En dit is waar de FIA keihard faalt. Tijdens de quali is het wel deel van het circuit, net zoals de enorme uitrijzone rondom parabolica (ze mogen er dan tenslotte vrijelijk gebruik en voordeel uit halen). Maar tijdens de race, omdat Bottas weigert gebruik te maken van die extra ruimte, is Verstappen opeens de sjaak? Ik vind dat echt heel bizar. Zeker in een race waarin het Hamilton/Vettel incident gebeurt, waar Magnussen weer eens iemand echt knijpt en waar Vettel een unsafe release had. Allemaal compleet onbestraft. Maar omdat het Verstappen is moet men er weer over vallen. De FIA regels en hun besluitvorming is een grote farce.Clown1 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:31:
[...]
Vind de dummy pitstops geniaal. Gewoon tactiek. Wie niet snel is moet slim zijn! Daarom ben ik ook een fan van Max. Die doet regelmatig dingen waardoor hij een hogere klassering haalt dan verwacht. Helaas ging het vandaag ten koste van Kim. Gunde hem het enorm.
Verhaal Ver vs Bot. Geen mening. Het is maar net of dat groene stuk wel of niet tot het circuit wordt getekent.
Edit: Onverwacht leuke/spannende race. Heb me wel vermaakt.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.