[F1 2018] Race 14 - GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 71.810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06 14:02

iichel

Gazoooo

Grrrrrene schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:33:
[...]

En in welk van die gevallen is hij nou benadeeld door het team (lees: alu-hoedje opmerkingen hierboven)? Ik kan eigenlijk alleen van Kimi zeggen dat hij vaak de lul is bij Ferrari.
Ik denk in geen enkel geval, ik haakte in op de opmerking van Daniel, die leek te suggereren dat alleen Max puntenverlies leed dit seizoen. Dat wou ik even objectief toelichten, dat dat niet het geval was. Wat je verder met de informatie doet moet je zelf weten.

Ik denk niet dat Red Bull een van beiden bevoor- of benadeelt, daar hebben ze helemaal geen belang bij. Ze hebben belang bij WK punten en bij sponsor exposure.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
iichel schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:38:
[...]

Ik denk in geen enkel geval, ik haakte in op de opmerking van Daniel, die leek te suggereren dat alleen Max puntenverlies leed dit seizoen. Dat wou ik even objectief toelichten, dat dat niet het geval was. Wat je verder met de informatie doet moet je zelf weten.

Ik denk niet dat Red Bull een van beiden bevoor- of benadeelt, daar hebben ze helemaal geen belang bij. Ze hebben belang bij WK punten en bij sponsor exposure.
Dat was mijn punt ook. Dat alu-hoedje gedoe bevat veel teveel emotie. Teams draaien maar om 1 ding: zoveel mogelijk punten halen en daarbij ga je echt je rijders niet benadelen. Je kunt nog zo'n kl**tzak in je auto hebben (is RIC niet), als hij punten haalt ben je daar blij mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 03-09-2018 20:40 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Grrrrrene schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:40:
[...]

Dat was mijn punt ook. Dat alu-hoedje gedoe bevat veel teveel emotie. Teams draaien maar om 1 ding: zoveel mogelijk punten halen en daarbij ga je echt je rijders niet benadelen.
Denk dat we het dan wel eens zijn met elkaar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:06
Krijgt Max nu ook nog echt 2 strafpunten op z'n licentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

De_Bastaard schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:41:
Ja. Dat zal hem waarschijnlijk worst zijn. Volgens mij heeft er nog nooit iemand een race gemist door die punten.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

De_Bastaard schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:41:
5 sec + 2 punten --> https://www.fia.com/file/72413/download?token=yog24kcy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
En met deze herhaling van zetten is het meeste wel gezegd. Tot volgende week in Singapore!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.