
Hij krijgt een nieuwe PU van Renault, Renault geeft hem dan de troep die ze nog hebben liggen. Toch?
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True